Hi, @Inie & Miniee, GEFELICITERD met je dochter. We hasden tegelijk ons berichtje geplaatst heb jou berichtje gewoon gemist! Geniet ervan. @Boefje je zal hard bezig zijn succes! Jooze
Ienie: van harte gefeliciteerd met je dochter! Dat is ineens wel heel snel gegaan bij jou he, die laatste 2 dagen? Ik hoop dat je snel herstelt en lekker van je meisje kunt gaan genieten!
Heeey Ienie: gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is snel gegaan ineens he Verder een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hee meiden, hier ook nog geen baby helaas! Maar ach we kunnen niets anders doen dan wachten.....Vandaag ook een drukke dag. Dadelijk naar mijn schoonzus en vanavond naar mijn ouders. Gaat de dag dus lekker snel!
Nou hier is t weer begonnen: weer voorweeën en ze zijn weer anders dan normaal (valt ook geen pijl op te trekken) nu krampen onderin me baarmoeder: zo om de 7 á 10 min... 't zal lekker zijn als het nu eens door zal zetten @Janny & Wendy: schiet voor jullie ook niet op hé **knuffel**
nog steeds niets... net wel ff uurtje geslapen eindelijk... maar kan nog steeds een 1 dec kindje worden he als het maandag komt
BON BINI KINDJE VAN IENIE EN MINI!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!(zeg je dat niet zo op de eilanden hihi)
Ienie: Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat je niet teveel last hebt van de KS en lekker aan het genieten bent! Hier nog altijd niets! Zucht! Noatje, dat klinkt echt goed, ik denk dat het voor jou echt begonnen is! Hier is de wasmachine vandaag stuk gegaan en we hebben een winkel zo ver gekregen om er dezelfde dag nog een te leveren! Gelukkig maar! Nou..het liefst na het weekend geen zwangere dames meer hier, alleen maar wolkjes van baby's Ik ga duimen!
Hier nog niks begonnen... helaas nog steeds wat krampen maar 't blijft TE rustig... ben nu bij me ouders babydekentje ophalen, misschien vann8
Hier ook nog niks misschien vannacht idd. Nu naar mijn ouders ff lekker afleiding. Tot morgen en slaap lekker voor straks meiden!
We wachten nu nog op 8 kindjes toch? Ik duim mee hoor meiden, hoop dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten!
ienie; gefeliciteerd met jullie dochter! ik hoop ook dat er vannacht minstens 3 beebjes geboren worden!
Echt leuk! Van me ouders een pakket gekregen met 24 cadeautjes dus een soort adventkalender tot aan kerst voor mij, me man en de kleine (dier ze al een beetje verwacht hadden) Met een mini kerstboompje waar we elke dag een mini kerstballetje in hangen.... dus heb al zin in maandag... Hier nog steeds krampjes maar durf ze niet te klokken, als het doorzet merk ik het vanzelf wel... Ben helemaal kapot lichamelijk en emotioneel... te veel spanningen denk ik (heb ook een tijdje niet zo goed contact met me ouders gehad dus emotioneel vrij zwaar zo'n avond) Welterusten!
Grrr, heel bericht getypt, verdwijnt het voor het geplaatst is. Anyway: wat is het heerlijk om even een paar uur te slapen zeg! Voor de anderen even achtergrond... ik had JsztD per sms al verteld dat Luca zo slecht sliep. Luca krijgt de borst, maar omdat het ´s nachts niet wilde lukken met slapen hadden als laatste voeding een fles gegeven zodat hij zeker genoeg zou hebben (dachten we...) en omdat het meer zou vullen dan de borst. Alleen had de kraamzorg niet verteld dat je bij flesjes elke dag omhoog gaat in ´t begin. Weten wij veel, ik voed op verzoek, wij wisten niet dat flesvoeding zo snel al omhoog ging. Dus we hadden dezelfde hoeveelheid als van de week gegeven.... alleen toen was hij 4 dagen oud en geen 7! Ik schaam me rot, we hebben ons kind dus gewoon hongerig laten huilen van de week omdat we niet snapten dat hij honger had Afgelopen avond anders gedaan (advies andere kraamzorg, de onze was ziek): eerst leker de borst, daarna nog een fles tot hij aangaf dat hij genoeg had. Dat werkte! Hij kreeg om 23.30 voeding & fles, sliep tot half 4, ging 4.15 gevoed weer slapen en kwam om half 10 Dat doen we vanacht dus weer
Noatje doe je wel rustig aan meid? Het is zwaar die laatste loodjes, en straks na je bevalling kom je ook in een emotionele achtbaan terecht, dus neem je rust hoor, nu het nog kan! Wel heel lief dat adventkalender-met-cadeautjes-idee van je ouders trouwens