November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hee meiden,

nadat ik thuis ben zijn de krampen heviger geworden en inmiddels kan ik klokken om de 4 á 5 min... ik ga de verlos bellen als dit nog heftiger word (vind nu de weeën au au maar niet dat ik erg moet wegzuchten, maar heb vrij hoge pijngrens dus misschien ligt het daaraan)

Nog ff proberen te liggen...

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    de VK is gebeld... ziet er naar uit dat t is begonnen....

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Noatje, ik hoop het zo voor jou. ;) Ik hou mijn telefoon in de gaten vandaag hoor!

4. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Goedemorgen..hier nog niets.. :cry:

Noatje, eindelijk! Heel veel succes, meid! Houd ons op de hoogte! Knuffel!

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik hoop voor je dat het doorzet en je heel snel je kindje in je armen hebt.

Succes... :D

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @noa : wauw ! eindelijk .....ben zo benieuwd ...

@janny en wendy hoe is het bij jullie ?

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

Zo hey, het heeft hier weer lekker gevroren...

Noatje, wat zou dat fijn voor je zijn als je nu hevig aan het puffen bent of nog beter, als je al een kleintje hebt! Ik denk aan je!

Hier nog steeds niks aan de hand. Ik moet morgen weer voor controle naar de gyn. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik zie erg tegen het inleiden op omdat ik heeeeeeeel slecht te prikken ben met infusen en ik dit heeeeeeeel erg pijnlijk vind, omdat ze altijd 10x moeten prikken...

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Noatje ik hoop dat je een fijne en vlotte bevalling hebt, zeker na al die voorweeën! Hopelijk heb je jullie kindje vandaag in je armen!

Janny geef dat wel aan hoor! Ik ben ook slect te prikken, waarop de vlos he 1x zelf heeft geprobeerd en toen gelijk een arts heeft geroepen ipv aan te modderen!
    Heb nu nog 1 bloeduitstorting... lijkt wel alsof ik mishandeld ben :)

9. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Nu hopen voor jou Janny dat het vanavond al spontaan op gang komt. Ik kan mij voorstellen dat je er tegenop ziet. Misschien aan de andere kant zul je je ergens wel opgelucht voelen op dat moment (dat hoop ik!) omdat ze dan iets kunnen doen..

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik zeg: er gaat hier iemand mijn record verbreken!... ;)

Nee, ik hoop nog steeds voor je dat het snel begint! Wie weet vandaag?

Noatje: succes!

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik ben ook bang voor een record-verbreking...

En San, ik zal het zeker aangeven. Ik ga morgen ook tegen de gyn zeggen dat ik tegen het inleiden opzie. Ik blijf liever nog een week langer lopen met meer kans op een natuurlijke bevalling, dan begin deze week ingeleid te worden.

Zijn buikkrampen (maar dan ook echte buikkrampen en geen weeen, dus dat je ook op de wc zit zeg maar...) ook een voorteken? Was het niet zo dat je lichaam zich wil 'schoonmaken' voor de bevalling?

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Noa heel erg veel succes! Ik denk aan je :thumup:

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Janny ik hoop echt voor je dat het snel natuurlijk op gang komt. Hier ook nog steeds niks helaas! Ik hoop ook zo dat het natuurlijk op gang komt. Maar ik zie het somber in :( we wachten maar af..... Morgen avond moeten we voor de laatste keer naar de vk. Ben benieuwd of ze wil strippen al is dat geen garantie.

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dat is zeker geen garantie, dat zie je wel bij mij! Maar ik denk dat je vk het wel gaat proberen hoor! En anders zal ik er om vragen als ik jou was. Strippen met meer kans op een natuurlijke bevalling, is altijd beter dan op het eind te moeten inleiden. Maar eh, het is wel even met je tanden op elkaar en hard knijpen in de stoel!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Marbo ik hoop dat jij ook snel begint. Het heeft nu lang genoeg geduurd met ons.! Heeft iemand nog iets van willyd gehoord? Mischien is ze wel bezig.

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Jazeker! Een vriendin van mij had zelfs niet door dat de bevalling was begonnen, ze dacht dat ze haar ontlasting niet kwijt kon, maar had dus wel krampen. Tot haar vriend vroeg: zeg schat, kan het niet zo zijn dat de bevalling is begonnen, dat het weeen zijn? En jawel....
    Zij herkende het ook niet als weeen!

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    de vk constateerde om kwat voor 3 al 6cm ontsluiting. dus direct naar z.huis vk zou om half 6 daarheen komen, maar een half uur later had ik al persweeen en volledige ontsluiting. na bijna 2 uur persen was daar onze zoon: Tygo Immanuël ... ja weer een tygo erbij :p hij weegt precies 3500 gram

liefs ons

18. Niet meer actief

Hey dames!

Noatje: succes meid, duim echt dat het begonnen is en je vandaag je kindje in je armen hebt!

Wendy: Hoop dat ze je wil strippen of beter nog: dat je niet heen hoeft omdat het vandaag al begonnen is! Ik duim voor je hoor, vind het zo spannend! :D

Janny: Snap dat je opziet tegen het inleiden maar wie weet begint het toch nog spontaan!

19. Niet meer actief

WHOEEE! GEFELICITEEEEEEERD!
    Wat een mooie namen!!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha au! Geen pretje dus, maar ik heb het er voor over. Ik ga ff douchen ben zo terug :)

Deel Deze Pagina