November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    als er iets niet klopt op de lijst of ik ben iets vergeten, stuur je me dan even een pb'tje? er wordt nu zoveel veranderd dat ik vast hier en daar foutjes maak ;)

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Mimi, ik duim ook voor je! hoop dat alles goed komt!

Is Bramtim al weer eens langsgeweest? weet iemand hoe het gaat?

Saartje, ik wil het geslacht graag weten, ik ben leidster op een kdv en wil weer bv gaan geven. Heb mijn dochter 10 maanden gevoed!

Hier alles goed, weinig te klagen! alleen heb ik het vreselijk koud, bbbrrr

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    o ja en bevalling in het ziekenhuis, moet door complicatie bij vorige bevalling (had een inwendige bloeding gehad, die gehecht is zonder verdoving, trauma!)

4. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    is aangepast!

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik ben zo aan het twijfelen over werk, ik ben op een kdv aangenomen, maar daar werk ik nu ook en in zo'n vrouwencultuur is het soms lastig werken. Ik ga waar ik nu werk ook weg om de colega's (veel geroddel).
    Nu kan ik ook als nanny gaan werken, bij mensen thuis op 1kindje passen (en mijn dochter kan dan ook mee) maar dat is wel een uur reizen ( met de auto en de trein). Dat werk lijkt me leuker, maar zou dat te doen zijn met een kindje en straks met 2?

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en ik kan ook nog gesprek komen in een andere plaats voor een nieuw kdv, is wel dichterbij, zo'n 20 min. rijden. En als het ineuw is kent het personeel elkaar ook nog niet en kan je gewoon allemaal nieuw starten. Lijkt me eigenlijk ook wel leuk! moeilijk moeilijk!
    Maar ik zit volgens mij tegen mezelf te kletsen ;)

8. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    nee, ik ben er!
    erg moeilijk, mij lijkt nanny zijn ook wel leuk en het zal wel beter betalen ook! maar ik denk dat het wel heel zwaar zal zijn met 2 kids.. kan je eerste al lopen?

het blijft een afweging die je toch zelf moet maken, ik blijf blij dat ik niet hoef te werken ;)

9. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Nee, mijn dochter wordt over 3 weken pas 1.

Ja het is zoooo moeilijk, maar ik denk dat ik bij elke sollicitatie wel zeg dat ik nog meer heb lopen, dan weten ze iig dat ik nog af kan zeggen.

alles goed met jou?
    en lekker zeg dat je niet hoeft te werken! zou ik ook wel willen!

Ik heb een heel licht ongi gevoel, tenminste beetje zeurderig gevoel, is dit erg? nee toch

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    @Maxje,
    ja ik was langs geweest maar koms peciaal voor jou nog even terug. Gisteren bij VK geweest. Zij heeft goede hoop dat alles gewoon goed is. 21 maart 14:45 mag ik voor de ' zeven weken' echo.
    Ik verwacht dat het niet goed is maar hoop op een wonder. Het is heel frustrerend om af te wachten.
    Voor de rest begin ik last van mijn borsten te krijgen en spierpijn in mijn buik.
    Ben wel rustig nu en kan er niets meer aan veranderen wat er ook gebeurt. Kan nu naar 21 maart (hopelijk een echte goede vrijdag) toeleven en heb afleiding met mijn werk. Toch pink ik regelmatig nog een traantje weg en ben echt voor mijn gevoel niet zwanger. Maar misschien druk ik die gevoelens ook wel weg. Kwam door mijn hormonen zei VK

Ik kom elke dag even lang om te laten weten of de bloeding doorzet maar durf niet volop mee te mailen en te genieten. Ik zit simpelweg op dit moment in een zwart gat en niet meer op de rose wolk.
    Een ding is wel zeker: als ik geen november mama ben, ga ik jullie nu al heel erg missen. We hadden het namelijk nog tegen niemand verteld maar na vrijdag heb ik wel mijn beste vriendin en een andere vriendin ingelicht. Voor de rest wacht ik tot 7 weken.

Als het goed mocht zijn, wordt het wel een kind waar we onze handen vol aan krijgen: hij/zij is nu al flink bezig met het leven van papa en mama op zijn kop te zetten hahaha. (We kunnen er gelukkig ook nog om lachen hoor)

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep:personeelsfunctionaris, bevalling: thuis , bv:

Zo ook maar even mijn gegevens beetje compleet gemaakt.

@ Mimi: hoop zo ontzettend voor je dat het goed gaat!

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Bramtim, dat wordt nog spannend dan, ppfff! Ik hoop echt zo dat het gewoon goed is! ik heb ook de 21e een echo! duurt nog zooooo lang he! Ik heb in het begin 4 dagen bruinverlies gehad dus voor mij ook wel een beetje spannend (ook al heb ik wel het gevoel dat het goed zit).
    toch ben ik elke dag wel een keer bang dat er iets niet goed gaat.

13. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ben ik weer even.

14. Niet meer actief

dag dames!

15. Niet meer actief

nog geen nieuws van mimi?
    ik blijf duimen voor je mimi!

16. Niet meer actief

ook voor jou Bramtim:

lijkt me echt heel erg dat je nu zo lang moet wachten en zo in de onzekerheid zit, pfff, nou sterkte meid en ik duim voor je hoor!

17. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Corien
    ik pas het aan! wil iedereen voortaan het in een pb naar me sturen?? anders raakt het mss verloren tussen de vele berichtjes!!

18. Niet meer actief

hey Saartje: hoe is ie meid?

19. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

2 november
    Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv

3 november
    Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker
    Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

4 november
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

5 november
    Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv
    Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk
    Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv

6 november
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

7 november
    Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv

8 november
    Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

9 november
    Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

10 november
    JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

12 november
    Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

13 november
    Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Whabbit, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

16 november
    Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv

19 november
    Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 32 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke

AGENDA:

10 maart
    Sasgirl vk, Edithdeb vk, JsztD echo
    12 maart
    Hummel vk
    15 maart
    Saartje vk en echo
    17 maart
    Shannen termijnecho
    18 maart
    Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk
    19 maart
    Sophie intake vk, Kreeftje echo
    Hummel echo
    21 maart
    Maxje gyn voor echo
    25 maart
    AmyRose vk, Sybje echo fert. arts
    26 maart
    Maxje vk, Sanna echo, H en J vk
    27 maart
    Corien vk.
    31 maart
    Beppie1976 vk, Sanna vk
    3 april
    Ukkepuk vk, Maxje echo vk
    10 april
    Lillebi vk
    16 april
    Noortje30 vk + echo

Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    wel goed, beetje down en eenzaam..

Deel Deze Pagina