Marbo: Dank je voor de vele info! Ik ben nu wat geruster op het idee dat er niet zo heel snel wordt ingeleid via een infuus. Er zijn nog een paar andere methodes, lees ik zo! Sybje: Ja, die zusters die denken het zelf wel even te proberen zijn vreselijk! Ik ga dat na vorig jaar echt niet meer toelaten! Je bent dan net zo'n pop waar ze het even op uit willen proberen! En ja, helaas heb je voor je galblaas-operatie toch een infuus nodig. Daar zie je dan vast als een berg tegenop! Ik weet niet precies wat een ercp is, maar bij mij is alles in 1x verwijderd. Hier was wat onduidelijkheid over. De ene arts zegt dat mijn galblaas er helemaal uit is, de andere zegt dat alleen de stenen er toendertijd uit zijn gehaald. Hoe gaat het nu met je aanvallen? Komen ze nog veel? Chebu: Er is dus hoop voor mij! Hoera! Ik duim voor vanavond/vannacht. Een novemberkindje zal het wel niet meer worden, maar het mag nu wel snel komen, vind ik! Schildje: Geeft niet hoor!
@ Noatje en partner, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Toch nog een snelle bevalling, zijn al die voorweeen niet voor niets geweest.
@janny : ja ik zie er wel tegen op maar als dat alles is ....ik ben meer doodsbang voor de operatie ...maar dat is meer omdat ik nu weet dat ze de galwegen niet moeten raken .... maar omdat ik een ercp heb gehad schijnt het zo te zijn dat ze dan geen kijkoperatie meer kunnen doen en dat het dus een gewone operatie word met alles er op en er aan ,...dus ook 5 tot 7 dagen zh ...en dan mis ik mijn knul .....
Noatje gefeliciteerd! Wat super voor je! En het klinkt als een goede bevalling... vergeleken met de rest hier.... de rest van de meiden moeten het nu even in 4 uur regelen Maar december is ook een hele mooie maand hoor! x
Ach jee, Sybje, dus dan krijg je ook een grote snee? Dat is balen? Gelukkig hebben ze het bij mij laproscopisch kunnen doen. Dat scheelt ook weer heel wat in herstel. Kan me voorstellen dat je het helemaal niks vindt, en ook dat je zo lang zonder Jelmer moet! Weet je al wanneer de operatie gaat plaatsvinden? Ja, nog een ruime 3 uur tot december. Een novemberbaby gaan we dus niet meer redden. Had ik van tevoren al wel gedacht... Raar he, dat je zo'n voorgevoel al tijdens het begin van je zwangerschap kan hebben. Heb ook al een paar keer gezegd dat we misschien een sinterklaas baby krijgen. Misschien komt dat ook nog wel uit...
@lot en janny : ze willen het dit jaar nog doen ....maar ik moet as donderdag voor een echo van de gal en 10 dec heb ik een afspraak bij de chirurg ...tja als ze me 11 dec dan willen opereren vind ik het best ...maar ik wil denk ik niet net voor de feestdagen worden geopereerd ....dan loop je met de feestdagen zo te emmeren ....dus ik hoop zo begin volgend jaar .... kijk als ik weer last krijg is tie er ook zo uit hoor .... het mooiste zou zijn na mijn verlof 9anders kost het me mijn verlof ...hihi erg ben ik ook he .... @janny : jepdat word een snee van min 15 cm .....en een wonddrain
Nou, dan zou ik zeker hopen op begin januari of in elk geval na je verlof. Tenminste, als je nog zo lang ermee kan lopen. Ik weet niet hoe vaak je last hebt van aanvallen, maar als het meevalt, is het mooier voor jou als het in 2009 kan gebeuren. Kan je niet een speciale regeling met je verlof krijgen als de operatie in je verlof plaats vindt?
Nou, stel dat we ons jongetje Tygo/Tycho zouden noemen, dan zou ik misschien nu nog switchen! Haha... Gelukkig hebben wij een andere naam die nog niet genoemd is hier. Meiden, we gaan douchen en naar bed. Over een klein uurtje is het december. We hebben het dus niet gered. Maar niet getreurd, deze week zijn wij ook aan de beurt! Een goede nacht allemaal en tot morgen!
Goede morgen! Hier een redelijke nacht achter de rug. Alleen vroeg wakker helaas. Ook vanacht weer geen prinsje voor ons . Janny hoe laat moest jij naar de gyn? Alvast succes meid!
Goedemorgen, vanochtend vroeg mijn manneke weer uitgezwaaid..nog steeds met dikke buik Gisteren half uur aan monitor, het kindje voelt zich blijkbaar nog helemaal happy daarbinnen en is niet van plan om daar snel uit te komen.. Je bent zo van dag naar dag aan het leven in een "wachtstand" dat je gewoon niet weet wat je moet doen! Dat herken ik ook bij jou, Wendy! Aan de ene kant zie ik als een berg op tegen de bevalling, maar zou zo blij zijn wanneer het nu achter de rug is! Ik denk dat iedereen zich hier zo'n beetje zo voelt. Het is ook heel moeilijk vriendelijk te blijven naar al die mensen "is het er nog niet?!" NEEEEEEE!
Idd marbo. Je begrijpt me precies. Vandaag om 19:30 voor de laatste keer naar de vk ben benieuwd wat ze zegt
Wendy, de laatste keer VK en dan?! Gaan ze je dan zowieso een datum doorgeven om in te leiden? Of gaan ze dan verder afwachten?!
Als er donderdag nog niks is moet ik naar het ziekenhuis voor die standaard controle bij 10 dagen overtijd. (CTG en vruchtwaterecho ) Ik hoop dat ze dan nog wachten tot na het weekend. Maar dat zal ik donderdag wel horen. Ik hoop alleen dat het zover niet hoeft te komen