Af en toe eens een lekker potje huilen lucht op... Natuurlijk leven we met jullie mee.... een schrale troost maar voor jullie zal het ook echt niet lang meer duren, en als jullie dan de kleintjes in de armen hebben weet ik zeker dat dat het wachten waard was **** Knuffel voor jullie allemaal****
goeiemorgen meiden, ik heb niet alles bijgelezen hoor Is er nog wat interssants gebeurd? Baby's ofzo Ik heb vanmorgen eerst mijn keuken en gan gepoetst en nog wat opgeruimd. Gisteren zijn we gezellig naar mijn oma geweest, lekker gewandeld (het is vanaf mij een half uurtje lopen naar mijn oma...) Oh ienie: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER (dat had ik in het voorbijgaan nog wel even gezien )
Hallo, daar ben ik weer! Pff, ben helemaal kapot nu. Ben namelijk weer gestript. En ohw, ik wil jullie echt niet bang maken, maar zoiets doet echt zeer! Misschien stel ik me wel aan, want het zal wel niets zijn in vergelijking met echte pijnlijke weeen, maar ik heb nu nog steeds last ervan! Alles zag er nog goed uit verder. Als er deze week niks komt, gaan ze me maandag inleiden. Dan ben ik dus 42+2 weken. Willy, gezellig dat je er nog steeds bent, maar voor jou natuurlijk minder leuk!
Hallo Dames, Ik meld mij ook heel even.... alles hier goed met mij en kleine Tygo.... foto van de kleine staat in mijn album. Herstel gt goed, heb 3 hechtiingen waarvan 2 inwendig omdat ik iets ben itgescheurd... (ze hadden gedreigd met een knip,, zelfs de verdoving al gezet en ik ben toen nog beter gaan persen) @de nog niet bevalen meiden: heel veel suc6! en sterkt de komende (laatste) daagjes *knuffel* Foto van tygo staat in mijn album
Janny hopelijk helpt het strippen en begint het vanzelf voor volgende week maandag, vervelend dat het zo pijnlijk is. Noatje fijn dat alles goed gaat en wat een leuk mannetje, lekker genieten! Ukkepuk wat een schattige foto van Maud, ik heb ook een foto van Tygo geplaatst bij baby van de maand.
Spannend Janny dat je weer gestript bent. moest je erom vragen? Pff nu ik nog vanavond spannend wat ik te horen krijg.
Spannend Janny Jansen. Ik vond het strippen ook zeer pijnlijk hoor. Lekker is anders wendy, lekker hoor even wat afleiding. Hoop dat de vk voor jou vanavond ook goed nieuws heeft.
Noatje: Wat een lekker mannetje zeg! Janny: Pijnlijk he dat strippen. Ik ben 2 keer gestript en de 2e keer deed bij mij ook echt vreselijk veel pijn. (Maar ze kon wel van 1 naar 4 cm strippen en mijn vliezen breken dus het was het wel waard ) Hopelijk zet het jou bevalling in gang! Ik duim voor je.
* In mijn album trouwens 2 nieuwe foto's * Mijn schoonmoeder heeft deze foto's gemaakt toen Liam 1 dag oud was, ze zijn best mooi geworden toch? De close-up van zijn gezichtje staat op het geboortekaartje.
Wow, wat een mooie foto's! Ben blij dat ik niet de enige ben die dat strippen dus pijn vind doen... Voelde me al een aanstelster... Nou, ben weer van de bank af. Tjonge, heb allemaal zere steken onderin... Had gedacht dat krampen/steken anders zouden voelen. Bedacht me opeens dat ik beter rondjes kon gaan lopen. Ze zeggen toch dat dat beter is om het niet te laten afzakken? Wendy, nee, ik hoefde er niet om te vragen. Hij was verbaasd dat ik er nog steeds liep. Hij zei gelijk bij binnenkomst: "Kleed je maar weer uit, dan ga ik even weer van binnen kijken".
Ik vond strippen ook niet bepaald pijnloos hoor! Sowieso dat gewroet van binnen vond ik best gevoelig, ook bij het meevoelen tijdens een wee. En wat een geweldige foto's van iedereen!