November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    He wen, weet je al iets?

Ga hier kijken of ik onze kleine boef wakker krijg voor zijn voeding. Ondanks dat ik net even gekolft heb staan mijn borsten op springen. Heb ook wat last van stuwing dus het zou fijn zijn als hij wakker wil worden om te drinken. Dan voelen ze niet zo gespannen meer.

Voor straks weltrusten.

groetjes MarielleB

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja Wen, ben ook benieuwd! Ze hebben je toch niet gehouden he?

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden ik ben weer terug van de vk.

Mijn bloed druk was 143/88 was goed in dit stadium en mijn spannnings niveau ;)

Hartje klonk goed en na schatting ook nog voldoende vruchtwater. Het verdere plan van aanpak is als volgt.

* morgen ochtend om 9:45 wordt ik gestript (hier ik ben erg zenuwachtig voor en hoop dat het iets doet.)

* mocht het niets doen en ik ben donderdag nog niet bevallen, dan hebben we een extra controle in het zh. CTG en echo. Als dit allemaal nog goed is dan mogen we weer naar huis en wordt ik in de week van 8 dec ingeleid. Welke dag hangt af van het ziekenhuis.

PPffffff vind het zo spannend moest net eerst ff een potje huilen :)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Janny hoe is het bij jou?

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw, ik las net je verhaal bij de mama's. Nou meid, laat het maar lekker op je af komen hoor! Je moet je niet te druk maken. Wie weet komt je kleine na het strippen nog vanzelf. Misschien mag je ook wel 8 dec. ingeleid worden. Kunnen we op dezelfde dag bevallen! Haha...

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nadat ik vanmiddag dus best wel veel krampen en steken heb gehad, wordt het nu weer wat rustiger, helaas. Waarschijnlijk weer vals alarm... Ben benieuwd of er vannacht wat gaat gebeuren...

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha dat zou leuk zijn. Maar zullen we eerst even gaan voor een natuurlijke bevalling :)

8. Niet meer actief

Oooh Janny tsjee zeg voel me wel rot door mijn gekke droom hoor :oops: als het aan mij had gelegen was je al ruim 3/4 weken geleden bevallen volgens mij :oops:

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou graag Wendy, daar teken ik voor!

Je moet je niet rot voelen JsztD! Ik had van tevoren altijd al gedacht dat ik ver overtijd zou lopen. Had dus niet gedacht dat je droom uit zou komen... hihi. Ach, nu heb ik alle mooie dingen ook nog voor de boeg. Dat heeft ook wel wat. Jullie hebben je mooie kindje al voor het eerst gezien. Wij mogen ons nog laten verrassen! Haha.

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha JsztD......over mij niet gedroomd?

11. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Fijn Wendy, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, mocht het niet op gang komen.
    @Janny: jammer dat het weer gezakt is..misschien vanavond!

Ik heb vanmiddag een fles tonic gehaald en heb een kwart ananas op, haha! Wat kan een mens zich gek laten maken he.. ;)
    Morgen half 3 weer naar ZH Voor CTG..

Heb net de kerstboom opgezet (je moet iets met je tijd..) en een vriendin van mij belde dat ze in januari een kindje kan ophalen uit Boulivia! Ze hebben er 5 jaar op moeten wachten, dus ik gun het ze zo! Superleuk! :D

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dan ben je wel vroeg met de kerstboom Marbo! Wij doen het nooit eerder dan sinterklaas weer weg is. Maar het is altijd wel gezellig he? En het scheelt dat je het straks niet meer hoeft te doen als de kleine er is.
    Ik heb de hele dag al het gevoel trouwens dat jij onze hekkensluiter gaat worden van de lijst. Natuurlijk hoop ik het niet voor je, maar ik wil het zelf ook niet zijn, haha!
    Maar je moet maar genoeg ananassen eten en tonic drinken, dan krijg ik misschien wel ongelijk!

Ben trouwens blij dat dit forum nog niet gesloten is in november. Hebben we toch nog even lekker door kunnen kletsen!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    er was al een vervangend forum geregeld janny ! ;)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik vind ook dat ze het pas moeten sluiten als we allemaal bevallen zijn.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ow ik dacht dat je dit topic bedoelde maar je bedoelde het hele forum :)

16. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Ik hekkesluiter, oh ooooohhh :oops: !
    Ben ik dan echt de laatste?! Ik voel mij ook november-mama hoor, maar wil pas bij andere topic kletsen als het zover is..vind dat nu nog zo'n groot verschil en van bevallingsverhalen wordt ik alleen maar angstig :(

Normaal komt er bij ook geen boom voor sinterklaas, maar wij hebben vorige week sinterklaas gevierd met de kindjes van mijn man. De komende weekenden zijn ze bij hun mama..anders zou ik het nooit doen hoor! Vorige week hingen hier sinterklaasslingers en werden er pepernoten gebakken ;)
    Mocht ik vanaf nu bevallen, dan ben ik minstens 5 dagen in het ziekenhuis, dus dan is Sinterklaas achter de rug en heb ik alles vast klaar..

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    in mijn geval had t te maken dat ze niet wisten of ik t nog langer zou redden na 2 uur persen....

wendy en janny: hoop dat t strippen werkt!

Tygo is erg misselijk en geeft veel slijm op... erg sneu...

18. Niet meer actief

Wen, geen dromen over jou helaas... of ja helaas? Mijn dromen kloppen toch niet ;) haha

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen ben zo gespannen :(
    Slaap lekker en tot morgen xxx

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoop dat je een beetje kan slapen Wendy! Niet al te zenuwachtig zijn hoor! Dan blijft je baby nog langer in je buik!

Ik ga ook naar bed. Tot morgen!

Deel Deze Pagina