@wendy: fijn zeg dat er nu eindelijk actie word ondernomen! @Janny: hoop dat het allemaal wat snel op gang komt nu! na 2 keer strippen moet dat toch bijna wel?
Goedemorgen...zucht... Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor CTG. Ergens heel lastig, want ik moet met de scooter naar de bushalte en dan verder met de bus en ik vind dat steeds vervelender worden omdat ik bang ben dat er ergens halverwege mijn vliezen breken en er is nog niets ingedaald..ach ja, het is voor een goed doel. Vanavond was ik uitgenodigd door een vriendin om te komen eten, maar...mijn manneke komt vanavond thuis! Dus als de weeen vanavond beginnen, prima!
Ben vannacht een paar keer wakker geworden van de steken. Maar nu komen ze steeds vaker en sneller. Het begint onderin en trekt door naar mijn rug. Ze komen ongeveer 1x in de 10 minuten en duren ongeveer een halve minuut. Ben benieuwd!
Ja echt wel! Vind het ook zo spannend voor je! Leef helemaal met je mee! Hoop ook telkens dat er bij jou wat vooruitgang is.
duimen jullie ik ga nu! vanmiddag komt mijn moeder me gelukkig weer gezelschap houden. Dan gaat de tijd sneller
@ marbo, succes in het ziekenhuis. @ Janny Jansen, Ik hoop voor je dat het doorzet. @ wendy, succes bij het strippen, hoop dat het voor jou nu ook kan gaan beginnen.
goede morgen Wen: je leest dit niet meer maar ik duim voor je dat het strippen helpt. En ik zal tim straks vragen of hij jou zoon kan roepen. groetjes MarielleB
Nou meiden ik ben weer terug....pfff wat bis dat een klote gevoel. Doet nog pijn ook . Maar we hebben het gelukkig weer gehad Nu heb ik wel buikpijn maar heb gelukkig een heerlijke nacht gehad! Heb zo goed geslapen Nu maar afwachten wat het gaat doen. Was wel blij want de eerste 2cm ontsluiting is er dus dat is mooi megenomen
Janny : hoop dat het nu eindelijk doorzet en dat je snel je kleintje vast kan houden. groetjes MarielleB
Wendy: dat is al een begin, 2 cm en buikpijn en voor Janny klinkt het ook allemaal heel goed! Ik zit er een beetje doorheen hoor..iedereen bevallen of op punt van bevallen en zelfs al december-moeders..en mij kunnen ze nog niet strippen..ik hoop dat het echt niet lang meer duurt..
Ik hoop ook dat je bijna aan de beurt bent marbo! Knuffel van mij. Ik ben benieuwd hoe het nu met janny is.......
Marbo: Ach jee meis, ik snap het helemaal! Heb het ook gehad. Wendy: Deed best pijn he? Hoe voel je je nu? Heb me gisteren de hele middag niet zo best gevoeld. Voelt net als je eerste menstruatie-dag he? Hier is het nog steeds hetzelfde. 1x in de 10 minuten van die steken. Weet alleen niet of dit weeen zijn. Het wordt niet meer maar ook niet minder...