Ja het gaat nu goed eigenlijk. Die krampen zij nu bijna weg helaas heel af en toe nog. Maar hopelijk komen ze terug straks. Gisteren ben jij ze ook ff kwijt gewesst he na het slapen op de bank. Heb je al een douche genomen...echte weeen gaan namelijk niet we onder de douche die komen namelijk na het douchen weer terug!
Ben nog niet onder de douche geweest. Vind het nog een beetje vroeg daarvoor. Heb telkens het gevoel dat dit nog wel meevalt en dat dit vast nog niet het echte werk is. Misschien een beetje zelfbescherming voor mijn hoop (tegen teleurstelling).
Janny, als je nog niet onder de douche wil en je wilt het een beetje stimuleren, dan schijnt frambozenthee NU drinken te helpen (zo heb ik gelezen ) en rond blijven lopen/stukje wandelen! Succes! Wendy, voor jou ook..frambozenbladthee!
Dames, Ik hoop dat het allemaal een beetje doorzet voor jullie! Geloof het of niet maar ik ben vannacht mijn slijmprop verloren...Ik heb verschrikkelijke pijn in mijn buik al 2 dagen en vannacht kwam er een mega stolsel mee. Denk je dat je ervan af bent... Ik ga dus maar weer een dagje in bed liggen.
@wendy en @Janny: hopelijk heeft het strippen voor jullie gwerkt en zet het door! @marbo: ik vind dat jij ook wel eens op mag schieten wachten duurt lang als je er zo naar verlangt, vooral als de meiden om je heen al bevallen zijn en jullie de hekkensluiters.
@beatrice : huh ? zo dan ......tjee snap dat je last van je buik had .... @ schildje ooh wat een lief ventje zeg en wat lijkt hij veel op zijn grote broer ! @janny en wendy : ik hoop voor jullie dat het door zet
Ja, dat is wel vreemd Beatrice! Had nog nooit gehoord dat dat nog kon na de bevalling! Frambozenbladthee hebben we niet in huis... Is dat wel lekker? Rondjes lopen doe ik wel veel eigenlijk. Ga nu eens beginnen aan de afwas. Misschien vanmiddag wel even lekker in bad. Lijkt me ook wel fijn voor mijn rug, want alles straalt daar naar door. Ohw, ik ben vast zo'n type die alleen maar rugweeen krijgt...
Vraagje: een vriendin van mij heeft een haan waar ze vanaf wil... Maar ze raakt hem aan de straatstenen niet kwijt terwijl ze hem gratis aan biedt... Iemand een idee? foto's van samen in het grote bad in album (haal ze vanavond wel weer weg!)
@tipp : eeh ik heb nog geen menu voor de kerst dus daar zal hij evt nog wel in passen nee hoor grapje ! heeft ze de kinderboerderij al geprobeerd ? mooie foto's hoor !
Nu nog ? Heb je het al nagevraagt aan de vk of gyn. Zou ik voor de zekerheid wel even doen, straks is er iets anders aan de hand.
Wat een honde weer zeg, ik moet straks om 4 uur naar de huisarts.... Ik heb nog steeds last van mn knip..... Er zit een plekje dat zeer doet, als ik naar de wc ga en er komt urine langs gaat het branden... dat zou nu toch wel over moeten zijn. Ze moet voor de zekerheid maar even kijken.
@ukkepuk : mmhh hier trekt het nog wel en soms brand het een klein beetje ...misschien moet ze even dat kleine plekje aanstippen dan ben je er zo van af ...... ik denk dat het op zich niet erg is hoor .... maar tot 6 weken na je bevalling moet je toch de vk bellen ?