November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wat een schattige foto's, Tipp!

Uk: Hondeweer? Het zonnetje straalt hier en het is lekker fris!
    Succes bij de ha!

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb voor volgende week een afspraak staan bij de vk, maar moet toch naar de huisarts dus kan ze gelijk even kijken.

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nu schijnt de zon hier ook, maar net regende het heel hard.

4. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    heyhey

ik ben vanochtend ook weer bij de verloskundige geweest en ze heeft ff gekeken of ik evt gestript kon worden maar me baarmoeder is nog niet week genoeg! nog niet pff....wat een gedoe zeg!
    ik moet vanmiddag om 15.15 naar het ziekenhuis toe voor een CTG en gyno omdat ik van het weekend de kleine slecht gevoeld heb en de rest van de dagen voel ik haar wel maar een stuk minder dan normaal. het hartje klonk wel goed bij de verloskundige maar ze wil toch voor de zekerheid kijken of alles nog wel goed is. ik voel de kleine dus nog wel maar volgens de verloskundige net ff te weinig. dus ben benieuwd vanmiddag.

als alles wel goed is waar ik ook wel van uit ga dan moet ik aankomende maandag weer naar het ziekenhuis voor een CTG en de gyno. dus ben benieuwd. ik laat later vandaag wel weten hoe en wat.

groetjes willy

5. Niet meer actief

Willy succes!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wendy en janny; hoop dat het doorzet vandaag!

Tipp; ik heb een trauma van hanen ;) blij dat die van onze buurman weg is! Kan ze hem niet aan een kinderboerderij geven?

schildje; mooi ventje hoor!

7. 078mama

078mama Niet meer actief

De pijn gaat hier niet weg. Ik moet over een uurtje naar de huisarts. Ik hoop echt dat ze iets kunnen doen! Dit is echt pijnlijker dan weeen...

8. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    klinkt niet zo best beatrice, ikzou idd snel bellen. lijkt me niet helemaal normaal.
    en je zegt dat je nog een groot stolsel bent verloren, kan het niet zijn dat je een infectie hebt vanbinnen? vandaar die pijn?
    gauw bellen en/of langsgaan.

leuke foto's van de kids hoor!

9. Niet meer actief

Beatrice dat klinkt echt niet '' normaal ''
    Volgensm ij kan je ook niet de slijmprop na de bevalling verliezen.. goed na laten kijken hoor! Misschien is niet heel de placenta verwijderd ofzo? Succes meid

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    je kunt wel enorme stolsels verliezen ...die echt mega zijn ....van die mega naaktslakken ...blleehh
    en dat kan gerust 6 weken duren .....

11. 078mama

078mama Niet meer actief

De Gyn had al aangegeven dat ze de slijmprop niet hadden verwijderd bij de ks. Die kregen ze niet te pakken. Dit pas trouwens echt minimaal een tennisbal :cool: Ik ben bang dat het ontstoken is van binnen maar ga me nog niet te druk maken. eerst maar eens kijken wat de ha zegt...

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @bea: ja die stolsels zullen niet van je slijmvlies zijn.... mijn vk zei dat dat gewoon resten uit de baarmoeder zijn... dat kan dus ook nog na het vloeien komen... ik had ook één mega grote een aantal uur na mijn bevalling...

@Tipp & schildje : wat 'n mooie foto's!

Hier gaat alles goed met kleine Tygo: alleen heeft hij papa en mama vannacht héél de nacht wakker gehouden... ik mocht hem maar 7 min aan elke tepel aanleggen en dat om de 2 á 3 uur. Voor onze veelvraat niet voldoende... Maar omdat mijn bv goed op gang komt mag ik hem nu 15 min per borst geven en 's nachts langer hopelijk lost dat genoeg op! Heb vandaag al last van stuwing... (best vlug zei de kraamverpleegkundige de 2e dag)

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou Bea, ik vind het allemaal een beetje griezelig klinken... Ben erg benieuwd wat het nu uiteindelijk is!

Willy, dat is balen dat het nog niet week genoeg is. Schiet zo niet echt op naar je gevoel zeker?

Hier blijft het de hele dag hetzelfde. Weet niet goed wat ik ermee moet. Ik blijf maar gewoon doorlopen en afwachten.

Wen, hoe gaat het nu met je?

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    goed dat je de ha hebt gebeld, hoop dat het niets ernstigs is maar idd eje slijmprop.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja ik heb een beetje het gevoel dat ik ongi moet worden. Af en toe trekt het naar mijn rug, maar hopen doe ik niet. Kan ook zijn dat ik te lang heb gezeten :) en verder steeds harde buiken.

Weet iemand vanaf wanneer je resultaat moet voelen na het strippen. Hoe is hety bij jou janny?

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik heb dat dus precies hetzelfde. Ongi-gevoel en de trek naar mijn rug. En ook ik hoop niet. Haha, tweeling?
    Maar sinds vandaag heb ik echte steken erbij, en dan vooral helemaal onderin. Weet niet wat dit is.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    steken onder in is een goed teken janny

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wat is dat dan? Had gedacht dat weeen heel anders zouden voelen.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee daar begon het bij mij mee .....hoe voel je je als je veel loopt en zo ?
    ik durfde namelijk niet te lopen omdat ik het gevoel had dat hij er dan uit viel ...hihi

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, dan zakt de hele boel naar mijn idee naar beneden! Ook als ik op de wc ga zitten. En als ik weer op de bank ga zitten, heb ik het gevoel dat ik de boel afknel ofzo. Als ik weer ga staan, zakt alles weer als een baksteen. Het ligt heel zwaar...

Ohw, je geeft me hoop! Hoe lang kan het nog duren?

Deel Deze Pagina