mmhh dat durf ik niet zo goed te zeggen janny maar ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet meer lang duurt .....hihi probeer nog maar even wat te ontspannen want je bent dadelijk heel hard je energie nodig !
Jeetje janny vreemd he dat we het zelfde voelen. Heeft de gyn nog tegen je gezegd hoelang het strippen kan werken. Ik denk steeds pfffff.......nog geen echte weeen haha.....
Okee, zal ik zeker doen! Dank je wel! Word helemaal blij, haha. Hoe lang heb jij zo gelopen dan? Nog wel een dag, iets langer of iets korter?
Wendy, hij zei dat hij het vreemd zou vinden als er voor vrijdag nog niks zou zijn. Maar dat zei hij vorige week ook... hmmm... Helaas is het niet gezegd dat het strippen daadwerkelijk helpt. Maar hetgeen wat wij voelen lijkt ons te zeggen dat het kan beginnen he? Dat ongi-gevoel lijkt een start te zijn, tenminste, dat denk/dacht ik steeds... Heb jij nog niet van die steken onderin?
van 14.30 tot 23.00 maar goed ik ben ingeleid ...maar ja jij bent gestript ...komt een beetje op het zelfde neer
Whoeihoei! Maar wat jij beschrijft (met het lopen), lijkt precies op wat ik voel! Ohw, ik hoop nu zo op vanavond! Meis, je bent geweldig! (Nu maar hopen dat het geen teleurstelling wordt... haha)
haha..... we blijven er maar om lachen. Hier nu wel steken in mijn lies. jeetje je let nu overal op ik wordt e gek van
Steken in mijn liezen heb ik al zo'n 3 maanden. Duurt een paar seconden en is dan gelijk weer weg he? Ja, je gaat helemaal waan-beelden krijgen omdat je zo graag wilt he?
En lachen blijven we zeker doen! Weet je wat wel jammer is, nu we zo tegelijk op lopen? We missen vast elkaars bevalling hier op het forum... Kunnen we helemaal niet met elkaar meeleven...
Dag foefjes! Wat een spanning hier, ik hoop zo dat jullie beide vanavond gaan bevallen! Noatje: Waarom mocht hij eerst maar 7 min. aan iedere borst?
Strippen of ingeleid wordt komt niet op hetzelfde neer hoor sybje. Ik ben zowel gestript als ingeleid.... Ik ben weer terug van de ha, mn knip is ook wat gaan wijken maar het is gelukkig niet ontstoken. Moet nu smeren met zinkzalf en dan geneest het vanzelf.
haha idd janny je krijgt er gewoon waan beelden van. Moet jij ook ineens zoveel plassen? komt denk ik van al die harde buiken... Haha kleinwonder de foefjes ik hoop ook dat er vannacht iets gebeurd!
Meiden ik ben weer terug van de ha en daarna het ziekenhuis. Ik heb een echo gehad en wat onderzoeken en mijn baarmoeder is ontstoken. Ik heb dus nu anti B gehad en moet heel de tijd mijn temp meten. Het was randje opname dus moet ik morgen bellen en weer wat onderzoekjes doen. Morgen bepalen ze dan of ik alsnog opgenomen moet worden of niet. Ach, dit kan er ook nog wel bij! ik hou jullie op de hoogte...ik ga even liggen.
hoi hoi allemaal, vandaag ben ik bij de verloskundige geweest en zij heeft me inwendig onderzocht om te kijken of ik evt in de loop van de week gestript kon worden maar me baarmoeder is nog niet week genoeg daarvoor. verder vroeg ze hoe ik de kleine voelde bewegen Enzo en hoe vaak.. dat bleek niet zo heel vaak te zijn dus heeft ze me voor een extra controle vandaag naar het ziekenhuis gestuurd voor een CTG scan en een beoordeling van de gynaecoloog. De CTG zag er goed uit!geen rare afwijkingen te zien.was perfect. De echo was ook goed,alleen was er wel te zien dat de kleine er al duidelijk klaar voor is want ze loopt goed op schema en me moederkoek is al aan het ontkalken (zoals hij het zei) dus al aan het afbouwen. dat is op zich nog geen probleem alleen willen ze me nu wel extra in de gaten houden dus moet nu elke 2 dagen (do/zat/ma) voor een CTG en beoordeling langs komen en houden ze me extra in de gaten. mocht er tot woensdag geen reden zijn om me eerder in te leiden dan word ik woensdag 10 dec ingeleid. en tot die tijd mag ik wel gewoon nog thuis bevallen mocht ze zich aanmelden. dus wel spannend allemaal. verder voel ik me wel goed, alleen doodmoe maar mag niet klagen verder... de laatste loodjes he.. die zijn inderdaad wel zwaar maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. nog ff volhouden en dan kunnen wij ook genieten van ons wondertje! ik vond het wel spannend allemaal... heb nog nooit eerder een onderzoek gehad tussen me benen zeg maar hihihi... en kom eigenlijk ook nooit in het ziekenhuis dus was ook de eerste keer voor mij dat ik zelf in zo'n ziekenhuis stoel lag. best apart. maar weet nu wel wat me te wachten staat en dat is ook wel prettig. dames ik hoop dat jullie bevalling nou eens door wil zetten! word wel tijd nu he.... groetjes willy
@Beatrice: Jeetje wat erg! Heb je ook pijn?! @Wendy en Janny: ik hoop dat jullie vanavond nog gaan bevallen! Vanmiddag naar ZH geweest: kindje ligt nog los en VK heeft nieuwe afspraak voor donderdag gemaakt. Als er dan geen verandering is, neemt ze contact op met de gyn en dan gaan ze overleggen wat ze gaan doen. Dat wordt dus waarschijnlijk na het weekend.. ale: