Janny en wendy jeetje wat spannend maar die steken onderin had ik s'morgens vroeg ook vanaf 6 uur en was om 14:38 al bevallen maar werden wel vanaf de ochtend steeds heftiger. Mabro ook bij jou spannend lees ik hopelijk mogen jullie gauw de kleintjes verwelkomen ik duim voor jullie en succes
Willy was jou nog vergeten maar ook met de laatste loodjes bezig ook voor jou hoop gauw dat je de kleine mag vast houden
Mijn bevallings verhaal want die zou ik nog vertellen hier. Vorige week dinsdag de 25ste stond ik op met steken en kramp gevoel onderin me buik. Ik dacht eerst gewoon last van me darmen en was al een paar keer wezen ontlasten dus dacht er niet verder bij na maar namate werd het toch regelmatiger en heftiger soms dat ik zelf hier bij julle raad vroeg. Om 9:45 toch het ziekehuis gebeld wanneer ik me nou moest en mocht melden want dat wist ik niet. Daar kreeg ik te horen dat ik een uur goed moest klokken. Me ouders waren gegeven moment en van af 10 tot 11 geklokt en ja kwamen echt wel om de 5 min maar hielden geen min aan. 11:15 weer gebeld en mocht langs komen voor aan de gtc. Daar lag ik om 12 uur en je zag echt wel regelmaat in om 13:00 kwamen de arts en vk die gingen toucheren en bleek al 3 cm te hebben. hun plan was om me toch te laten blijven en kreeg een verloskamer. Werd me wel verteld dat het niet zo'n vaat zou lopen en dat ik zo op een cm per uur moest rekenen ik had wel zo iets wow zo lang nou dat word misschien toch om pijnbestrijding vragen als het nog ongeveer 7 uur kan duren. Ik ging onder de douche en had het zo koud en veel pijn. Toen ik weer op bed lag werden de weeen alleen maar heftiger dat ik al een paar keer belde voor pijnbestrijding maar niemand kwam me vriend gestuurd maar kreeg te horen dat ze er zo aan kwamen want waren met een bevalling bezig. Maar ondertussen was het al over 14 uur en had het niet meer. Ik ging anders liggen met pijn en moeite en in ene voelde ik me vliezen breken wat op dat moment wel verlichting gaf. Maar al meteen voelde ik persdrang en ook de verpleegkundige kwam om me te vertellen dat ik eerst aan de gtc moest om te weten hoe het met de kleine ging maar al toen zei ik dat ik het niet meer hielt ik mocht wel van der een beetje toegeven eraan maar ze zag gelijk dat de persdrang hoog was dat ze de vk meteen belde en stond binnen 5 min aan me bed en keek en zei nou meid dit had ik niet verwacht dat je binnen een uur van 3 naar volledige ontsluiting was gegaan. Dus ik mocht eindelijk meepersen en binnen 13 min was ie geboren. de weeen vond ik heftig maar het persen vond ik meevallen en ben ook niet uitgescheurd daar was ik wel heel blij mee. Ik voelde me meteen weer helemaal goed na de bevalling om 20 uur was ik weer thuis en afgelopen zaterdag 4 dagen na de bevalling was ik alweer aanwezig op het bedrijfsfeest mensen stonden wel heel raar te kijken maar vonden het top dat ik er was ben maar een uurtje geweest want kan ook gek doen maar daar hebben we niks aan. voor de rst gaat het goed alleen de borstvoeding wou niet dus zijn we over op de fles. is tot nu toe een tevrede jongentje en hoor hem weinig.
@bea : och jeetje dat is balen zeg , beterschap hoor , hoop dat het snel beter is en je lekker bij lotte kunt blijven @ukkepuk : nee weet ik , maar ik bedoelde eigenlijk meer dat er bij beide gevallen flink gerommeld word @janny : ik hoop zo dat het bij jou ook zo verloopt
Willy fijn dat je kleintje het nog naar haar zin heeft. Ik ben ook nog nooit voor meelf in het ziekenhuis geweest. Ik hoop dus ook dat ik voor donderdag beval Ik kreeg net een kramp deed zooo pijn moest gewoon ff op adem komen en nu is het weer weg.... jammer. Ik zei nog tegen Bart mischien moet ik wel gewoon poepen maar dat moet ik nog proberen haha........ Ik wordt een beetje melig van het binnen zitten
`Hi Dames, Het si hier nog steeds spannend zie ik! @Beatric, heel veel beterschap! @Ram, nog gefelciteerd is inderdaad snel gegaan die ontsluiteing! Jooze
hee meiden, ik ben net terug van het cb en van een shopmiddag met mijn moeder. resultaat van 2 uur winkelen: een paar laarsjes, 2 rokjes, 2 vesten, een suede jasje, een oogpotlood, oogschaduw, lipgloss, wallen-wegwerk-spul
Meid, tijdens mijn weeen heb ik niets anders gedaan dan poepen Mn moeder moest op een gegeven moment naar de winkel om weer nieuwe wcpapier te halen Dus wie weet is het een goed teken!
Nou hier kon ik ook echt niet om heen. Plus dat het echt zo is dat het goed kan betekenen dat je bevalling gaat beginnen: je lichaam maakt zichzelf 'leeg' voor de bevalling.. Dus 1-2-3 : Bevallen maar!
Wendy: Ik moet al 2 weken heeeeeel vaak plassen. De kleine bonkt ook heel vaak tegen mijn blaas. Is de jouwe ook nog steeds zo druk? Vandaag tot nu toe wel wat rustiger, maar tot gisteren toe was hij nog steeds aan het dansen. Enneh, die kramp klinkt goed! Laat er nog maar meer kramp komen! Ik weet zeker dat wij zitten te springen om die pijnlijke weeen! Haha... Ben jij trouwens niet bang om te poepen? De mijne zit nog steeds aardig verstopt en ik durf eigenlijk niet meer te drukken. Bang dat er wat anders uit komt dan ontlasting... Sorry... Bea: Knuf voor jou. Denk je eindelijk van die rompslompt af te zijn, krijg je dit er nog eens bij! Succes! Willy: Sterkte met de laatste loodjes. Ook voor jou kan het niet lang meer duren! Marbo: Dat zou balen zijn als ze tot na het weekend wachten! Ram: Dat klinkt dus weer positief voor mij, dat van die steken! En je bevallingsverhaal klinkt in het begin pijnlijk, maar aan het eind lekker snel! Veel plezier met je ventje! Sybje: Ik hoop het ook! Zit je al met je mobieltje te wachten? Hihi. Voordat we naar het zh gaan (als het 'echt' wordt) schrijf ik hier nog wel een berichtje hoor! Tipp: Heerlijk, jezelf zo verwennen met zo'n shopsessie! Gelijk heb je!