Haha janny hij valt er waarschijnlijk niet zomaar uit hoor maar dat zul je vast vaker hebben gehoord Die kleine in mijn buik is ok nog erg druk en aanwezig. Ik vind het met strippen zo appart dat de vk zei ik kan hem over zijn bolletje aaien
hihi nee volgens mij is het zlefs zo hoe langer ze er in zitten hoe moeilijker ze er uit vallen ... maar het komt goed meiden jullie kunnen het !
Sybje: Goed zo! Misschien helpt het! Wendy: Dan ligt jouw baby ook al erg laag dus. Heeft ze dat niet gezegd? Dat hij dicht bij de uitgang ligt? Heeft ze ook gezegd dat je al enige ontsluiting hebt, trouwens? Je hebt vast ook al in elk geval een cm, anders strippen ze niet volgens mij.
Ja maar, je hoort wel eens van die verhalen van vrouwen die op de wc bevallen, dat lijkt me niet zo grappig...
Wendy, we moeten het anders aanpakken. Kijk hier maar eens naar: http://nl.youtube.com/watch?v=9-VehMRSyc8
dat was van de week al het geval ...en zenuwlappig dat ik dus werd....was doodsbang dat janny zou gaan bevallen hihi
Nou Sybje, leg hem dan maar ver weg, misschien helpt dat dan beter! En niet zenuwachtig worden als je een paar uur later pas hier een berichtje kan typen hoor! Dat geeft dan toch helemaal niks?! Wendy, mijn gyn heeft gisteren niet gezegd hoeveel cm. Wel dat hij er 2 vingers meer bij in kon doen dan vorige week. Toen had ik 1 cm, dus nu misschien wel 3, weet het eigenlijk niet.
ow haha das duidelijk ja even afwachten dus..... Ik zit er steeds aan te denken dat ik niet ingeleid wil worden stom he?
T is te hopen hij ligt wel te jammeren Afgelopen nacht.. hij had om 10 uur de laatste fles, toen kwam hij om 2 uur.. fles gegeven.. toen kwam die weer om 6 uur toen had mijn moeder m eruit gehaald en eten gegeven omdat ik doodziek was... maar toen wilde meneer niet meer terug naar bed Ohhohh dikke tranen boven dus ga mn mannetje halen