November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hopen dat ie nog wel wil slapen straks, JsztD!

Meiden, een vraagje. Net waren we aan het eten, en toen ik ging zitten, voelde ik dat er lucht in mijn 'opening' kwam. Ik kreeg het er zo gauw niet meer uit, maar toen ik net weer ging lopen, kwamen er allemaal luchtbelletjes uit. Wat kan dit zijn? Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Het voelde best vreemd...
    Heeft het iets te maken met m'n vliezen? Ik wilde nu eigenlijk in bad gaan. Is dat wel vertrouwd?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : eehhm ik herken het wel ...maar dat was in een ander stadium (denk ik ) ....
    op een gegeven moment moest ik naar de wc en toen ging ik even voorzichtig persen ...ik dacht namelijk dat ik moest poepen .....en toen kwam er een hoop lucht uit en slijm en vruchtwater kortom dat was even een troeppie ....hihi

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Als je vliezen gebroken zijn mag je niet in bad, maar dat merk je wel. Ik heb ook veel lucht heel vreemd. Als ik me in bed omdraai hoor je het soms bewegen die belletjes :confused: Ik zou lekker in bad gaan meissie dat ga ik straks ook doen.

Hier worden de krampen nu minder helaas, ik hoop dat het stilte voor de storm is en bij jou :)

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou Sybje, ik zit zeker nog niet in het einde van de bevalling! Dat was dan iets anders! Haha :)

Wendy: Bij mij worden de krampen/steken nu weer iets heviger dan vanmiddag volgens mij. De pijn in mijn rug lijkt wel constant te zijn.

Nou, ik ga dan maar even lekker in bad. Goed voor mijn rug in elk geval. Hoop alleen niet dat in bad mijn vliezen breken, want dat schijn je dan niet te merken. Het is niet gevaarlijk heb ik gehoord, maar ik ben er toch liever van op de hoogte.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat vroeg ik ook aan de vk. Maar vruchtwater wordt constant aangemaakt. Als je dan uit bad komt en je bent aangekleed moet je onderbroek ook weer nat worden. Soms voel je het gebeuren als een soort knakje vertelde ze.

6. Niet meer actief

@Wendy, ik had ook de dag voor mn bevalling dat ze savonds wat afzwakten.. snachts om half 3 zetten ze ineens door !

Ik heb hem toch uit zn bedje gehaald en hij ligt nu heerlijk tevreden bij oma op schoot rond te kijken... ik kan het écht niet over mn hart verkrijgen om hem te laten huilen :oops:
    @Syb, ja ik verwarm zn bedje eigenlijk altijd voor met een kruik... alleen werkt dit 's nachts wel maar overdag niet :(

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd : hihi geeft niks jij voelt als beste aan wat hij wil ....
    jelmer heeft nu ook nog 5min voor dat hij een tut krijgt ;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik hoop dat het doorzet JsztD. Ik heb wel veel harde buiken en dan moet ik voor mijn gevoel steeds plassen. Helaas zijn harde buiken geen echte weeen. Want harde buiken heb ik nu echt veel het voelt niet fijn maar doet geen pijn...

haha zeikerd ben ik he :)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel voor Kay!

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    :D ok, ik dacht al.

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ben weer uit bad. Heb ook even in bad geklokt. Gemiddeld zo'n 8 min wat tussen de steken zit. Ben nu helemaal brak/gaperig. We gaan even een filmpje kijken. Tot later!

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bea

Jeetje zeg wat een toestand ! Sterkte en beterschap !

@ ukk
    Jij ook nog last van je knip ? pfff beterschap en hopen met de zalf dat het gauw beter wordt

@ bad met gebroken vliezen
    Volgens mij mag je gewoon in bad hoor met gebroken vliezen althans in het ziekenhuis mag je tot de 10 cm ontsluiting ook in bad dobberen
    Denk alleen dat je geen zeep moet gebruiken...

Sterkte aan de laatste november mama's en hopen dat jullie beebje gauw is ! >>> geniet nog even van jullie nachtrust ;)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    wat verta je onder steken janny? Ik kreeg net de tip op een ander topic om mijn harde buiken te klokken omdat die naar mijn rug trekken......

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames hoop dat het bij jullie snel mag gaan beginnen en jullie je kleintje snel in je armen mogen sluiten, hou het in de gaten hier!

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wendy:
    Steken heel laag in mijn onderbuik, die ook naar mijn rug trekken. Althans, mijn rug doet dan ook erge pijn. Het is niet echt bij mijn navel in de buurt, en het is ook niet zeurderig maar doet op z'n piek best pijn. Het houdt ongeveer een halve minuut aan en komt bij mij nog steeds gemiddeld 1x in de 8 minuten.
    Heb nog nooit harde buiken gehad, dus weet niet hoe harde buiken voelen.
    Ik weet niet hoe ik die 'steken' anders moet omschrijven. Misschien zijn het ook wel krampen.
    Heb je vast niet geholpen met mijn antwoord, het klinkt mijzelf ook allemaal erg vaag...

16. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hey dames....

ff een spelfoutje rechtzetten voordat er verwarring komt...ik typte in me laatste bericht namelijk
    "me moederkoek is al aan het ontkalken (zoals hij het zei) dus al aan het afbouwen"

hoe ik nou bij ontkalken kom weet ik niet maar het moet dus juist zo zijn dat er nu veel kalk te zien is hihihi... kwam er later pas achter dat ik het verkeerd geschreven had.

fijne avond allemaal

groetjes willy

17. Niet meer actief

Dikke knuf van Kay terug Wen.. hoe staat het daar?

Syb, hij ligt nu alweer 1.5 uur op mn borst te maffen :oops:

18. Niet meer actief

en nieuwe foto's in mn album :D

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Meiden, we gaan proberen te slapen. Mijn laatste schema was als volgt:
    6, 7, 10, 10, 6, 8, 6, 5, 6, 7, 5, 7 minuten tussenpozen. Dus hopelijk zet het vannacht door en kunnen we het zh bellen...
    Sybje, telefoon bij de aanslag! Haha.
    Hopelijk zien jullie mij morgenvroeg hier niet weer!
    En Wendy, mocht het bij mij doorzetten, ik denk aan je en ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Toi toi toi!

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Succes Janny, ik zal aan je denken en voor je duimen!

Deel Deze Pagina