Janny.. klinkt als een begin TOI TOI TOI ! Ik ga ook slapen, Kay zijn laatste flesje geven en hopen dat die in zn bedje gaat slapen Weltrusten meiden xx
Ben al sinds 1.45 wakker. De weeen komen nu regelmatig om de 5 a 6 minuten. Kan niet meer slapen. Eric zit gezellig koffie te drinken en ik zit aan de tijgernootjes... haha. Nog even afwachten, maar ik denk dat we morgenvroeg wel in het zh zijn...
Ben er nog hoor! Dank je Tipp! Kom net onder de douche vandaan. Heb al sinds gisteravond constante rugweeen. De onderbuikweeen zijn nu echt elke 5 minuten. Eric gaat zich nog even douchen en dan bellen we het zh. We mogen vast wel komen nu!
@Janny, heel veel succes voor vandaag. Misschien ben je al wel bevallen. Ik mag het zo hopen voor jou. Wendy nu jij ook nog!
Janny succes meid! Ik denk aan je. Hier is alle jramp in de nacht verdwenen. Ik kan wel janken nu maar hopen dat het het strippen ook vandaag nog werkt. Maar heb weinig hoop. Ik lig nog in bed dus ga nog maar even slapen. Xxx janny toi toi toi
Jippie, we gaan! Marbo, Boefje, Willy en Wendy, als ik jullie niet weer spreek voor ik terug ben hier op't forum, heel veel succes gewenst! Ik zal aan jullie denken (als ik daar tijd voor heb, haha) Hopelijk kan ik jullie via Sybje later op de dag goed nieuws brengen. Doeg allemaal!
Janny: het werd tijd! Heel veel succes, dat je maar met een mooi gezond babietje weer thuis mag komen! Wendy: wat jammer dat het bij jou nou weer niet heeft doorgezet!
jaaaaaaaaaa Janny! Zet m op! Wendy, balen weer zeg dat het niet doorzet Je geduld wordt aardig op de proef gesteld zo! Gaat het allemaal nog goed met je?
@Janny, jaaaaaaah eindelijk! TOOI TOOI TOOI! @Wendy, jammer dat het niet doorgezet heeft. Wie weet vanmiddag, vanavond? Kan natuurlijk elk moment gebeuren! @beatrice, zo jeetje, dat is niet niks zeg! Beterschap! Ik heb heerlijk geslapen! Nikolai voor het slapen gaan in bed gestopt, vervolgens de fles en hij sliep tot 4 uur door. En ik ook haha.
Nou meiden ik ben zojuist mijn slijmprop verloren......nu maar hopen dat dat dan een voorteken mag zijn Gelukkig wel heerlijk geslapen.
@janny : jeeeeeehhh joohoe nou poep dat kindje er effe uit ...heb vanavond wel een verjaardag dus graag voor die tijd ....
Hi, @Janny, zet hem op @Wendy , op het strippen dan maar. @Voor de rest duim ik dat jullie niet meer lang hoeven te wachten. Wat betreft het bad, niet in bad als je vliezen gebroken zijn en je geen weeen hebt, heb je die wel kan je gewoon je bad in1! Jooze
Janny succes en hopelijk loopt het voorspoedig! Wendy hoop dat je slijmprop het begin is van je bevalling!