November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Spannend Marbo. Ik hoop voor je dat hij voor het weekend spontaan komt!

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Beatrice, beterschap, hoop voor je dat de zakende koorts doorzet.

Wij leggen Sterre gewoon tussen ons in, hebben we met Tycho ook gedaan. We leggen de hoofd kussens iets "lager" dan normaal in bed en dan leggen we sterre tussen de hoofdkussens in.. Hiermee voorkom je dat je het dekbed over haar heen trekt (attans ik trek het dekbed niet over mijn eigen hoofd als ik ga slapen en mijn hubbie ook niet). Daarnaast ga je niet op je kind liggen (behalve als je gedronken hebt of slaapmedicatie gebruikt). Maar als je je er niet goed bij voelt niet doen hoor! Je slaapt dan toch niet.

Jooze

3. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik doe het precies hetzelfde als Jooze, maar idd ook soms lekker op mijn borst, heerlijk vind ik het om even te slapen met de kleine in bed, echt een geniet momentje :)

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben dus niet de enige die met Lotte wel eens in bed slaapt... Gelukkig! Als ze moeite heeft met in slaap vallen dan leg ik haar lekker tegen me aan en dan doezel ik zelf ook weg. Meestal maar een uurtje of misschien 2 en dan gaat ze wel weer naar haar eigen bedje. Ik ben trouwens niet bang dat ik op haar ga liggen maar wel voor de dekens. Maar ik verroer me bijna niet in bed als ik eenmaal een houding heb gevonden door de pijn in mijn buik dus dat zal wel meevallen denk ik dan. Ik vind het trouwens niet goed als mijn man het doet haha.

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Beatrice fijn dat de koorts niet omhoog gaat nu nog minder pijn hoop ik voor je!

Ben dus ook niet de enige waar de kleine bij ons slaapt.

6. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Janny: succes, hopelijk heb je snel je kleintje in de armen.

Wen: dikke knuf. het zal hopelijk niet lang meer duren. Ik verloor dinsdags ook veel slijm en woensdags had ik al 1 cm ontsluiting. dus hopelijk zet het ook bij jou door.

groetjes MarielleB

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @all : janny is nog stil ...heb nog geen berichtje gehad....hihi

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ben ik dan de enige die dat echt niet durft? :oops:
    Ik verander zo ongeveer in een mol ´s nachts, ik kruip diep weg onder m´n dekbed en trek die ook echt helemaal over me heen. En mijn man vertrouw ik ook niet, hoevaak ik al niet een kussen van hem op m´n hoofd heb gekregen... ben als de dood dat 1 van ons op ons ventje gaat liggen of een kussen/stuk dekbed op hem legt.

9. Niet meer actief

Haha en ik voelde me al een onverantwoordelijke moeder dat ik soms met de kleine in slaap val in bed haha. Fijn om te lezen dat jullie het ook wel eens doen, het is ook zo lekker om even te knuffelen!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee ik doe het ook niet ....manlief is te bewegelijk s'nachts ....en ik slaap al nachten slecht , ben dan bang dat als ik hem bij me leg ik in eens wel diep ga liggen snurken ...en daarbij lig ik op een electrische deken ...lijkt me te warm voor jelmer ;)

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    NOG GEEN NIEUWS?

Janny, stuur eens een sms joh!

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Even een fotootje geplaatst van Tim. De rest volgt wel.

gr MarielleB

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knappe tim :D

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wij slapen ook niet met Maud bij ons in bed. S'avonds met de laatste fles liggen we wel samen in bed maar als ze dan eenmaal slaapt gaat ze terug naar haar eigen bed. Ik ben vrij bewegelijk s'nachts en ben ook bang dat ik bovenop haar ga liggen.
    En S'ochtends ligt ze ool lekker bij mij in bed maar dan ben ik al wakker.

Janny schiet eens op... zijn benieuwd...

15. Niet meer actief

Wat een knapperd marielle :)

Maar ik las dat jullie hem naast je kussen leggen, maar hoe doen jullie dat dan met dekentjes?

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Janny moet inderdaad maar eens een beetje door persen zeg ;)

Ik wil ook een foto van Lotte plaatsen maar het lukt me niet. Ook het verkleinen niet... Misschien ben ik wel lomp ofzo!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @beatrice : via fotoalbum en dan eerst verkleinen en dan die opslaan en dan de verkleinde foto uploaden

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nieuwe foto van Jelmer in mijn album

19. Niet meer actief

Ah wat lief, het wordt al echt een grote vent :D

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Net naar de wc geweest en weer veel slijm verloren alleen niet zoveel als vanmorgen natuurlijk.

Morgen middag moet ik om 13:45 uur naar het zh voor standaard controle. CTG en echo :( ik hoop dus dat ik die afspraak af kan bellen....:)

Deel Deze Pagina