Sander pakt Laura elke ochtend als zijn wekker gaat even in bed bij ons. Ze blijft als hij eruit gaat nog half uurtje lekker bij mij liggen.....heerlijk!
@Marielle: wat een klein proppie! Of lijkt dat maar zo? Echt lief! Sybje: echt al een flink ventje he...en die van mij moet nog geboren worden, wat gaat dat in 6 weken hard! Hier nog altijd niets.. Wendy: thee blijven drinken, ananas, tonic, traplopen..uuuhhh...je buik toespreken?! Misschien dat dwangbevel van Tipp maar eens tevoorschijn halen!
Haha jij ook marbo! Zitten wachten schiet niet op he....ben blij dat mijn moeder en zusje veel komen dan vliegen de dagen gelukkig
Hi, Hmm nog geen nieuws @Het slapen, grappig eigenlijk dat iedereen twijvelt "of het mag"maar dat meestal blijkt dat veel mensen hun kindje gewoon in bed nemen haha. Wat betreft de dekentjes Sterre heeft haar eigen fleace dekentje en wij liggen onder ons dekbed. Voor de mensen die hun kindje niet in bed nemen, als ik jullie slaap gewoontes zo lees zou ik het geloof ik ook niet doen. Als ik zelf heel moe ben doe ik het bv ook niet, dan vertrouw ik mezelf toch minder ofzo. Jooze
hoi Dames, ik ben 27 november bevallen van een mooie jonge dame, ze weegt 8 pond en is 52 cm lang, mn bevallingsverhaal volgt nog! hey Wendy, ik had wel verw8 dat jij ook bevallen zou zijn! Nou lang kan het niet meer duren!
Hey meiden! Nou, eindelijk eens wat tijd gevonden om hier weer wat te posten. Onwijs bedankt voor jullie felicitaties met onze meid Micky. De bevalling was heel erg zwaar, daar denk ik liever niet meer aan terug. Ik heb dan ook een week nodig gehad om weer een beetje op de been te komen (helaas zijn de bekkenklachten heel hard terug gekomen en ik had uiteraard wat last van mijn hechtingen). Maar gelukkig doet de kleine meid het hartstikke goed en raken we langzaamaan een beetje aan het ouderschap gewend. De nachten zijn vaak wel nog erg lang en zwaar doordat het borstvoeden me iedere keer ruim een uur kost en daarna moet ze nog een boertje laten en weer in slaap dutten. Nu doet het borstvoeden ook veel pijn aan 1 kant en voel ik me een aardige melkfabriek, dus hebben we besloten om het langzaamaan af te bouwen en op flesvoeding over te gaan. Maar nogmaals: meisje doet het supergoed en wij voelen ons hele trotse ouders. Ik wil alle andere meiden graag feliciteren met de geboorte van hun zoon/dochter! Hopelijk maken jullie het allemaal heel goed, ik heb niet alle pagina's bij kunnen lezen, sorry. En dan nog een nieuwtje: Boefje is maandag 1 december bevallen van een meisje Livia, 3660 gram en 47 cm. Janny: succes met bevallen en genieten van de kraamtijd straks! Wendy & Marbo & willy: jullie alvast toi toi toi, het kan echt niet lang meer duren! P.S. Ik zal mijn ticker eens ff gaan aanpassen straks
BOEFJE: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! wAT EEN MOOI KLEIN BABY'TJE MET 47 CM! mwjalloh:JIJ OOK GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!
Het kan best dat je foto's van een te groot formaat zijn en dan kan deze pagina ze ook niet verkleinen.
Ben even helemaal van de kaart. Een van mijn beste vriendinnen is 34 weken zwanger. het was al niet helemaal goed met het hartje maar vandaag is gebleken dat het hartje van de kleine man ook lekt. Conclusie het mannetje gaat niet langer dan een dag leven. Hoe bizar de zwangerschap uit meten zitten, bevallen en dan gaat ze haar kleintje op haar buik laten sterven. En dat weet ze nu al. Ze is nu dus ook al bezig met de voorbereiding voor het afscheid en ze moet nog 6 weken.... Ik zou echt even niet weten wat ik voor haar moet doen behalve er zijn. Maar dat ijkt zo weinig, zeker als je zelf zo'n kleine in je handen hebt. Jooze
ik durf het ook niet hoor. Ze mag alleen bij ons in bed voor de gezelligheid als we allebei goed wakker zijn.
Jooze ik zit echt met een brok in mijn keel na je verhaal.. pff.. wat onwijs erg! De kraamtranen zitten hier trouwens elke dag nog heel hoog, herkenbaar?
oh jooze wat erg! Meer doen als er zijn voor haaren luiseren kun je niet denk ik. Weet niet of zij er moeite mee heeft om jou met sterre te zien? boefje en mwjalloh gefeliciteerd! ik slaap ook niet hoor met baby in bed, durf ik ook niet