Wendy: zet hem op, je kunt het meid. Denk aan je. Janny : Gefeliciteerd met jullie zoon. Boefje & mwjallow Gefeliciteerd met jullie dochters. Baby foto's wat een schatjes, we hebben toch allemaal hele mooie kindjes. Hier heeft Tim gister de hele avond bij ons geknuffeld als we hem weglegde ging hij huilen. Uiteindelijk is hij tot 3 uur bezig geweest. Wilde ook steeds drinken en viel dan inslaap na een paar min. Net ook om 12 uur wakker gemaakt om even te wassen en aan te kleden, wilde daarna voeden. Met moeite 2 x 5 min. en dan valt hij al inslaap. Heel erg irri. Ben dan gelijk bang dat hij niet genoeg binnen krijgt enzo. Zit nu al de hele tijd te wachten tot het buiten droog word, wil wel eens naar buiten. Lekker met Tim en manlief even het dorp in en sint kadootjes kopen voor Tim. Volgens buienrader moet ik nog zeker een half uur wachten . groetjes MarielleB
Hup wendy hup! Moest vandaag naar de tandarts. Alles ok. Geen gaatjes. En ik heb ook iets gedaan wat ik nog nooit heb moeten doen......een broek maat 38 gekocht
Janny gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat alles goed gaat! Wendy zet 'm op we denken aan je! Marbo hoop dat jij ook snel aan de beurt bent!
**** BUDDYNIEUWS! *** Wendy belde net, ze is om 13.01 bevallen van een gezonde zoon: Jesse! Het is een heftige bevalling geweest, op het laatste moment toch nog naar het ziekenhuis maar het gaat nu gelukkig helemaal goed. ******************** Oja, de batterij van haar tel. was bijna leeg dus ze kon niet iedereen sms-en enz!
Hoeraaaaaaaaaa voor Wendy! Van harte gefeliciteerd met Jesse! (en wat is dat toch met die bevallingen van ons, er gaan er maar weinig "gewoon volgens het boekje" zeg )
OOOOH WAT LEUK, WENDY IS BEVALLEN!!!!!!!! GEFELICITEERD, MEID, HARTSTIKKE GOED!!!!!!!!! Thanx, meiden, ben de weeendans vollop aan het oefenen, hier.. Ik hoop dat ze dit weekend spontaan gaat komen! Ik voel nog niets! Wat een zware bevallingen allemaal..zie er stiekem ook een beetje tegenop, hoor! Maar het moet nu wel tijd worden dat de hekkesluiter het hek eens sluit! Om 18:00 weer naar het ZH voor CTG en evt. een gesprek met gyn..ben benieuwd! Meiden, geniet van jullie kindjes!
Wat een goed nieuws! Wendy gefeliciteerd met jullie zoon! Janny ook gefeliciteerd met jullie zoon! En Boefje gefeliciteerd met jullie dochter!
Marbo zie het anders: hoe meer zware bevallingen, hoe groter de kans dat de jouwe keurig volgens het boekje is
San, dat hoop ik ook maar! Ik had ergens op internet gelezen dat in Turkije 2 baby's waren onthoofd tijdens de bevalling! De kindjes waren er al uit met het hoofdje, maar bleken te groot of iets dergelijks.. Ik helemaal van slag vanochtend.. Ik moet dat soort sensatiekranten en dat soort berichten nu ook helemaal niet lezen..!
@Boefje, gefeliciteerd! Wat een schatje! @Wen, poeh meid, ben zo blij voor je! Eindelijk! Gefeliciteerd, genietse van je ventje. Leuke naam ook! @Marbo, ja jij bent echt de hekkensluiter zoals je altijd al zei! Hopelijk voor jou ook een beetje snel! Is trouwens alles weer goed met je man? Ik heb dat niet meer nagelezen, iets van 30-40 pagina's gemist! @Jooze, thnks! Ja, warm is het wel, maar niet zoals het is geweest de afgelopen maanden. December is hier ook ietsje koeler, gelukkig! En echt, zonder die buik, voelt het zo'n stuk beter allemaal! Ik voel me zo licht en slank haha! (alleen niet als ik in de spiegel kijk! Maja, komt goed!) Esmee ligt hier in een rompertje naast me op dr buikje in de wieg, zo schattig dat kontje in de lucht! Gisteravond ook weer dr huiluurtjes gehad, ze heeft echt last van krampjes, echt heel zielig. Gelukkig sliep ze wel van 1.00 tot 5.00 en van 5.00 tot 8.30 HEERLIJK!
Marbo dat kan echt echt echt niet, laat je niet gek maken! Luca was ook te groot, maar is er ook uitgekomen met veel kunst en vliegwerk. En ik heb van de week gelezen op internet hoe en wat met macrosome kindjes, als het echt niet gaat lukken kunnen ze het hoofdje terugduwen en alsnog een ks doen. Maar... je ziet het: zelfs 9.5 pond is gelukt. Dus laat je niet te bang maken hoor, want met de meeste kindjes gaat het prima tijdens en na de bevalling.
@Ienie:ja, gelukkig wel! Hij is superhard aan het werken om straks vrij te kunnen pakken (heeft een eigen zaak) en dat is heel zwaar..misschien dat het daar mee te maken heeft gehad. Nogmaals gefeliciteerd en veel geluk met de kleine! @San: tja, telegraaf he.. Ik probeer ook niet teveel naar bevallingsverhalen te luisteren.. Ik ben zelf heel klein, maar dat kleintje van ons wordt geen kleintje, dus ik ben benieuwd Het is nu droog- het sneeuwde net heel hard- dus ik ga even snel een zak hondevoer halen en daarna naar het ziekenhuis..
@wendy : gefeliciteerd met jullie zoon ! wat een prachtige naam zeg ( heeft een lange tijd bij ons op nummer 1 gestaan )
Wendy gefeliciteerd met jullie zoon, met een prachtige naam! Hoop dat jullie lekker genieten! Marbo succes in het ziekenhuis!
@ wendy gefeliciteerd met jullie zoon! @maro: ik ben ook niet groot, en de baby was niet super klein en had een goede bevalling gehad... dus laat je niet gk maken
* babies onthoofd? nou dat is dan wel apart gegaan...lijkt mij niet helemaal kunnen? * wendy gefeliciteerd met jullie zoon Jesse...ook al een minder prettige bevalling....les er veel van hier op het forum.... * marbo, niet teveel naar andere hun ervaringen luisteren hoor..iedere bevalling is weer heel anders, zul je zien dat jij een model bevalling zult hebben.. hoe waren de controles? * ook hier geregeld last van huil uurtjes...dacht eerst dat het krampjes waren, maar nee...vooral tussen 7 en 9 s'avonds... en uiteraard als je net een hap van je lunch wilt nemen, of als je denkt, ah laat ik even een middag tukje gaan doen....lig je net...whehehe...en dat houdt niet op....boehoe..helaas.... ach over een paar weken is het vast weer over... we hadden dit precies hetzelfde bij onze eerste! 3 weken lang van 7 uur s'avonds tot 12 uur s'avonds huilen huilen en huilen...de nachten gingen toen gelukkig wel prima, en nu bij Lenna ook (even afkloppen) beste remedie, een tijdje laten huilen (en nee is niet zielig) en als er echt niets aan te doen is, qua troosten, speentje, verschonen, voeden etc etc...dan lekker bij je nemen!