Hi, @Marbo, duim met je mee dat het snel op gang komt, en als je kindje er eenmaal is mag je alle vragen nog een keer stellen hoor! @Kleinwonder volgens mij is het sabbelen juist de manier waarop je kloven krijgt door dat de tepel vochtig blijft etc. 2all, Prettige sinterklaas! Jooze
willy gecondoleerd meid! Christine drinkt tegenwoordig al 90ml per keer... Jeeeej! Ik durfde zo slecht op te hogen door het spugen. Maar op het cb gaven ze me het advies om Omneo te gaan geven en sindsdien lijkt het een stuk beter te te gaan
Joepie! Tygo zit op zijn geboortegewicht! we zijn dus reuze trots op hem (en mijn slagroom ) als het vanmiddag lekker is (lees geen regen of sneeuw ) dan mogen we een ommetje met hem maken @Marbo: wij duimen hier nog voor je!
Ik gebruik Omneo omdat Noah zo moeilijk poept en het werkt echt geweldig. Nu soms wel 2x per dag een poepluier. Het spugen is een tijdje goed gegaan, maar is nu weer op hetzelfde niveau als de standaard Het is meer dan een mondje wat hij spuugt, maar het is niet een halve fles wat eruit komt. Zolang hij zo goed blijft groeien, hoef ik me er volgens de arts geen zorgen om de maken. Mocht ze echt erg blijven spugen, of weer gaan spugen, dan is er ook Nutrilon A.R., maar weet niet of dat op recept moet...
Hier is het ook meer dan een mondje, maar minder dan een halve fles. Maar ik moch van het cb niet te lang wachten met de naar de KA gaan als ze zo bleef spugen met de omneo (ik moet 16-12 bij de KA zijn, maar dat vond die arts van het cd te lang als het zo door ging) Hoe verschillend kunnen artsen soms zijn he in hun meningen...
Ja dat zeker! Heb het al meerdere keren bij de KA aangegeven, maar hij doet er verder niets mee. Heb al aangegeven dat Noah laatst 2 uren na de fles nog met een flinke boog spuuge (was inmiddels al helder vocht) Hij smakt vaak nog na en trekt soms moeilijke gezichten. Heb het iedee dat hij verborgen reflux heeft. Maar de KA reageert er verder niet op en de KA van het UMCG vindt het dus ook niet spannend omdat Noah gemiddeld per week 200 tot 250 gram aankomt......
Hee meiden hier een berichtje vanuit het zh. Het was allemaal erg zwaar jesse is uiteindelijk met de pomp gehaald! Ik heb veel hechtingen, en kan nog niet plassen. Daarom moet ik blijven tot zaterdag avond of zondag ochtend. Maar ben zo verliefd op mijn ventje!
Ik heb bij christine ook een reflux vermoeden en daarom vond de arts van het cb dat ik niet te lang mocht wachten. In het zh dacht de KA ook even aan reflux, maar heeft daar verder niks mee gedaan. (ook niet aan ons verteld, ik moest het in de status lezen ) He jakkes wen, maar wel fijn dat je nu dan eindelijk van je ventje kunt genieten! Knuffel!
Wendy: gefeliciteerd meid met je zoon! Rot dat je nog ff moet blijven en de bevalling ook voor jou zwaar was, maar ondertussen mogen we ons allemaal wel gelukkig prijzen met gezonde beebjes. Geniet van je kraamtijd meis! Hup marbo hup! Hup Willy hup! Oewps... mijn ticker is zelfs expired nu ***Kersje gaat direct een andere ticker zoeken!
Zo, dan staat er in ieder geval een ticker, ik maak later wel iets moois...alhoewel ik zoiets als die van jou niet zal kunnen overtreffen Maxje! Ziet er ingewikkeld uit. Hij is prachtig! Fotooooooooooo van Micky in Kersje d'r album En dan ga ik nu eens ff het mama topic ook opzoeken, vast handig voor allerhande tips van jullie, hihi!
hoi allemaal, Iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed gegaan. Ik heb thuis nog steeds geen internet, dus dat is ook de reden vn mijn lange afwezigheid...maar ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen van de geboorte van onze zoon. Op 9 november om 21.10 uur is hij ter wereld gekomen. Zijn roepnaam is Jordi. De weeen hebben in totaal 20 uur geduurd. Na die tijd ben ik nog op de (placenta kwam niet los) en ik ben in totaal 4 liter bloed verloren. Maar we zijn super verliefd op ons ventje! Nu ja ventje...we hebben m gisteren ff op gemeten (hij lag languit) 61cm! Groetjes
Gerdien, nog gefeliciteerd! Flinke knul al! @Wendy: jammer dat het zo zwaar is en dat je nu in het ziekenhuis moet blijven. Ik durf het bijna niet te zeggen..maar frambozenthee schijnt te helpen bij herstel van de hechtingen! Nieuws uit het zwanger-tijdperk: Volgens mij ben ik mijn slijmprop aan het verliezen.. Ik had eerst wat bloed vanwege inwendig onderz. dat is langzaam opgehouden.. Maar nu bruinig slijm..elke keer een beetje..klinkt hoopvol, he?!
Gerdien gefeliciteerd met Jordi Wendy, tot snel snel snel! Maar eerst goed herstellen knuff voor jou en Jesse! Marbo.. klinkt inderdaad heel hoopvol
Gerdien gefeliciteerd met je zoon! GO marbo GO marbo! Weekend babytje voor jou? Nog even over speen-flesje-borst: Ik heb in het ziekenhuis bijna geen bv gegeven want ik had nog geen melk. Toen ik thuis kwam, echt die dag, waren mn borsten 2 ronde meloenen, melk voor het hele eiland! Ze was dus al 3-4 dagen gewend aan de fles en toen opeens de borst, met een tepelhoedje ging het heel erg goed hoor! Heb wel kloven en pijnlijke tepels maar dat word al minder! En omdat ze zo'n grote zuigbehoefte heeft krijgt ze ook af en toe een speentje en anders een pinkje. Ze word er zelf lekker rustig van, en wij ook als ze rustig is, haal ik hem er weer uit. Ik laat haar niet aan mn borsten sabbelen, ivm kloven auw! En wil soms ook wel is lekker mn handen vrij hebben hoor! Esmee slaapt eigenlijk meestal bij mij in bed of op mn buik, heerlijk vind ik dat, zo lekker met zn tweetjes, en als ik het zat ben, leg ik haar in het wiegje naast het bed. Nu ligt ze op haar buikje op 1 kant van het voedingskussen, dat vind ze heerlijk. En JA! LANG LEVE DE CINABABY! Gisteren na 6x cinababy gegeven te hebben, maar een piepklein huiluurtje gehad!