November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    mag je spoelen met een douche kop?

ik heb zelf met mijn eerste keizersnede een ontsteking aan mijn wond gehad en bij mij zeiden ze alleen maar 3 keer per dag spoelen dan geneest het van binnen uit.

succes

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : he jakkes dat is wel het laatste waar je aan wilt denken ....pppff hoop dat het snel weer dicht is ....

de mam speen word hier volop verkocht

3. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland

dan woon ik aan de verkeerde kant ;) van holland.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi ja denk het ook ...ik heb er tot nu toe bij iedere drogist mee in mijn handen gestaan .....

5. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    mijn kids zweren der bij. je hebt zo'n zelfde soort vorm speen van difax. en heb ik ook gekocht want die is wel makkelijker om iets leuks aan te hangen dan gewoon het standaard koortje.
    maar die is veel harder en stugger dan de MAM en deze moet kyano echt niet. als ik hem die geef dan kijkt hij alsof hij vergiftigd word.
    "hij trekt er letterlijk zijn neusje voor op"

@all vinden jullie het vervelend als ik soms tussen door eens reageer. ik ben in het begin wel actief geweest maar het was opslot niet meer bij te houden. wel lees ik veel mee en als ik iets zie waarbij ik een tip heb, reageer ik af en toe. als het jullie stoord zogen jullie dat zeggen dan stop ik daar mee.

groetjes edith

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi mij stoort het niet ....

ik heb de mam speen nog niet geprobeerd jelmer is hier verslaafd aan de bibi en geen enkele andere past ...die tuft hij er gelijk uit hihi

7. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Maxje, smeren met zinkzalf. Ik had het ook en smeer dat stukje nu iedere dag in met zinkzalf en hij is bijna dicht...

8. Niet meer actief

Dames even een vraag vooral voor CHEBU misschien?

Kay heeft erg veel last van darmkrampjes.. ik heb een middel gekregen van een vriendin van me LEFAX
    Het is een duits middel tegen buikkrampen.. iemand hier ervaringen mee of kent iemand dit?
    www.lefax.de

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    even denken..niet de dental, maar tja..euhm
    is wel van difrax! volgens mij de: Fopspeen mini combi (0-6 maanden)
    "De mini combi fopspeen is voor baby's van 0 - 6 maanden. De combi fopspeen heeft een tepelvorm, en dus een ideale beginspeen. Doordat de boven- en onderkant gelijk zijn, is verkeerd gebruik onmogelijk. De combi fopspeen stimuleert de ontwikkeling van de kaak- en tongspieren."

tommee tippee heeft ook spenen inde vorm van een tepel.
    http://www.tommeetippee.be/listproducts ... /subcat/9/

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Avent spenen schijnen ook fijn te zijn...
    over spenen gesproken....Tygo weigert uit de fles te drinken :) dus nu kon papa de fles nog niet geven :p en dat niet alleen we mogen tygo een fopspeen aan gaan bieden omdat hij een heel grote zuigbehoefte heeft.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    een absolute afrader .... :oops:
    hier hebben we ook de avent speen gehad , maar de speen zelf het zachte gedeelte zeg maar is een recht stuk ...er zit dus geen houvast aan en de kleine moet ontzettend hard zuigen ....en het harde gedeelte vormt zich ook niet mooi om de lippen heen .....dat is dus ook een recht stuk ....
    Bij Jelmer viel dat ding ook steeds uit ....
    maar goed dat is mijn ervaring he

maar die tommee tippie is die alleen voor baby's die bv krijgen ? of is die ook geschikt voor baby's die fv krijgen ?

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi hoi allemaal! Eindelijk laat ik dan iets van me horen. Heb er nog niet eerder de tijd/rust voor gevonden. Moet mijn ticker ook nog even aanpassen.

Alles gaat goed hier. We zijn ontzettend gelukkig met onze kleine Walter. Het is zo'n lief ventje! En ook ontzettend mooi! Met Walter gaat alles goed. Hij is vandaag al 40 gram aangekomen. Hij is dus maar 1 dagje afgevallen. Hij drinkt goed aan de borst en is verder heel tevreden. Hij huilt bijna niet.
    Met mij gaat het ook redelijk. Ze hebben mij iets te ver geknipt en heb ontzettend veel hechtingen. Dit is erg pijnlijk met lopen en zitten.
    Verder is mijn ijzer veel te laag. Mijn HB is 5.7. Hiervoor heb ik nu wat gekregen.
    Mijn bevallingsverhaal komt nog, dat schrijf ik wel bij de novembermama's denk ik.

Allemaal heel erg bedankt voor alle felicitaties namens Eric en mij.
    En Boefje en Wendy, heel erg gefeliciteerd met jullie baby's!

@Wendy, bedankt voor je 'foef'. Haha, je snapt wel wat ik bedoel. In het zh, tijdens de weeen (de niet zo erge weeen), hebben Eric en ik vaak het woord 'foef' gebruikt en moesten we telkens lachen...
    Ben heel blij dat jij ook zo snel na mij bevallen bent. Moest wel aan je denken hoor!

Ik zal even kijken of ik ook een fotootje kan plaatsen...

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Krijg het zo snel niet voor elkaar om hier een foto te plaatsen of in mijn album te zetten. Ik zet ze later wel even in mijn hyves voor de nieuwsgierigen...[/img]

14. Niet meer actief

Janny, hier een heel erg nieuwsgierige ;)

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier net de difrax geprobeerd, die wil die niet.... de avent dus wel ;)
    ik heb liever dat hij zijn best moet doen... dit vanwege de bv, dan blijft hij hopelijk goed drinken. word t drinken nu niks dan stoppn we met speen :)

16. Niet meer actief

De Difrax tut is hier echt 3x niks... is denk ik te recht, kan die niet in zn mond houden

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    wat tut heeft kay?

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    volgens mij mooet ik ongesteld worden ofzo. ben al de hele dag aan het huilen...
    ik wou dat het al woensdag was

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Knuffel chebu!

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008