November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Knuffel Chebu.. snap echt dat je jezelf rot voelt :( misschien kan je maadnag bellen of er niet eerder een gaatje is?

Kay heeft die tut van I love mama uit dat pakket.. kan even niet kijken welke dat is (geloof bibi) want hij heeft m in ;)

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Janny lekker genieten van je mannetje en je kraamtijd en wat een schatje zeg!

Chebu dikke knuffel hoop dat je je snel wat beter voelt.

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @speen, van mij wilt ze ook geen difrax.
    Ze wil alleen die van Stoer! haha!

Gisteravond een drama avond! Mijn god we wisten echt niet meer wat te doen! Alles geprobeerd, zelfs de tummy tub om 1 uur 's nachts!
    Ik geef borstvoeding maar gisteren hebben we op het allerlaatste (aan het eind van ons latijn) een flesje gegeven, en ze dronk 15ml en was stil en ging slapen! Zo raar, omdat ik haar al een paar keer had aangelegt terwijl ze bijna niks dronk. Flesje helpt dus, al is het niet zo goed samen met de bv maar ja, ik had gister wel 1000 gulden over voor STILTE!

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik doe het ook Ienie, Luca werd vanaf dag 1 gevoed via de fles in het ziekenhuis ivm zijn suikerspiegel, en drinkt nu volledig bv met af en toe een fles (in die fles soms flesvoeding, soms gekolfde melk). Hij drinkt nog steeds prima uit de borst.
    Vreselijk hè, als ze huilen? Ik kan er ook niet tegen hoor!

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @inie het flesje klinkt dan als lekker zoethoudertje ;) net als de speen nu voor onze Tygo is... ;) zolang ze goed bv drinkt is t toch prima

@janny wat een lekker knulletje & wat een bos haar :D

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @janny: wat een skeetje..dat haar! super zeg :)

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Oww gelukkig er zijn er meer die dat doen met het flesje... ik voelde eigenlijk 'mislukt' die avond.
    Gisteravond was ik alleen met Esmee dus de huiluurtjes ook voor mij. Alsof ze het wist was ze best wel braaf, ze heeft alleen mn twee pinken er bijna afgezogen.
    Papa kwam pas om 3uur thuis, met de takelwagen en een in de prak gereden auto trouwens, fijn he die mannen! :x :rolleyes:
    Vanavond gaan mama dus fijn slapen en hoop ik dat Esmee dr vader de HELE nacht entertaint! :)

8. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Goedemiddag ladies..

Hier nog altijd stil, hoor! Het is wel leuk om al die fles/borstvoedingsverhalen te lezen.. Ze gaan nu wel een beetje langs mij heen en het zegt mij allemaal nog weinig, maar ik hoop dat er morgen of dinsdag verandering in gaat komen! Morgenochtend de gyn bellen en dan kijken wat hij wil doen..ik hoop dat ik morgen gelijk kan komen..

@Willy: bij jou ook alles stil? Ik wordt helemaal gek gebeld/gesmst..ben het echt een beetje beu om hetzelfde te vertellen.. :cry:

9. Niet meer actief

marbo ik hoop dat je kleintje zich nu echt snel aandient zodat we allemaal over hetzelfde kunnen kletsen:D

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb gister een difrax combi speen gehaald en die pakt ze wel, alleen niet direct en ze spuugt hem later ook weer uit, wel nadat ze er een tijdje op gesabbeld heeft. Toch van de week maar even in de stad kijken voor wat anders nog.

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Marbo, ik hoop dan op mijn beurt dat je mijn record niet verbeterd. Dan moet je binnen nu en 3 dagen gaan bevallen! Ik duim oprecht voor je, ik weet hoe zwaar die laatste dagen kunnen zijn!

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik duim ook nog steeds mee hoor, hoop dat we dit topic snel kunnen laten sluiten en allemaal bij de mama´s mee kunnen schrijven.

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Marbo en willy: go go go!

Ik dans me het ongans, maar de weeën willen nog niet echt komen he?

@janny: wat een heerlijk mooi ventje hebben jullie zeg! Walter de bike-hunk is born :)

14. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    @marbo Die telefoon GRRRR... ik geef hem vaak af aan me vriend en zeg dan ook dat ik echt geen zin heb om aan de telefoon te hangen!

verder ben ik het nu ECHT zat! soms zit ik ook gewoon (klinkt heel stom) een uur lang depri en boos aan de eettafel met me armen over elkaar te huilen en Boos te zijn en maar tegen me buik zeggen dat ze er NU uit moet komen hihihi....

en dan de emoties die los komen door het overlijden van me oma... en verdrietige mensen om je heen, kan het eigenlijk niet zo goed hebben nu maar dat is helaas niet anders!

morgen moet ik weer naar het ziekenhuis toe voor een ctg en de gyno. ik ga ook vragen of hij wil kijken of ik nu wel gestript kan worden of iets dergelijks want ik trek het echt niet lang meer!
    want ze willen me woensdag inleiden (mocht het niet eerder nodig zijn) maar ik wil en kan echt niet meer.

nou tot zo ver weer even een update van mij... ik hoop nog steeds snel met goed nieuws te komen maar ben bang dat dat niet eerder dan woendag is...

@marbo jij ook nog heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes!

fijne avond allemaal en tot snel maar weer!

groetjes willy

15. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @willy en marbo, succes meiden, nog even doorzetten, de kleine komt echt ECHT heel snel!

Morgen worden mijn hechtingen van mn keizersnede eruit gehaald, iemand ervaringen daarmee?

In Nederland hebben ze vandaag een kraamfeest gehouden voor Esmee. Alle familie bij elkaar en wij zaten helemaal hier! Wel heel gezellig meegenoten met de webcam en Skype, ze vonden het geweldig Esmee 'live' te zien!
    Een lading kadootjes gehad, die moet mn moeder allemaal meeslepen donderdag want dan komt ze! Leuk om met kleine Esmeetje bij de ontvangshal te staan, heb ik al helemaal zin in!
    Jeeej eindelijk mag de kersverse mega trotse oma dr kleinkindje vasthouden, ze is echt zo verliefd, ze zit helemaal in de zevende hemel! Haha wel grappig die verse opa's en oma's!

16. Niet meer actief

@Ienie wat leuk zo'n virtueel kraamfeest.. lekker handig ook, niemand die 'even wil vasthouden' grrrr wat vind ik dat irritant!

Heb je ook nietjes?
    Dat eruit halen voel je niets van :)

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik had nietjes, vond het verwijderen op 3 stuks erg meevallen. Die drie zaten helaas een beetje te vast.

18. Niet meer actief

Ik had ook die nietjes idd... en 2 zaten er bij mij ook nog vast, die waren inderdaad wel wat minder! Maar van de rest voelde ik echt niks

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Marbo & Willy, ik hoop voor jllie dat het opschiet. Wat beterft de telefoon zou je niet een voicemail inspreken met nee ik ben nog niet bezig, maar als het er is hoor je het wel;)
    @Chebu, dikke knuffel
    @Inie & minie, helemaal leuk dat je moeder met een berg kado's komt!1 Wat betreft het huilen prima toch als een flesje helpt!1 En die auto van jullie is die n eindelijk overleden? Tijndens de zwangerschap was het toch ook dramna?!

Met ons alles prima, bv begint eindelijk wat regelmaat te kijgen! alleen nu het met mij beter gaat stort mijn omgeving in ds we hebben een drk weekend achter de rug (vol pinruimen) en nog geen kerstboom. Die komt vandaag of mogen..

Jooze

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja :(

Deel Deze Pagina