eet smakelijk, ik ga ook even t eten opzetten ( mmm, helemaal geen zin in nu ik weet wat jij eet) misschien tot zo ja!
ja dat geloof ik ja........ heb de aardappels opgezet, we eten gewoon hollandse pot vandaag, en heb ook een pan opstaan ( vanaf 3 uur al) met lamsvlees, pannetje met water, 2 groentebouillonblokjes, lamsvlees erbij, opzetten, als het kookt 2 halve citroenen erbij, na 5 min gelijk weer de citroenen eruit halen, anders gaat t bitter smaken, op zacht vuur zetten, na 2 uur 4 aardappels in stukjes erbij doen en 2 uien in ringen gesneden, zout,peper en chillikruiden erbij, ongeveer 20 min laten staan, zodra de aardappels gaar zijn kan je dit als een soort van soep serveren, heerlijk hoor!
aha dat is een goed idee, ik heb nog kilo's schapenvlees van het offerfeest staan ik hou er niet zo van.. maar toch eet smakelijk zo! je mag best een stukje van mij hoor maar dan moet je wel een vliegtuig nemen
maar saartje: ik ga je verlaten voor vandaag, ik ga de kids even douchen( hoef mn man dan niet meer te doen vanavond, die is ziek namelijk, de griep blehh) en daarna eten en dan moet ik naar cursus, denk dat ik vanavond nog ff checkt of er wat bekend is van Mimi, maar spreek je vast morgen wel weer toch? @all, fijne dag nog verder!
Tering zeg.....zitten jullie hier nou echt dag en nacht? We kunnen beter een ander topic openen, wat iets langzamer gaat! en 1tje voor jullie....goed idee?
Komt er misschien een beetje rot uit nu ik het lees....bedoel het goed! maar dit is echt niet bij te benen tussen jullie
tja wat kunnen we eraan doen, ik zit hier echt niet dag en nacht, maar elke keer even.. moeten we dan gewoon NIET schrijven
Als er 1 moet gaan...ben ik het! Blijf lekker kletsen, ik zoek wel een ander....! ik bedoel het niet kwaad, veel plezier
najaaaa.. ik wil helemaal niemand weg! ik vind het juist supergezellig hier! ik voel me juist een beetje verdrietig omdat je zo'n opmerking maakt dat we maar 2 forums moeten maken..
Lieve saartje begrijp me niet verkeerd, maar jullie zijn echt niet bij te benen, als ik iets van de andere wil lezen moet ik 30 blz terug! er is hier niemand wat te verwijten, maar ik denk dat die andere meiden het ook veel te snel vinden gaan, dus daarom wegblijven, vandaar dat jullie hier heel veel zitten, en dat is je goed recht! Klets lekker verder, misschien is dit niet het forum voor mij dat ik het iets rustiger wil, en meer ervaringen van andere meiden wil horen over de begin fase van de zw enz. nogmaals ik val je echt niet aan, je bent een lieverd maar voor mij is het dan gewoon niet bij te benen. knuffel
Dames, Laten we het gezellig houden met z'n allen... Iedereen is welkom in dit topic! Ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige meiden moeilijk bij te benen is als er een aantal mensen heeeeel veel reageren. Probeer daar anders een beetje rekening mee te houden... Probeer het lekker bij het topic te houden: samen zwanger zijn en de ditjes en datjes hieromtrent delen (kijk... mijns inziens kunnen de recepten wel in het receptenhoekje in de lounge ). Hopelijk volgen er snel nog veel meer novembermamma's! Groetjes, Josien
Hoi meiden, Net uit mn werk en zo uit eten, kwam even kijken of er nieuws van Mimi is. Ben er onrustig door. Mimi, ik duim zoooooo voor je! Las ook even de berichtjes hierboven. Ik vind het juist super gezellig hier. Kan er ook niet de hele dag zijn vanwege werk, maar skip dan even snel door wat berichtjes, pik lekkere receptjes en kan als ik wil continu mijn ei kwijt. Jammer dus dat je t niet naar je zin hebt hier, Waarom. Maar ieder uiteraard haar eigen mening en wensen. Ik heb hier juist al super veel ervaringen gelezen. Hoop toch dat je blijft en t anders gaat ervaren. Ik vind het hier juist zo open voor iedereen. x Sophie
Hallo dames. Dank jullie wel voor de lieve woorden Ik heb vandaag niet veel verlies gehad maar een beetje. Het is gewoon een vaag kleurtje. Ik heb de Gyn gebeld en ik moet dus weer complete rust gaan houden. Dat houd in dat ik dus de overblijf vandaag afgezegd heb voor voorlopig tot dinsdag en dat ik morgen dus mijn werk moet gaan inlichten. De krampen zijn irritant vooral omdat ik nu sinds 2 dagen ook moeilijk naar de toilet kan en die krampen dus erbij heb. Ik hou nog hoop. Nu vooral ik dus niks mag gaan doen. Pffffffff mijn werk ziet me aankomen. Alweer. Vorige keer belde ik omdat ik niets meer mocht maar de volgende dag was het foute boel. Toen ben ik 2 weken thuis geweest. Niet zozeer dat ik het wilde maar omdat ze het al geregeld had hoefde ik niet te komen. Het vervelende vind ik dat ik een CAO heb van niks en dat als ik 3 maanden ziek ben ik pas geld kan vangen anders niet. Ik heb een contract van 6 uur in de week per kwartaal. Ik werk normaal 9 uur vandaar dat ze na 3 maanden kijken. Daar gaat mijn boodschappen geld. Ik zit daar best mee. Terwijl mijn ventje zegt dat we het wel redden. We hebben genoeg spaargeld en redden het wel voor de boodschappen zoiezo tot de drie maanden. in iedergeval een zorg minder. Ik heb niet alles gelzen sorrie nog. Ik blijf niet al te lang. Ik wilde even kijken hoe en wat en even verslag doen.