November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ienie : ai dat had ik dus ook maar dan aan beide kanten ...net wat je zegt als ze dan drinken zit je echt met kromme tenen en wil je heel de wereld bij elkaar gillen .......als ze jelmer brachten begon ik al te huilen maar ik wou doorgaan .....op een gegeven merkte ik dat jelmer mijn spanningen mertke en ook niet meer wou drinken ...ik ben toen gestopt

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben gestopt niet omdat het pijn deed, niet lichamelijk dan, maar omdat het me geestelijk uitputte... Zij lag in in het ziekenhuis en ik zat thuis te kolven, elke dag 6 tot 7 keer... En elke keer was het drama omdat het kolven voor mij symbool stond voor het meisje in het ziekenhuis. Toen ze thuis was kon ik dat gevoel niet loslaten, en dat merkte zij, dus als ik haar een flesje gekolfde melk gaf dronk ze niet goed en mijn productie ging vreselijk omlaag, waar ik me weer schuldig over voelde.

Toen was het, na een maand fulltime kolven, voor mij genoeg... En heb ik met pijn in mijn hart de bv opgegeven...

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja en jelmer groeide niet van mijn voeding....was ook wel heel typisch dat toen ik stopte ik feitelijk geen stuwing en zo heb gehad ...had alleen een paar harde klontjes in mijn rechterborst ...meer niet

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, ik ga nog even lekker bankhangen :D Truste voor straks en tot morgen!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : hihi ook aan de psp zie ik ? volg je ook lesjes of niet ?

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee, ik vogel het zelf uit (waar kun je die lessen volgen dan? :oops: )

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp je hebt een pb !

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb het gezien... leuk! :D

9. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    hoi!

okeej veel tips, alles ook geprobeerd!

Warme washandjes enzovoorts...
    Met een tepelhoedje voedde ik al de hele tijd omdat het anders helemaal niet te harde is, aan beide kanten dusja dat is ook geen oplossing meer..
    Vandaag was ik bij het consultatiebureau en daar was Esmee nog meer afgevallen.
    Geboren 3415,
    Weg uit ziekenhuis na 5 dagen was ze 3200
    En nu is ze 3000.
    Kan dat want ze moeten toch ongeveer weer na een week op geboortegewicht zijn? Ik twijfel me helemaal gek, denk ook dat mn borstvoeding niet goed is, waar ik nu overgens nog steeds mee bezig ben, ik wil nog even doorzetten.
    Mn man zegt dat ik gek ben, hij ziet me in een doekje bijten met tranen over mn wangen voeden. Nooit gedacht dat de BV zo zou tegenvallen.
    Misschien drinkt ze ook minder omdat ik zo gespannen ben, al probeer ik na dat ze een tijdje aanligt wel te ontspannen.
    Hebben jullie ook dat ze na de voeding nog zo wakker zijn en dan nog steeds willen zuigen/sabbelen?
    Oww wat een getwijfel he, ik word er gek van! :(

(Net had ik haar de borst gegeven en ze bleef huilen, toen gaf ik haar maar een flesje erachter aan en toch blijft ze huilen, nu ligt ze op mn schoot met een speentje en is het wel goed, maar niet slapen!) Heb het idee dat ik het helemaal verkeerd doe, damn it :cry: kweet het ook niet meer..

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    *** Knuffel voor inie!***

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmmhh ik ben niet zo'n goed voorbeeld als je door wilt gaan met de bv ...

maar jelmer viel ook zo veel af ....dat als ik maandag niet uit mezelf gestopt zou zijn ik dinsdag zou stoppen als hij niet aangekomen was .....

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @noa, thnks!

@sybje, ja precies. Want die pijn en alles, oke kan ik wel mee leven maar als ze gaat afvallen (en ik las net dat baby's na twee weken weer op geboortegewicht moeten zijn) dan vind ik het wel heel erg. Tis al zo'n klein frummeltje.
    Volgende week moet ik weer terug om te wegen bij het consultatiebureau dusja, ben benieuwd..

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Als het om bv gaat ben ik ook niet echt een goed voorbeeld. Bij mij was het zo pijnlijk en er gebeurde zooo weinig dat ik na 5 dagen ben gestopy. Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik ben blij met mijn beslissing, het was echt niet te doen...

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Tjah... Zo pijnlijk als bij jou is het bij mij niet geweest... tjah ik heb geen spijt van mijn bv... maar kan me goed voorstellen dat dit niet zo gaat.

Is het echt geen borstonsteking? wat je gisteren zei over die pijn van binnenuit word beschreven bij borstonsteking namelijk. sterkte!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    same here... Ik ben na een maand kolven gestopt en ben nmog steeds blij met mijn beslissing!

16. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben monique en ben 28 november bevallen van mijn dochter Amber Noa. Zij kwam alleen 7 weken te vroeg ik was pas 33 weken zwanger, ze heeft in de conveuse gelegen. Maar ze doet het super ben zo trots op haar ze drinkt nu goed en helemaal zelf ze hoeft geen sonde meer in en ze ligt ook al niet meer in de conveuse, dus ze kan zichzelf goed op temperatuur houden.. Wat is het toch een moppie.

xxx Monique

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hoi, gefeliciteerd. Mijn dochter kwam 5 weken te vroeg, dus ik ken het gevoel... Sterkte nog de komende tijd en ik hoop voor je dat ze snel naar huis mag.

18. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi allemaal...

hier weer ff een berichtje van mij.

morgen word ik eindelijk ingeleid!
    ik ben zo blij en hoop maar dat ik snel me kleine meid in me armen mag houden!
    wel spannend word het nu hoor... want eerst zou het niet doorgaan omdat het ziekenhuis geen plek meer had voor woe/do maar de gyno heeft toch een plek voor me kunnen regelen en mag me om 08.00 melden!

ik hoop snel met een bevallingsverhaal te komen ;)

groetjes willy

19. Niet meer actief

Oeeee Willy morgen ben je mama :D
    Zet m op en tot snel!

20. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0

Deel Deze Pagina