weet je..apart zeg dat het dan nu toch echt bijna afgelopen is met de novembermama's in dit topic! zo leef je met z'n allen naar het moment toe en zo is bijna iedereen al bevallen. ik wil nog even zeggen dat ik het hier in ieder geval ontzettend naar me zin heb gehad! veel steun en opbeurende momenten, maar ook veel plezier en gekkigheid ben erg blij dat ik de periode van mijn zwangerschap met jullie heb mogen delen! (nou niet sentimenteel gaan worden....) zo meteen op naar de mama's waar we verder van zorgen kunnen uitwisselen
Hi Dames, @Willy, zet hem op he, hoop voor je dat het snel gaat! @Marbo, GEFELICITEERD! @Inie, is het een idee om te kolven en een flesje te geven, dan weet je zeker hoeveel ze drinkt en of ze meer wil of dat ze bv haar fles niet opkrijgt. Daarnaast krijgt ze de spanning van jou niet mee en kan ej als je even wil stoppen stoppen. (Als je het niet meer ziet zitten moet je overigens helemaal stoppen hoor! Van flesvoeding worden ze ook groot!) @Wendy, pff ambulance vreselijk lijkt me! En dan ook nog de pech met je hechting. Hoop dat je ondanks alles kan genieten van je kleine wonder! Jooze
Marbo GEFELICITEERD met jullie dochter! Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent nu! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Nu willy nog! Ik vind het ook vreemd dat dit topic zo zal sluiten. We hebben zoveel met elkaar gedeeld en besproken en ineens zijn we allemaal mama! Ik hoop dat iedereen straks mee zal kletsen bij de mama's. We zij tenslotte een hele hechte gezellige groep vind ik
Marbo gefeliciteerd met jullie dochter met een prachtige naam! We hebben echt al een poos alles gedeeld samen zou leuk zijn als iedereen naar de mama's komt, kunnen we elkaar op de hoogte houden en ik vind het fijn dat ik ook vragen kan stellen en ervaringen kan delen.
Tja, dit topic zit er nu echt bijna op. Ik ben erg blij dat ik het gevonden heb indertijd, want ik heb er veel aan gehad. Gewoonweg de herkenning en het samen kunnen delen van alles. Een eerste zwangerschap is toch wel iets heel bijzonders en daar ga ik dan nu echt afscheid van nemen. Tijd voor het echte werk: onze beebjes tot leuke, grote mensen laten worden. Thanks meiden Het was voor mij toch al met al een hele mooie tijd! En allemaal veel succes met de schone taak die ons te wachten staat
Owneeeeej moet dit topic echt dicht? Inderdaad heel veer herkenning, leuk om te schrijven en heerlijk om te lezen dat je niet gestoord bent met al die rare dingen die we tijdens de zwangerschap deden haha.. En nu ook met de beebs, fijn zoveel herkenning en tips. Zitten toch in hetzelfde schuitje he! Snel naar de mama's dan! @Jooze, wat een goed idee! Het klinkt wel fijn, dan weet ik inderdaad of ze genoeg drinkt. Op naar de winkel voor een borstkolf! Ik heb er nu een maar die zuigt bijna mn hele borst eraf, rot ding! DANKJEWEL! Hoe gaat het met jou en je BI? En je beebje?
@Marbo, van harte gefeliciteerd met je dochter Valerie. @Wendy, heftig verhaal zo. Niet fijn om met persweeën in een ambulance te zitten. Ik had dan nog alleen maar de poepdrang en weeën in de auto en dat vond ik al erg zat. Dus kan mij goed indenken hoe jij je gevoelt hebt. Ja, nog even en iedereen is bevallen. Wel raar als je al maanden met elkaar schrijft en opeens is iedereen mama geworden. Dan moeten we maar verder schrijven bij de andere topic. Kijken of wij elkaar tips kunnen geven over het 1 en het ander.
Ja... nog even wachten op bericht over willy en dan zit het erop... Bedankt dames voor alle tips en steun tijdens de zwangerschap.... nu op naar de november mama's!
Hi, @inie & mini, ik hoop dat het werkt! Hier alles goed. Sterre is een tevreden meid! Ik en mijn BI tja nog een beetje last maar ik ben rolstoel af JEEEHH En nu hard aan het trainen (had eerst nog spierpijn van in de supermarkt lopen) en ik wil de 15 e jan weer werken ds ik moet hard aan de bak. Met genoegen overigens. En wat betreft het topic, het voelt niet of het dicht gaat, ik bedoel we kunnen met dezelfde groep naar de mama's toch! Jooze
Das waar, maar in een andere situatie! hier was het het toeleven naar de bevalling, daar hebben we de spruitjes al en is de situatie niet meer te vergelijken met de verhalen die we hier hadden. Ik zie het dus wel als een stukje afscheid nemen van die tijd die we hadden. nu op naar de volgende tijd, van de pampers, huilende baby's , voedingen etc!
Ja, aan de ene kant is het heel raar dat dit topic dicht gaat. Weet nog heel goed hoe het allemaal met ons begon. Al die onzekerheden in onze zwangerschappen... We hebben inderdaad veel met elkaar gedeeld. Maar ik ben blij dat het niet definitief afgelopen is. We gaan gewoon gezellig verder kletsen bij de mama's. Ook ik vond dit een hele leuke groep meiden. Nou Willy, als het goed is ben je nu bezig, zet hem op meid!
Jeetje het is inderdaad wel het afsluiten van een periode zo! Ook ik ben blij dat ik dit forum toendertijd heb gevonden. Ik heb er echt veel aan gehad! Ik denk ook dat wij van 2008 DE maand waren met de meest bizarre bevallingen. Gelukkig met allemaal gezonde kindjes!
Ik vond het ook een heerlijke tijd hier, thanks meiden! Eerst een decembermama, toen een novembermama en uiteindelijk in oktober mama geworden ... Ik hoop dat we even gezellig en nuttig bij de mama's gaan verder kletsen hoor...
Vind het echt ontzettend raar dat dit topic straks gesloten is! We hebben zo lang hier met elkaar gekletst, over vanalles en nog wat. Al die spannende perioden samen gedeeld.. En nu zijn we allemaal mama, zo vreemd haha. Met al onze heftige bevallingen..
inderdaad veel heftige bevallingen hier. Er zijn er maar heel weinig normaal gegaan... Ik kan me mijn positieve test nog als de dag van gisteren herinneren. En nu ligt er een meisje van ruim een maand oud naar in de box naar de woezel en pip aan haar babygym te slaan