November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

    Whabbit Fanatiek lid

    22 feb 2008
    1.248
    18
    38
    Marbo: ik loop een dagje achter maareh... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!

    Voor wat betreft het zwanger worden van de volgende... ik wil me best aanmelden voor die eerste plek! Ga niet meer aan de anticonceptie, als het aan mij ligt... morgen nog zwanger van de tweede! :)
     
  2. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier wachten we eerst 2 cyclussen af en dan gaan we waarschijnlijk voor nummer 2 hihi.

    IEDEREEN OOK ONWIJS BEDANKT VOOR DE STEUN EN HET LEZEN VAN MIJN OEVERLOOS GEZWETS. OP NAAR DE MAMA'S!

    Het wachten is alleen nog op Willy D!
     
  3. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Ik moet dacht ik ook 9 maanden wachten vanwege de ks maar dat vind ik geen probleem. Ik denk dat ik een rolberoerte krijg als ik nu weer zwanger zou zijn. Maar ja, dat duurt dan 1 minuut en dan vind ik het helemaal top hihi. Maar voorlopig is Lotte even alleen en over een jaar of 2 komt er hopelijk een tweede.

    Er is nog geen nieuws van Willy toch? Zolang zij nog niets heeft gemeld kunnen we natuurlijk doorkletsen hier haha.
     
  4. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Bij mijn 1e heb ik ook een ks gehad en moest ik ook 9 maanden wachten. Maar toen ik in maart 2007 een bbz had toen kreeg ik ook een grote operatie net als een keizersnede en mocht ik gelijk na mijn 1e menstruatie weer zwanger raken. Misschien omdat bij de bbz mijn baarmoeder niet open gemaakt werd maar het is toch raar dat het zo´n verschil is.
     
  5. Ienie en mini

    Ienie en mini Bekend lid

    22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hahaha MEISJES PLASSEN OOK IN BOOGJES!
     
  6. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ienie....

    Ik ben benieuwd naar willyD...:D
     
  7. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou hier komen er zeker nog kindjes bij, ja meervoud want we willen graag als het kan een groot gezin, maar voorlopig gaat er een slot op... pas als we alle zaken op orde hebben (eigen huis, baan e.d.) gaan we voorzichtig verder voor de volgende... ;) dus dubbelsafe straks hier met minipil en condoom.
     
  8. Laurie

    Laurie Fanatiek lid

    29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Volgens mijn gyn dus niet, maar mogelijk heeft mijn leeftijd hierop nog invloed.

    Ik ben de HELLP trouwens nog steeds niet kwijt, heb nog eiwit in de urine en mijn bloeddruk blijft hoog. Heb nog wekelijks controle en medicatie, hoe gaat het met jou?
     
  9. MarielleB

    MarielleB Bekend lid

    7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

    als eerste inderdaad een vreemd gevoel als ze dit sluiten.
    ben blij dat ik jullie gevonden heb. heb veel steun er aan gehad en nog.
    we gaan gewoon gezellig verder bij de mama's.

    over zwanger worden: rond Tim zijn eerste verjaardag willen we er weer voor gaan. tot die tijd de condoom.

    gr MarielleB
     
  10. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Over een 2de, wij gaan voorlopig aan de condooms maar ik heb pco dus moet even afwachten of mijn cyclus op gang komt en anders moeten wij waarschijnlijk wel weer aan de hormonen om zwanger te worden, maar hier gaan we nog niet aandenken over een poosje gewoon de condooms de kast in en dan zien of er een wonder gebeurt hier. Maar nu eerst even verder genieten van onze kleine man en we zien wel hoe het loopt.
     
  11. Niet meer actief

    Over de 2e:
    Die komt nog lang niet! :)
    Ik denk dat wij pas voor een tweede gaan als:
    - Liam zo ongeveer 4 jaar is
    - Mijn studie helemaal afgerond is en ik een baan/betaalde stage heb (Ga ik doen wat ik wil doen dan moet ik +/- 3 jaar "stage" lopen :rolleyes: )
    - We een koophuis hebben

    Oftewel: Eerst maar even een spiraaltje. (Pil vertrouwen we niet)
     
  12. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik was van de week bij mijn ha voor de pil, toen heeft ie meteen mijn bloeddruk gemeten. Onderdruk was 85 en dus uit de kritische zone :D Volgende week donderdag moet ik weer naar de gyn, dan weet ik meer... Ik voel me wel goed... :D
     
  13. boefje70

    boefje70 Actief lid

    2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    zo, goeiedag

    herstel duurt langer dan ik dacht... ben van het weekend weer opgenomen geweest omdat mijn ontlasting nog niet geweest was... had vorige week al 2x 1,5 uur op de wc gezeten bijna huilend van de pijn :(
    dus in het ziekenhuis 3 klysma's ingehad en tegelijk borstvoeding blijven geven... ik was geen mens meer...
    gisteren eindelijk met een thuisklysma ontlasting gehad, onder de douce want op de wc zitten doet nog teveel pijn aan mijn kringspier die toch ook gehecht is... zit nu ook op een zwembandje...

    maar als die kleine meid dan weer in je armen ligt of heerlijk tevreden aan je borst ligt maakt het zoveel goed :D alle cliche's zijn waar



    over een 2e... dit was al een wondertje... tegen de tijd dat ik weer een sexuele relatie heb zie ik het wel verder... als er ooit een 2e komt word die met keizersnee gehaald...
     
  14. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He boefje wat vervelend en dan die pijn pfff......
    Hier ging/gaat het herstel ook langzaam. Maar idd als je je wondertje in je armen hebt ben je alles vergeten :)

    Knuffel voor jou!
     
  15. Jooze

    Jooze Fanatiek lid

    25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

    Boefje, beterschap! Hoop dat je snel hersteld. Wat betreft die keizersnee is dat al zeker dan? Komt dat door hoe deze bevalling si verlopen?!

    Jooze
     
  16. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hier is ook al een keizersnede gereserveerd hoor ....
    door het herstelproces van mijn knip ben ik klaar met de vaginale bevallingen ,.....
    mijn knip is nu nog niet geheeld :confused:

    qua anticonceptie weet ik nog niet wat we doen ......ik heb ook PCOS dus moet het nog maar even afwachten wat mijn lichaam doet , wel of niet zelf weer een cyclus oppakken
     
  17. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmm..nog steeds niks nieuws van willy!
    ze zal inmiddels al wel bevallen zijn, maar we wachten natuurlijk op verhaal van haarzelf!
     
  18. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah boefje, sterkte...

    Ja als willy zich gemeld heeft zal het topic gesloten worden en geven we officieel het stokje over aan de decembermama's. Raar idee...
     
  19. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Toch wel leuk dat het nog niet gesloten is...
     
  20. JaneyJ

    JaneyJ Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Bij mij net zo tijdens de bbz. Wel een grote keizersnee, maar niet mijn baarmoeder open gemaakt. Dat maakt waarschijnlijk het verschil inderdaad.
     

Deel Deze Pagina