November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Edith :thumup:

x Sophie

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedacht me dat dit erg vanuit mezelf geredeneerd was, maar wilde jullie complimenten geven ;)
    Waar het mij natuurlijk vooral om gaat is dat jullie hier je ei kwijt kunnen.

x Sophie

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat heb ik dus ook hoor. Vind het jammer. Ik lees ook tussen de regels door als ik niet geweest ben. Ik vind het nu alleen wel akelig stil :cry: . Nog niet eens 1 pagina verder.

O meis gefeliciteerd met je zwangerschap hoor. Niet iedereen heeft kwaaltjes. Ik heb nu alleen de beruchte (.)(.) pijn en lichtelijk last van mijn buik. Bij mijn dochter had ik 9 maanden nergens last van. Ik kan me niet eens meer herinneren of mijn (.)(.) pijn deden toen. Probeer er van te genieten en je niet druk te maken he.

Het gaat goed hoor. :) ik bloed niet meer het was ook heel weinig. Ik mag nu alleen nie meer werken dus moet weer rustig aan gaan doen.

@All, Vannacht uur of 1 werd ik wakker van heel erge pijn in mijn onderbuik. Een hele irritante pijn. Het was geen fijn gevoel. Ik heb gewoon liggen janken in mijn bed. Opeens was het weg. Ik maar wachten omdat ik echt het gevoel had van nu stroomt het eruit he. Alleen op de wc was er niks te zien. Ik hou nog even hoop maar met deze pijn soms maakt het wel moeilijk. Ik ga zo meisje naar school brengen en even studeren. :D. Ik durf nog steeds niet te testen. Ik mag het toch niet en ik heb ook zoiets van. Ook al zou het nu mis zijn omdat mijn hummeltje er nog in zit geeft het toch hcg aan en dan ben ik nog onzeker. Nog even wachten en dinsdag eindelijk de echo..

Moet mijn werk bellen vandaag. Ik zie er echt tegenop. Weer uitleggen waarom ik niet mag werken omdat ik niet mag sjouwen en alles. pfffffffffffffff.

groetjes Mimi

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @bramtim sorrie meis. Ik wilde alles in eenkeer schrijven maar ik vergeet je gewoon :oops: .

Een heel positief bericht van jou dat vind ik heel fijn. Enne 2 weken inhalen he. o o ik bereid me alvast voor. ;)

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mimi, sterkte met je werk bellen. En ben zo hard mee aan het duimen.
    Vervelend van die pijn vannacht. Gelukkig bloed je niet meer en was het heel weinig. Hopelijk gaan de dagen tot dinsdag snel voorbij.

x Sophie

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja ik heb ook weinig kwaaltjes hoor!
    heb ondertussen al 4 testen versleten en ben toch echt wel zwanger....
    soms kan ik me er wel eens zorgen over maken, maar aan de andere kant mag ik blij zijn dat ik nog niet misselijk ben enzo :)

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Eerlijk gezegd ben ik teleurgesteld. Het is hier door alles ineens heel erg stil en dat kan toch niet de bedoeling zijn :rolleyes:

x Sophie

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Jootje, gelukkig, daar is iemand :p

Ik herken het hoor. Heb wel aardig wat kwaaltjes, maar als ik dan ineens een middag kwaalloos rondloop denk ik ineens 'ik ben toch wel echt zwanger?'.

x Sophie

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O ik ben er ook nog eventjes hoor. Ik ga zo studeren. Heb jij dat ook dan. Dat je soms wel vanalles voelt en soms niet. Mijn (.)(.) doen niet altijd pijn. En vooral nu ik weleens pijn heb dan ga ik twijfelen terwijl even daarna ik het dan weer wel voel.

10. Niet meer actief

niet persoonlijk bedoeld hoor Ukkepuk:
    ( als dat maar even duidelijk is! )

maar als t meezit zitten jullie straks ( ik moet ook goed nadenken of ik wel blijf of niet) met misschien wel 75 mama's op t forum hier en als die allemaal 2 berichtjes per dag achterlaten zit je ook aan veel pagina's op een dag hoor, en zal ook wel niet allemaal over al1 de zw gaan denk ik zo.

nogmaals ik snap t hele probleem niet, maar t zal dan wel aan mij liggen denk ik, tuurlijk t is een zwangerschapsforum, maar is t dan zo erg als iemand verteld dat het rotweer is of over de stofzuiger of dat iemand zn kind ziek is or whatever?

ik ben t met Sophie en Edith ook eens dat je gauw genoeg kan zien of er 1 op 1 is gereageerd en of de inhoud voor jullie wel of niet interresant is,

maar ja, als t zo belangrijk is dat het alleen maar over de zwangerschap en de kwalen gaat dan ben ik iig op het verkeerde forum ben ik bang, ik vind t namelijk ook leuk om buiten mn zwangerschap ook over het leven zelf enzo te praten.

dus bij deze:
    ik kom kijken in de hoop op goed nieuws van Bramtim en Mimi, maar zal niet meer reageren voorlopig, misschien wel helemaal niet meer, daar moet ik over nadenken.

@all: fijne en gezonde zwangerschap toegewenst en ik hoop dat iedereen een gezond kindje mag baren aan het einde vd zwangerschap.

11. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey bramtim ik hoop dat je snel uit die koelkast kunt komen met je zwangerschap want het lijkt me daar wel erg koud hoor.
    verder ben ik blij dat het er nog pocitief uit ziet en ga kei hard voor je hopen en duimen dat dit ook pocitief kan blijven je je straks weer kei hard met ons mee kan tetteren...

mimi heel veel sterkte meid ik hoop dat het bij jou ook gewoon blijft zitten en je net als bramtim mee kan tetteren en verder een mooie ontspannen zwangerschap mag voldragen, mijn duimen blijvendraaien

12. Niet meer actief

Sophie, je bent een schat hoor!

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    euhm zo te lezen zijn er hier wat strubbelingen geweest...ik lees echt het aantal blz niet helemaal teruh hoor, tetter gewoon weer mee met het gesprek wat er dan is...

ook ik vind het fijn om niet alleen over zwangerschap te praten. Ditjes en datjes zijn ook leuk !

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He AmyRose. Niks van aan trekken hoor. Zou het heel jammer vinden.
    Laat ze toch allemaal denken dat als er 75 mama's zijn dat ze het wel kunnen volgen :) Ik vind het juist leuk dat als ik kom kijken dat er geschreven is dan kan je lekker reageren.

Vanmorgen had ik zoiets van jee wat is het rustig. Als het te rustig is dan reageert er ook niemand. He bah. Gezellig is het hier dan geworden hoor.

Niet rot tegenover een ander hoor. Vind het alleen jammer dat het dan zo moet gaan.

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    heb ik ook,
    mijn boobs doen wel pijn.
    soms heb ik last van steken in me buik wat dan de hele dag aanhoud. gister ook in mijn rug.
    nu heb ik weer nergens last van.
    word er soms best onzeker door....

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Fijn he zwangerschapskwalen hihi. Eigenlijk is het geloof ik nooit goed he. Als er teveel is is het niet goed maar als het te weinig is ook niet. ;)

Op dat gebied zijn we echt vrouwen :whistle:

He meiden ik kom zo wel weer even kijken maar ik ga nu echt even een uurtje studeren als het niet langer is. Even weer een opdracht doen.

groetjes

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    studeerse mimi :)

ik zal zo even met hondje wandelen en dan op visite bij vriendin van me...

inderdaad te veel kwaaltjes is niet goed, maar te weinig ook niet!
    wat zijn we ook rare wezens ;)

18. Niet meer actief

hey Mimi: ja idd dat is ook niet bij te houden, jij bent ook schat hoor! ik ga gewoon voorlopig even niet reageren, en dan zien we wel hoe de sfeer hier is en of ik er wel tussen "past" dan enzo, ik vind t ook erg jammer, maar ja......

Jootje: fijn dat jij er ook zo over denkt iig.

nou ga ik nuttig wezen in de hh, ik kijk vanmiddag ofzo ff op msn mimi en saartje en Edith, kunnen we voorlopig elkaar daar op de hoogte houden enzo.

liefs,

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ga er ook weer vandoor

zie vanmiddag wel weer even :)

20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Saartje en Amyrose niet weggaan hoor :(
    Ik vind jullie getetter juist gezellig :)
    En als er teveel paginas zijn lees ik ze gewoon maar niet bij ;)

Deel Deze Pagina