November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    @Mimi
    gelukkig gaat het tot nu toe goed. hopelijk blijft dat zo gaan! en die buikpijn.. het hoeft echt niets te zijn!

@Jootje
    het hoort er allemaal bij.. ook die onzekerheid!

@Sophie
    je bent een schat.
    leuk dat je je vriendin hebt verteld dat je zw bent.. heb je wat om over te kleppen he.

@Edith
    dank je wel je haalt me de woorden uit de mond.

@Noortje
    leuk idee van je hond!

@Whabbit
    ik voel nog steeds helemaal niets!

@Amy
    ik snap het ook niet maar goed.

@Bramtim
    ik blijf voor je duimen en zal je afspraak op de lijst zetten.

2. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

2 november
    Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv

3 november
    Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker
    Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

4 november
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

5 november
    Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv
    Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk
    Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv

6 november
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

7 november
    Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv

8 november
    Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

9 november
    Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

10 november
    JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

12 november
    Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

13 november
    Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Whabbit, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

16 november
    Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv

19 november
    Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 32 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke

AGENDA:

10 maart
    Sasgirl vk, Edithdeb vk, JsztD echo
    12 maart
    Hummel vk
    15 maart
    Saartje vk en echo
    17 maart
    Shannen termijnecho
    18 maart
    Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk
    19 maart
    Sophie intake vk, Kreeftje echo
    Hummel echo
    21 maart
    Maxje gyn voor echo
    Bramtim echo
    25 maart
    AmyRose vk, Sybje echo fert. arts
    26 maart
    Maxje vk, Sanna echo, H en J vk
    27 maart
    Corien vk.
    31 maart
    Beppie1976 vk, Sanna vk
    3 april
    Ukkepuk vk, Maxje echo vk
    10 april
    Lillebi vk
    16 april
    Noortje30 vk + echo

Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hummel heel veel succes bij de vk vandaag.

4. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik kom net van de verloskundige af.
    Ze heeft me ingeschreven in haar computer en de bloeddruk opgenomen en bloed afgenomen.
    En.. heel belangrijk: de verwijskaart voor de echo meegegeven, die ik volgende week heb.

Over vier weken moest ik terug komen en dan ging ze ook met de doptone luisteren en proberen of ze de baarmoeder al kon voelen.

Maar eerst maar eens die echo volgende week afwachten.

Liefs Hummel.

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Hummel, Jammer dat je weer een week moet wachten, het wachten duurt al zo lang.
    Spannend allemaal hoor.

Dikke Knuffel

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mimi, dat heb ik idd ook. Soms ineens een middagje niks of nauwelijks iets. Maar voornamelijk wel brak en dizzy, met name vanaf dit weekend. Maar dan is t juist zo apart om ineens niets te voelen. Mijn borsten merk ik minder van dan vorige zw. Maar goed, op laatst zw. en met bv heeft er al aardig druk op gestaan. Misschien is t allemaal wat gerekt ;)
    En sommigen voelen idd helemaal niets, kan ook.
    Vorige zw. was het ook heel wisselend hoe ik me voelde en begon ik soms ook ongerust te worden als ik weer even geen klachten had. Overigens vanaf tweede trimester inderdaad veeeeeeel meer energie. Ging precies volgens t boekje.
    Succes met studeren!

AmyRose, hoop zo dat je blijft xxx

Saartje, gelukkig, daar ben je :p

Hummel, succes met wachten tot volg. week!

x Sophie

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog even een onzeker vraagje. Heb net de badkamer gepoetst en in de voegen van t bad en wastafel heb ik eventjes bleek laten intrekken. Daarna met handschoenen aan, met de douchekop weer weggespoeld. Bij wastafel met doekje met water. Daarna badkamer schoon met soort allesreiniger.
    Kon niet voorkomen dat ik de lucht inademde, maar werd daar ineens zo onrustig en onzeker door. Bang dat ik schade heb aangericht.
    Weet niet zo goed hoe ik dit vorige zw. heb gedaan. Heb wel schoongemaakt, maar kan me niet herinneren dat ik t idee had best wel dampen in te ademen.

Hoe doen jullie dat met schoonmaken? En moet ik me hier ongerust door maken?

x Sophie

8. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hoi meiden,

nou ik ben hier lekker de hele dag misselijk :( Pfff en nmoe, ga nu ook even slapen.

Ik wil even zeggen over de discussie, dat ik vind dat er vanuit beide partijen kinderachtig gereageerd wordt.
    Je mag toch zeggen hoe je over iets denkt? En als je vind dat je moet schrijven over de stofzuiger of whatever dat doe je dat toch lekker?
    Ik begrijp beide partijen en vind het stom als er nu mensen weg blijven. Schrijf gewoon wat je wilt schrijven en laat iedereen in zijn waarde. Ik denk dat er hier weinig zijn die elkaar persoonlijk kennen, dus je hoeft je ook niet persoonlijk aangevallen te voelen. En als je echt weg wilt blijven doe dat dan gewoon.

Welterusten ;)
    Kreeftje

9. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Bramtim: inmiddels hoopt en duimt een hele menigte met je mee!

Heb zelf vanmorgen voor de gemoedsrust nog maar een 2e testje gedaan en die was gelukkig weer overduidelijk positief!

Ga nu ook niet meer testen, maar zolang als het kan genieten van het feit dat ik eigenlijk nog niets te klagen heb! Het is mijn eerste zwangerschap, dus geen idee wat ik moet verwachten. Hoop dat het iets erfelijks is: mijn moeder schijnt heerlijk en probleemloos door haar zwangerschappen te zijn gefietst!

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Hummel. Dat word weer onzeker wachten tot volgende week. Wel fijn dat je de echo zo snel heb hoor.

@Sophie. Ik weet het eigenlijk niet hoe schadelijk het is. Ik weet wel dat je niet met amonia moet werken maar hoe het verder is.

11. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ik heb er nog eens over nagedacht, gisteren vond ik het nog een raar idee, maar is het mogelijk om een topic te maken voor de "Snelle November Mama's"? dan kunnen wij daar lekker kleppen, en verder schrijven we gewoon puur over de zwangerschap door in dit topic.. is dat ok moderators? en andere Novembermama's, vinden jullie dat ook goed? iedereen is dan welkom om in beide topics te schrijven, en niemand irriteert zich aan iemand. het is nl nogal moeilijk om iets niet persoonlijk aan te trekken als het zo duidelijk over o.a. jouzelf gaat (mijn stofzuiger verdient echt al deze eer niet hoor!)

12. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

2 november
    Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv

3 november
    Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker
    Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

4 november
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv

5 november
    AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv
    Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk
    Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv

6 november
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

7 november
    Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv

8 november
    Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

9 november
    Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

10 november
    JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

12 november
    Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

13 november
    Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Whabbit, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

16 november
    Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv

19 november
    Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 32 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke

AGENDA:

10 maart
    Sasgirl vk, Edithdeb vk, JsztD echo
    12 maart
    Hummel vk
    17 maart
    Shannen termijnecho
    18 maart
    Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk
    19 maart
    Sophie intake vk, Kreeftje echo,
    Hummel echo, Saartje vk en echo
    21 maart
    Maxje gyn voor echo
    Bramtim echo
    25 maart
    AmyRose vk, Sybje echo fert. arts
    26 maart
    Maxje vk, Sanna echo, H en J vk
    27 maart
    Corien vk.
    31 maart
    Beppie1976 vk, Sanna vk
    3 april
    Ukkepuk vk, Maxje echo vk
    10 april
    Lillebi vk
    16 april
    Noortje30 vk + echo

Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vind het een heel goed idee Meis.

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Kreeftje, Ik doe met je mee, stond vanmorgen alweer boven de pot en ben op mn werk vandaag al 4 keer naar de wc gerend :oops:

Voel me echt beroerd vandaag, straks thuis lekker op de bank hangen.

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Saartje, goed idee!

Ik doe even mee met bank hangen.

Iemand nog een reactie op mijn vraag over schoonmaakmiddelen?

x Sophie

16. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sophie
    ja sorry helemaal vergeten :oops: ik denk dat het geen kwaad kan hoor die ene keer! ik zou wel oppassen dat je het niet regelmatig binnenademt, dat is zoiezo niet goed voor jou. maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken!

ikzelf heb er verder nooit zo op gelet of ik het inadem of niet, mss poets ik niet genoeg ;)

@Ukkepuk
    wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! lekker uitrusten maar..

@Hummel
    spannend allemaal!

@Kreeftje
    heb je nog een beetje kunnen slapen? zo vervelend die misselijkheid..

@Whabbit
    ik probeer hetzelfde te doen als jij, gewoon lekker genieten van de zws zolang ik kwaalvrij ben! ik heb zelf het gevoel dat het goed zit dus..

@Mimi
    verder geen problemen vandaag? lekker gerust? hoe was het gesprek met het werk?

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    -Heb nog wel last van mijn buik maar ik bloed niet meer. Ik durf alleen niet zonder maandverband te lopen :oops:

-Heb voor mij doen goed gerust alleen moest mijn meissie ophalen en er stond echt veel wind. Ik ben met tegenwind maar gaan lopen. Gelukkig wilde ze dat ook. Ze heeft zelfs voor mij gestofzuigd :) Ze vond het helemaal geweldig. Ach niet alles is goed maar ik ben al blij dat ze het gedaan heeft voor mij omdat ik het niet mag nu.

-Ik heb vanmorgen mijn werk gebeld. Mijn collega (tevens de dochter van mijn werkgevers) nam op. Omdat mijn werkgever in een les zat heb ik het haar gezegd. Ik vertelde gewoon van nou uhm. Ik ben dus zwanger en ik mag weer niks doen. Zoiezo tot dinsdag ben ik er niet en bel woensdag wel van hoe en wat omdat ik eind de middag dinsdag een echo heb. Ze zei oke dan regel ik voor die dagen even wat. Pfff vind het fijner om in iedergeval niet 1 van mijn werkgevers zelf te spreken hihi

18. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Hoi hoi,

Nou ik mag me hier ook melden ;) ....Wij verwachten 18 november ons kleintje... Mocht alles goed gaan...

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Gefeliciteerd meis en welkom.

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0