November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Haha, dan heb ik dus inderdaad weer eens wat niet goed gedaan op de computer. En dat is ook heel goed mogelijk, want ik ben hier bepaald geen held mee! Is al een klein wonder dat ik dit forum steeds weet terug te vinden en berichtjes kan plaatsen (zelfs met plaatjes erin)! Nouja, we zullen maar denken: ik kan weer andere dingen! :p Hoe dan ook, fijn dat het nu wel is doorgekomen.

Stap zo lekker in bad, de lavendelgeurenkomen me al tegemoet!

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh ok ! Ik heb gister nog een onderbroek gekocht bij de Wibra. Maar dat was niet voor de comfo, gewoon voor de mooi :) Een zwarte met kant. Tenminste 1 echte sexy hihi en een mooie XL zodat ik erin kan groeien :) :) :)
    Ik zal eens opzoek gaan naar de oma afdeling ;)

Mijn haar is juist vreselijk dof, er valt niks mee te beginnen !

3. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Goedmorgen allemaal,
    Ik moet ook echt een andere BH gaan kopen en ook mijn ondergoed zit strak. Geen een keldingstuk zit lekker meer gewoon.
    Ik voel me ook echt 1 week belabberd, heel de dag misselijk en kokhalzend boven het toilet hangen en niets dat eruit komt. s`avonds 8 uur val ik constant in slaap op de bank en huilbuien iedere keer om niets (ja om het feit dat ik me zo belabberd voel) wanneer mag ik nou echt genieten?

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen Dame's, Lekker geslapen.

@ Saartje, ik denk dat de misselijkheid alleen maar erger gaat worden, Ik sta gewoon standaard s' ochtends :oops: boven de pot.
    Ik kan geen thee meer drinken en van sommige luchtjes, onderandere vis en frituur wordt ik echt misselijk.

@ Sanne, ik leef met je mee hoor, Vervelend he,

Ik draag sinds een paar dagen ook al gewone onderbroeken, vind me strings niet lekker zitten, hangt er wel vanaf welke broek ik aan heb.

5. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goedemorgen meiden,

saartje ik kon je smeekbeden niet weerstaan hoor ;)

misselijk ben ik ook nog de hele dag door maar boven de pot hangen is gelukkig voorbij.(ik was 2 en halve kilo afgevallen :D )
    trainingsbroeken zitten heerlijk en heb er snel nog wat bij gekocht. en zwangerschaps bh is ook een echte aanrader om snel mee te beginnen.
    bij de hunkermoller heb je leuke tis net een bikini je hebt ze in rose en zwart met witte stippen. mijn man vind ze wel sexi ;)

die oma tenten heb je ook in een wat minder extreme variant hoor :(

je mag inderdaad alleen kruidenthee drinken en dan ook inderdaad nog uitkijken. en helemaal met sterremunt die is niet goed voor je bloeddruk.
    limonade smaakt ook erg lekker hoor :p

als je niet misselijk bent heb je meer kans op een mk :confused:
    wat een onzin ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet zonder dat ik kwalen had ;)

mijn haar is ook niet om aantezien het is dof en sluik draderig erg beroerd dus, het "als je haar maar goed zit" dat werkt ook niet meer bij mij voorlopig. en ze zeggen dat je haar minderuit valt :confused: ik denk dat ik aan het einde van de rit kaal ben :cry:

nieuwe zwangere overiggens heel erg hartelijk welkom :D

whabbit ik had begrepen dat een bad in het 1ste trimerster ook niet echt verstandig was. had voor al te maken met warmte geloof ik. ik zou het ff laten ;)

verder meiden tetteren we maar weer gewoon overal door heen.
    groetjes edith

6. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    @Edith, wat kosten die bh's bij de hunkemoller ?

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen

inderdaad, volgens mij is een warm bad ook niet goed, evenals sauna en zonnebank....

ik moet geloof ik ook maar een beetje uitkijken met wat ik drink...

hopelijk is dat van die MK niet waar, ben niet misselijk! :(
    wil nu toch wel graag een complete zwangerschap mee maken.

8. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Hallo meiden,
    Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!
    Ik heb vorige zomer een curretage gehad, en ik sta nu heel anders in mijn zwangerschap.
    Komende tijd kom ik mee babbelen.

9. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    23,99 euro of zoiets was hij geloof ik maar zit echt perfect ik heb zelf nog al best boobs en dan nog zit hij perfect, bij scheint ook goed te funtioneren als je borstvoeding gaat geven.

jootje ook goedemorgen meid en overdat niet misselijk groter de kans op miskraam, echt niet. dat geloof ik niet. je maakt hcg aan en de ene heeft er meer last v an dan de andere ;)

10. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Een week na mijn eisprong ben ik maar de sauna geweest. Wist dus nog niet of ik zwanger was.
    In de folder van de sauna, stond dat het geen kwaad kon, maar in een tijdschrift voor zwangeren raden ze het af. Zeker de eerste 3 maanden.

11. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey ook welkom hier en ik hoop dat je deze zwangerschap goed en gezond mag gaan voldragen.

als je wil kun je saar een pbtje sturen met je leeftijd, 1ste of 2 de kindje, beroep ziekenhuis of thuisbevalling en borst of fles voeding. en wat je denkt dat het word

dan voegt ze je toe aand e lijst ;)

12. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Van die misselijkheid en miskraam, geloof ik ook echt niets van.
    Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik vanaf week 7 's morgens erg misselijk en toch een aantal weken later een miskraam gekregen.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik was bij mijn vorige zwangerschap ook niet misselijk en dat liep dus verkeerd!
    (ik ben 22 dec gecurreteerd)

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Jeetje het mag wat kosten ! Anyway thanks...

15. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ja die bij de hema zijn goedkoper maar dat vind ik van die vage witte lompe dingen. die zijn nog erger dan een sportbh.

en ja ik vind de baby in mijn buik, kost strakjes toch echt meer ;)
    daar kan ik straks ook voor zorgen,

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh zeg, dat bericht over dat misselijk zijn doet me toch weer heel onzeker worden :rolleyes:

Al denk ik (hoop ik) niet dat het waar is. Mijn dokter zei me dat als ik nu niet nog niet misselijk ben ik wss een van de gelukkigen ben die niet misselijk zal zijn! Mijn mama is bij 2 van haar drie zwangerschappen helemaal niet misselijk geweest.

Op het internet heb ik gelezen dat meestal de kwaaltjes voor een MK afnemen. Dus het is niet omdat je geen kwaaltjes hebt dat je een MK zal krijgen.

Hier voelen we ons vandaag iets minder. Mijn maag keert zich af en toe en heb soms een beetje een weeig gevoel in mijn buik maar voor de rest voel ik me helemaal niet misselijk. Ben wel enorm moe vandaag. Wss omdat ik de voorbije drie dagen enorm hard heb gewerkt!

Vanavond naar die infosessie voor pas zwangere koppels. Ben benieuwd wat ze ons daar allemaal gaan vertellen!

17. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    Vanavond naar die infosessie voor pas zwangere koppels.

wat moet ik mee daar bij voorstellen dan?

18. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    saar
    ben je nou, eerst smeken en bedelen en dan? :)

19. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    vind je opmerking een klein beetje denigrerend, als iemand zo'n bh gewoon duur vind, wil dat toch niet zeggen, dat diegene niet voor een baby kan zorgen qua kosten :rolleyes: , waarschijnlijk bedoel je dat niet zo, maar dat komt wel een beetje zo over in je tekst, iedereen bepaalt voor zich zelf wat die uitgeeft aan spullen en de bijkomende kosten, dat staat toch los van het zorgen voor een baby, ik kan ook heel goed voor mijn kinderen zorgen, dit wordt de vierde, maar ik vind het ook niet nodig om dure spullen te kopen, dat is heel persoonlijk, zeker ondergoed, een slip van de wibra zit mij net zo lekker als een dure van de hunkemuller. allemaal heel persoonlijk. jij voelt je waarschijnlijk beter in mooi ondergoed en geeft dat graag eraan uit, de ander niet. ;)

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ben ik weer :) moest even Hamza eten geven etc maar goed dat is niet belangrijk :p

blij dat je er weer bent Edith, ik hoop ook dat Amy weer komt, mis haar ook echt :(
    nog steeds de hele dag misselijk.. gelukkig niet meer overgeven! ik geloof het ook niet hoor dat niet misselijk = mk, maar ja je maakt je overal druk over in het begin, tenminste, dat heb ik wel :(

@Fluiter
    welkom hier en gefeli. wil je idd je info even pbén naar mij? wat Edith zei + je uitgerekende datum ;)

@Marisha
    leuk, een infoavond! ben ook benieuwd wat je daar te horen krijgt!

@Lillebi
    ik ben niet meer klunzig geloof ik.. jij dus ook een slechte slaper de laatste tijd.. pfff. ik ga denk zo maar even een tuk doen.
    mijn haar zit ook altijd goed, heb gelukkig ook na de zws geen last gehad van haaruitval!
    ik koop ook altijd de goedkope dingetjes hahahaha. heeeel af en toe verwen ik mezelf, maar meestal gewoon uitverkoop e.d. ;)

@Whabbit
    haha was al bang dat ik je genegeerd had :D
    trouwens, volgens mij mag een warm bad best, alleen een heet bad niet.

@Sanna
    wat ontzettend rot dat je niet kunt genieten door je belabberdheid.. hopelijk wordt het snel minder en zie je wat van de bekende roze wolk..

@Ukkepuk
    nog steeds zo beroerd, hopelijk heb je het bij het verkeerde eind en wordt het minder!

@Tatlim
    ik zou gewoon idd limonade of sapjes drinken.. maar water blijft toch het beste! hier ook vooral water hoor.. mss 1 kopje koffie per dag!

Deel Deze Pagina