November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik geloof dat je de tijdzone op +1 moet zetten? Ik had bij die ticker altijd dat ik of voor liep of achter of dat hij s'middags al ging switchen naar een dag later.

Vandaag heb ik een beetje een rotte dag. Slaat nergens op hoor. Ik heb last van mijn buik maar het is aan de zijkant. Het is niet 1 kant maar aan allebij. Mijn ventje zei he daar zitten je nieren. Ja hoera tuurlijk moppie. Ik voel me niet echt jovel. Ben net mijn bed uit :oops: en nog moe. Vanmorgen was ik een uur of 7 al klaar wakker maar ben blijven liggen. Uuur of 8 waarschijnlijk weer in slaap gevallen. JA daar word je moe van.

Mijn (.)(.) voel ik weer minder dan gisteren. Kan ook zijn omdat ik zelf zo onzeker als de pest ben. Nog 3 dagen en dan de echo en dan kijken of ons hummeltje het wel doet.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen allemaal...
    hier nog iemans die niet meer kan uitslapen...en ik vond dat nou juist altijd zo fijn.
    kan er nu donder op zeggen dat ik vanmiddag weer moe word en dan moet ik juist werken.... :(

verder weinig kwaaltjes hier.
    alleen gevoelige (.)(.)
    iets gevoelige buik en moe.
    niet misselijk, niet emotioneler, niet chagerijnig...

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik was vanmorgen ook al vroeg wakker, al om half 8.. en daar is het dan zaterdag voor.

Voel me vandaag wel weer iets beter, was vanmorgen nog wel :oops:
    Ik begin er al aan te wennen :D

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ukkepuk, lastig zeg dat je misselijk bent...
    heb je dat al lang?

ik merk wel dat ik niet zo goed meer tegen koffie kan...

5. Niet meer actief

goede middag dames,

ben nog steeds ziek helaas, dus heb niet alles zorgvuldig gelezen nog,

Bramtim:
    heel veel sterkte! vind t heel erg voor je en hoop dat we snel horen dat je weer zwanger bent en dat dan alles wel goed mag gaan!heel veel sterkte iig.

@Whabbit: ja ik doe ook mee, gister is die vrouw geweest van MvM, dus ik doe vanaf gisteren mee.

Mimi: doe lekker rustig aan meis en duim voor je, ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt te horen! dikke knuffel meid!

@all: fijn weekend en dikke knuffel!

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Bramtim: jeetje wat erg....veel sterkte gewenst!

7. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Jootje, ik heb het sinds ongeveer een week, Standaard iedere morgen, maar begin er nu wel een beetje aan te wennen hoor.
    Maar het vreet zoveel energie....

Ben nu al weer moe.

8. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ehm...niet echt.
    Het is een krat met 4 flessen erin en als het goed is krijg je 2 kratten per week. Er zit bij mij een groene soort vuilniszak bij.
    Ik zet de kratten niet bij mij voor de deur hoor, dan weet iedereen het meteen....
    Er zijn ook plekken waar je ze zelf heen kunt brengen.
    Er moet niet onverwacht visite komen...hihi. Ik heb het al boven in de badkamer gezet. Wel elke keer die trap op als je moet piesen, maar liever dan dat er ineens een vriendin langs komt en ze ziet staan.

9. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hoi,

ik mwil mee doen met MvM als ik woensdag een goede echo heb,ander doe ik het 1 week en kan ik het weer afzeggen. Ik heb al 2 keer eerder mee gedaan, dus al een dubbel bestekje en een dvd en een boek, haha.
    Ik vind het doel gewoon erg goed, alhoewel ze het ook voor een dieet gebruiken, de stoffen, dat vertelde ze de vorige keer heel eerlijk erbij.

Hierook nog steeds misselijk,het helpt niet als ik eet. Maar als ik niet eet word het wel erger.

Ik ga zo ook weer ff naar bed....pff blijf ook moe hier.
    Lijf is in ieder geval goed aan het werk.

liefs Kreeftje

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik wacht ook eerst tot ik een goede echo heb gehad, meld me daarna wel aan.

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben me net rot geschrokken. Ging naar het toilet en zag licht bruin in mn inlegkruisje. Gelijk mn man geroepen. Moest daarna alsnog voor grote boodschap :oops: Dan heb ik wel vaker bloed bij mn billen zeg maar (vooral sinds ik bevallen ben heb ik last van aambeien, sorry voor de details).
    Nu zag ik dus helder rood bloed bij afvegen, maar denk dat dat van mn billen was.
    Heb net met tampon gekeken. En inderdaad bruinige/licht roze afscheiding. Verder geen kramp of niets maar ben erg bang dat ik een miskraam ga krijgen. Ik probeer er maar heel rustig onder te blijven, maar is erg moeilijk :cry: :cry:

x Sophie

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik doe al mee met mvm.
    wij hebben maar 1 wc dus ik zet de fles achter het douchegordijn, vanavond visite en dan zet ik helemaal weg!
    kreeftje: ik wil evt wel een bestekje van overnemen, ik kon niet kiezen en heb toch maar voor de dvd gekozen..

bramtim heeeeeeel veel sterkte, heb je ge pb't

ik heb nog geen last van mijn (.)(.), kreeg ik de vorige keer rond 7wk..
    nog 6 dagen en dan de echo... duurt zooo lang.
    ik ben ook nog steeds erg onzeker hoor! bij elk pijntje denk ik gelijk aan erge dingen :(

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ah nee Sophie, hoop dat het niks is! sterkte met afwachten!

14. Niet meer actief

@Sophie: oh meid, ik duim voor je dat t goed mag blijven gaan!

@Kreeftje: bij mij zei die vrouw van MVM dat ze juist NIET mee deden aan dat dieet gebeuren omdat er bewezen is dat die stof daar helemaal niet goed voor is, wel doen ze ook mee aan iets voor jongetjes waar de balletjes niet goed bij zijn ingedaald( of hoe noem je dat?).

nou Sophie, ik duim voor je hoor,

fijn weekend allemaal.

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel. Gelukkig voel ik me wel redelijk rustig nu en heb ik een apart gevoel van vertrouwen dat t goed komt. Maar zeker weten doe ik t natuurlijk absoluut niet. T is afwachten.

x Sophie

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    het is echt afwachten, ze zeggen dat je 50% kans hebt dat het gewoon goed blijft gaan! vertrouw op je gevoel, ook al is dat heeel erg moeilijk.
    Bel anders de vk op, of je zsm een echo kan krijgen. Dan kun je zien of het allemaal nog goed is of niet.

Bij mij zei die vrouw van MvM dat het alleen gebruikt wordt voor de Pregnyl spuiten voor vruchtbaarheidsbehandelingen.

17. cynthia1979

18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi,

ook ik mag me aanmelden. wij hebben al een prachtige zoon van 4 die op 30 nov 2003 geboren is en nu zijn we 19 nov uitgerekend. wordt een drukke maand maar de kraamtijd is zo leuk zo met kerst!

iedereen gefeliciteerd! :whistle:

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Maxje, woensdag heb ik afspraak met vk. Net lekker in bad gelegen en ook nog even met tampon gekeken. Maar geen spoortje meer te zien. Ook geen kramp of wat dan ook. Als ik tot wo verder geen last heb, dan vraag ik bij intake of ik snel voor een echo mag.

Cynthia, welkom en gefeliciteerd!

x Sophie

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He bah meis. Als er niks meer is. Dit had ik ook van de week. Roze bij het afvegen en een beetje bruin in mijn inlegkruisje en verder niks meer. Mijn gyn zei dat het ook een innestelingsbloeding kan zijn. Ik hoop bij jou ook meis. Hou he in de gaten en anders gewoon de gyn bellen.

@Cynthia, Gefeliciteerd met je zwangerschap meis en welkom hier bij de november mama's

@AmyRose, heel veel beterschap meis en dat je maar snel beter mag worden.

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

1 november
    Britm, ? jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: zkh, fv/bv: fv

2 november
    Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv

3 november
    Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker
    Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

4 november
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

5 november
    Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv
    Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk
    Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv

6 november
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

7 november
    Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv

8 november
    Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

9 november
    Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

10 november
    JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

12 november
    Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

13 november
    Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Whabbit, 34 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: thuis, fv/bv: bv

16 november
    Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv

18 november
    Juweeltje, 22 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: , beroep: ?, bevalling: , fv/bv:

19 november
    Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv
    Cynthia1979, 28 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

Er zijn tot nu toe 34 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Bramtim

AGENDA:

17 maart
    Shannen termijnecho
    18 maart
    Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk
    19 maart
    Sophie intake vk, Kreeftje echo, Hummel echo, Saartje vk en echo, Britm gyn
    21 maart
    Maxje gyn voor echo, Bramtim echo
    25 maart
    AmyRose vk, Sybje echo fert. arts, Jootje echo 21.30
    26 maart
    Maxje vk, Sanna echo, H en J vk
    27 maart
    Corien vk.
    31 maart
    Beppie1976 vk, Sanna vk
    3 april
    Ukkepuk vk, Maxje echo vk
    10 april
    Lillebi vk
    16 april
    Noortje30 vk + echo

Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!

Deel Deze Pagina