hallo allemaal, zo ben nog maar net zwanger en al flink op dreef heb vandaag een erg leuk zwart gietijzeren ledikantje opgehaald bij een kennisje van mijn vriendin, die wilde hem wegdoen, nou dan wil ik het wel hebben. ben vandaag begonnen met allemaal verschillende lay outs voor geboortekaartjes, ik maak allemaal verschillende en later kies ik daar eentje vanuit om te laten afdrukken. ik zag ineens een hele mooie meisjesnaam waar ik helemaal vol van ben, dus die wordt het als het een meisje wordt. en dan te bedenken dat ik nog zo lang moet verder niks te melden, alles gaat zijn gangetje, krijg wel steeds meer zin in eten, dat is echt heel wat voor mij. @ sophie heel veel sterkte, maar je schrijft zelf dat je er toch een gevoel van vertrouwen in hebt en je eigen instinct is het sterkste.
Dank jullie wel voor de lieve woorden xxx Lillebi, je bent inderdaad flink op dreef Klinkt erg leuk dat ledikantje! En ben nieuwsgierig naar de lay outs en de meisjesnaam Saartje, klopt het dat je vader er nu is. Veel plezier! Mimi, voor jou schiet de echo op! Hier verder nog steeds geen spoortje meer te bekennen. Ben de hele tijd maar aan het denken of dat helder rode nou echt wel van mn billen was. Maar weet t bijna zeker. Dan was t dus alleen beetje bruin en licht roze. Gelukkig maar twee dagen werken, dan wo vk en dan t/m pasen vrij. Hoef ik ook niet onrustig op mn werk te zitten (behalve ma en di dan). Maar gelukkig houd ik een redelijk optimistisch gevoel. Hoop dat ik snel voor een echo mag. x Sophie
de naam hou ik nog voor me en de lay outs ook, dus dat wordt een verrassing kwam net deze site tegen, http://www.fraaifraai.nl/kinderstickers.htm zoooo leuk, om dit in je kinderkamer te gaan maken, ga er zeker eentje bestellen en dan voor aan de muur, krijg er helemaal zin in om allemaal dingen te gaan verzinnen van hoe ik het allemaal wil gaan hebben, je merkt wel dat dit mijn laatste beeb word he, geniet elke dag met volle teugen.
Lillebi, groot gelijk Leuke site inderdaad! Op de kamer van Sophie hebben we ons ook zo heerlijk uitgeleefd Ze heeft een wand met daarop boom met giraffe en allemaal andere beestjes en verder ook allemaal decoratie stickers van Raffi. x Sophie
heb nu een site gevonden waar je zelf teksten kan maken, daar kost het een heeeel stuk goedkoper. die heb ik even toegevoegd aan mijn favorieten.
http://www.onlinesticker.nl/maakjeeigensticker.php hier is het echt een stuk goedkoper, ik had er als proef eentje gemaakt en dan een lange zin van ongeveer 1 meter lang en dat koste dan 16 euro nog wat, dat is dus echt een stuk goedkoper. http://www.goedkopemuurstickers.nl/?men ... yID=156707 en hier is het ook een stuk goedkoper. vind het zo'n leuk idee om iets van een tekst op de muur te plakken. ik ga naar bed, weltrusten iedereen!
mimi idd maandag mijn echo, ontzettend spannend! Hopelijk kan ik het hartje al zien kloppen.. Sophie, ik hoop voor je dat alles goed is.. Zoals je zegt heb je er zelf ook wel een goed gevoel over.. Verder alles al weer kwijt, fijn weekend nog allemaal! liefs Shannen
Jeetje Sophie, wat zul je geschrokken zijn ! Goed dat je positief blijft want het hoeft natuurlijk niks te zijn. Hoe gaat het nu ? Gisteravond heb ik seks gehad met mn man en daarna pijnlijke krampen in mn baarmoeder en ongiegevoel Is dat normaal ? Blijkbaar heb ik het onbewust in mn slaap ook gevoeld want ik droomde dat ik een miskraam kreeg Nu is er nog steeds een beetje een raar/vervelend gevoel in mn buik. Oh goedemorgen trouwens @Shannen, veel plezier morgen !
Hoi dames, mag ik ook met jullie meedoen? Ik ben er namelijk net achter dat ik zwanger ben en een november-mama ga worden! TE GEK! Ik kan het nog niet helemaal geloven!
Goedemorgen, het is moeilijk positief te blijven. Gisteravond voor ik ging slapen moest ik plassen. Bij het afvegen zag ik een klein beetje rood bloed op het papiertje. Weer met tampon gekeken en daar zag ik ook een heel klein beetje. Verder geen enkel krampje te bekennen. Durfde bijna niet te gaan slapen, maar is gelukkig redelijk gelukt. Sindsdien weer helemaal niets, net ook niet en begin nu weer wat meer te ontspannen. Kan voor mn gevoel alle kanten op. x Sophie
Tatlim, dat heb ik vorige zw. ook wel eens gehad. Volgens mij omdat je baarmoeder samentrekt met klaarkomen o.i.d. Probeer je niet ongerust te maken. x Sophie
@ Sophie, duim voor je dat het allemaal goed is! @ Cynthia en Linda, gefeliciteerd en welkom bij de november mama's!
Oh gelukkig... Het is ook al weg aan het trekken inmiddels. Dankje Vreselijk die onzekerheid voor jou zeg Sterkte meis. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen ! Knuffel