goede morgen meiden, hier even een kort berichtje van mij. alle nieuwe zwangere novembermama's heel erg hartelijk welkom sophie, jeetje meid wat lees ik nu allemaal. wat onwijs kl*te moet jij je voelen zeg. wat een onzekerheid vrezelijk, nou meid heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat het allemaal toch stiekum nog goed zit. en jij uiteindelijk mag bevallen van een mooi gezond kindje. whabbit ik werk niet dus heb daar geen last van, maar ik zou zo lang mogenlijk door willen werken, en dan na de bevalling lekker langer thuis willen zijn. dus als ik de keuze moest maken zou ik 4 weken voor nemen en de rest na. als het mogenlijk is natuurlijk. kreeftje jeetje meid vervelend dat noah zo lelijk gevallen is. ik ken het gevoel heel goed ik heb ook zo'n brokke piloot. de ergste ervaring vond ik dat hij op een duploblokje was gevallen presies tussen zijn wenkbrauwen brrr mimi vandaag de echo, spannend meid. ik kan me voorstellen dat jij om 3 uur geen nagels meer heb om op te bijten. ik hoop dat je een hele mooie echo te zien krijgt saar geniet lekker van je vader voor je het weet is hij weer weg. die roosvicee laxo die geef ik aan mijn zoontje soms die heeft ook veel last van verstoppingen de laatste 2 weken schiet niet op met hem. zelf vond ik het ook niet echt vies. nu moet ik wel zeggen ik drink echt water limo anders lust ik het niet die zoete zooi. verder ben ik het kwijt hier gaat alles wel prima sex is iets waar ik echt niet aan moet denken de bevruchting is de laatste keer geweest, mijn man heeft er gelukkig geen moeite mee. hij zegt dat hij het al aan mijn buik kan zien dat ik zwanger ben ik zeg dat kan niet dat zijn mijn darmen hij is in elk geval enorm blij dat hij weer papa mag worden. verder is mijn naarste droom gister uit gekomen, mijn schoonzusje en broer die al 9 jaar bezig zijn met de kinderwens, 1ste ivf zwanger van 2 ling jongens, ze was helaas tevroeg bevallen met 21 weken. was met de 2 de ivf behandeling bezig, die is mislukt nu mag ik ze gaan vertellen dat ik wel zwanger ben vrezelijk vind ik het, mijn broer en ik zijn meer dan 2 handen op 1 buik. maar goed ik stop er nu mee. doei doei.
hallo dames: daar was ik weer, nog beroerd, maar al een stuk opgeknapt, heb gewoon een flinke griep te pakken, heel fijn, NOT! maar ja, gaat wel weer een keer over hoop ik. @alle nieuwe novembermama's: welkom en gefeliciteerd! @Shannen: gefeliciteerd met je mooie echo meis! @Sophie: hoe gaat t nu meid? ik duim voor je hoor lieverd! @Saartje: wens je een leuke tijd samen met je vader meis!!
@Marisha en Mimi: veel succes vandaag met de echo's, ik hoop dat we leuk nieuws krijgen van jullie vandaag!
edith: lees net je bericht: wat erg moeilijk meid de situatie met je broer, het is voor hun idd heel erg dat het allemaal zo loopt, heel veel sterkte en succes, snap heel goed dat je het zo moeilijk vindt! liefs,
hey Edith, Snap heel goed dat je het moeilijk vind. Ik had hetzelfde met mijn zus. Die zijn al 2 jaar bezig..Maar wat bleek....zij is ook zwanger. Maar lijkt me heel moeilijk voor je. Heel veel sterkte!
@edithdeb, he meis wat vervelend nu voor je broer en schoonzus zeg. Ik begrijp heel goed je dilemma nu. Heel veel sterkte meis.
@Timzijnmamma, Uhm ik geloof dat de siroop zijn werk aan het doen is. het rommelt aan alle kanten en ik kon net lekekr even p**pen . Hihihi ik geloof dat ik nog niet klaar bent maar dat geef niet ga ik zo gewoon nog een keertje.
Ik krijg de eerste echo pas met 11 weken, dit omdat er geen bijzonderheden zijn omtrent mn zwangerschap. (miskraam enzo) Ik voel me vandaag iets beter, heb vanmorgen voor het opstaan een danoontje gegeten en het helpt iets tegen de misselijkheid, heb vanmorgen niet overgegeven. Alle nieuwe november mama's gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Alle meiden die vandaag een echo krijgen of al gehad hebben, we duimen voor goed nieuws
Edith, als ik je gewoon een tip mag geven. Vertel het hen zo snel mogelijk zodat ze het zeker niet per ongeluk van iemand anders moeten vernemen. En ja, wss zal het voor hen op het moment van het nieuws heel zwaar zijn en zullen ze mss niet echt enthousiast kunnen reageren maar toch zullen ze het appreciëren dat je het hen onmiddelijk zelf hebt verteld. Geloof me, ik kan het weten. Ik kom ook uit de MMM (al dat je daar volgens mij nooit echt uitgeraakt) en heb zelf zo'n maand de tijd nodig gehad om te verwerken dat mijn zus zwanger was en ik niet... Gelukkig kan ik nu samen met mijn zus zwanger zijn (ze loopt 15 weken op me voor) dus wie weet lukt de volgende poging en kunnen jullie toch ook nog samen zwanger zijn!
Trouwens, voor de meiden met opstopping... ik was in het begin ook geconstipeerd maar de laaste week is het bij mij net het omgekeerde... zo plat als maar kan (sorry voor de omschrijving )... zal er maar van uit gaan dat het gewoon mijn darmen zijn die erg van slag zijn En liever dit dan het omgekeerde (veel minder pijnlijk) Ben trouwens ook super zenuwachtig voor de echo straks! Ben nogal een doemdenker en ben dus doodsbang voor slecht nieuws straks... ik was deze morgen om 5u al klaar wakker nadat ik in 5 dromen verschillende scenario's van de echo's had gehad Vroeg ik aan mijn man om me gerust te stellen of hij dacht dat alles goed zou gaan waarop ie tegen mij zei dat hij er zeker van was dat alles goed was want aan het tempo dat ik aan het zagen was, dat niet anders kon Nou ja, we kunnen er toch niets meer aan veranderen! We gaan zo vertrekken want ons ziekenhuis is een eindje rijden en nadien gaan we lekker shoppen dus pas late namiddag kan ik hier het resultaat laten weten!
Succes meis. ik ben ook zo'n doemdenker hoor. Pfffff ik pas 15.00uur ben net zo zenuwachtig als jij. kus
dank je voor je reactie ik weet hoe ik er mee om moet gaan. zij waren ook de eerste en zo ongeveer de enige die wisten dat we zwanger wilde worden van een 2de. ik heb haar vanaf het begin af aan(ook dat ik zwanger wilde worden van mijn zoontje) altijd alles eerlijk en zo snel als mogenlijk alles vertelt, maar nu had ik het nog niet gedaan omdat hun, dat ik pocitief teste net met de 2de ivf poging waren gestart. ik wilde niet dat mijn zwangerschap nog meer druk legde op hun ivf poging. mijn broer en schoonzusje zullen dit best begrijpen. ze weten dat 1 van mijn grootste wensen is dat hun mij een neefje of nichtje kunnen schenken. ik heb gelukkig zo'n close band met ze, en ben dan ook samen met haar moeder bij de bevaling van de 2ling geweest. en we zijn er zelfs mee bezig om uit te zoeken, of ik een kindje voor hun zou kunnen en mogen dragen, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst mijn eigen kinderwens af hebben. ik vertel het haar ok zo snel mogenlijk maar ja ik moet wel de kans krijgen . ik ga niet ff via de telefoon vertellen. broer en schoonzus sorrie ik vind het heel erg vervelend, maar ik ben 7 weken zwanger. andere meiden ook bedankt voor jullie mede leven. het is inderdaad gewoon echt kl*te.
@ Sophie: doe aub rustig aan. Als alles nog goed is met je kindje is het heel belangrijk om veel te rusten. Krijg je geen echo ofzo?
Hallo allemaal Ik wordt ook een novembermama ik ben 27 november uitgerekend.. erg spannend allemaal. ik heb trouwens een vraagje, ik heb gister de dokter gebeld en hoefde niet langs te komen vinden jullie dat niet raar? ik moet 21 april voor de eerste keer naar de vk maar is dat niet laat? ik hoor het graag van jullie! groetjes Melinda
Hoi me85 Gefeliciteerd en welkom hier! tegenwoordig hoef je niet meer naar de ha als je zwanger bent, de vk doet alles. Mimi en marisha succes vandaag! en geniet van de mooie echo's! Edith, ik zou het ook snel vertellen denk ik, net wat marisha zegt is fijner voor hun om het direct te weten dan van iemand anders te horen
Hai Melinda, Ik heb ook naar de huisarts gebeld toen ik zwanger bleek te zijn, en hoefde ook niet langs te komen, haar antwoord was dat de testen van tegenwoordig redelijk betrouwbaar zijn en je bent niet ziek Mn eerst afspraak bij de vk is op 03-04 dan ben ik ongeveer 8.5 week. Mn eerst echo krijg ik op 21-04 dan ben ik net 11 weken Vindt het ook jammer dat ik zolang moet wachten, maar is niet anders toch
hallo welkom melinda. inderdaad kan de docter niks met jou zwangerschap en is het niet raar dat je niet hoeft te komen nee met minmaal 7 a 8 weken ga je voor het eerst naar een verloskundige dus die datum is ook niet echt raar hoor. en dan nog ga je alleen maar voor een intake gesprek. voor een verloskundige is het vanaf 12 weken pas intressant eerder kunnen ze er toch niks mee. als je twijfels heb kun je wel, eerder bellen om gerust gestelt te worden hoor succes met je zwangerschap
dankje voor jullie reacties! voel me eigen nu al beter daardoor ik begon te twijfelen door mijn moeder ze was er heillig van overtuigd dat ik naar de ha moest.. ondanks dat ik 2 testen heb laten zien aan haar, maar op een of andere manier geloofde ze mij niet. haha... het was in de eerste ronde raak en ik heb ook erg vroeg getest 4 dgn voor nod (daarom geloofde ze mij niet) denk ik ,maar nu weet ik dat ik niet de enige ben die niet naar de ha hoeft. dankjullie wel! liefs melinda