November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    :(: :(: :(:
    moet ik het gewoon glashard door de telefoon zeggen. :)
    hoezo respectloos :confused:

zo kom je in elk geval nu even op mij over :confused:
    ik heb duidelijk neer gezet dat ik het wel zo snel mogenlijk wil vertellen maar ik hier de kans niet toe krijg

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ?
    Ik heb toch niet geschreven dat je het door de telefoon moet doen?
    ik zeg alleen maar dat ik het met Marisha eens ben, en zo snel mogelijk kan ook betekenen wanneer mogelijk.
    Je moet je iet gelijk zo aangevallen voelen, je vraagt om een mening en die krijg je.
    Ik had je laatste berichtje nog niet gelezen, was aan het typen en tussendoor mijn dochter troosten.

3. Niet meer actief

@Edith: hey meis, met alle respect, maar ik denk dat Maxje het niet zo bedoelde zoals t bij jou overkomt.

liefs,

4. Niet meer actief

maxje was me net voor ;)

5. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    maxje sorrie :oops: maar ik heb niet om een mening gevraagt, ik heb alleen vertelt wat er bij mij speelde. ;)

ik ben een beetje met mijn verkeerde been uit bed gestapt denk ik. :oops:

trek het je niet aan is niet persoonlijk bedoelt al kwam het inderdaad beroerd mijn vingers uit.
    ik zit niet echt lekker in mijn vel.

6. cynthia1979

18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    tja het is een lastige situatie. Ik denk dat je er rustig de tijd voor moet nemen en het persoonlijk moet vertellen, dus niet via de telefoon of email.

Als je het voorzichtig brengt en ook aangeeft dat je het heel moeilijk en eigenlijk oneerlijk vind. Het zal moeilijk blijven!

hier gaat verder alles goed. Gelukkig geen klachten behalve erg moe. 2 april voor het eerst naar de VK, spannend weer. Vrijdag komt moeder voor moeders langs. Worden weer mooie en spannende manden.

Voor alle nieuw nov mama's gefeliciteerd!

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    joh geeft niks!
    Het is ook gewoon en lastige situatie!

8. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Ik wil iedereen die vandaag of heeel snel een echo krijgt even heel veel succes wensen en breng ons het goede nieuws! :)

@ Edith, jeetje ik snap dat dit echt een kl*te situatie is zeg! heel veel sterkte en wat goed dat jullie erover nadenken om ze event. te helpen!
    @sophie...Meid het komt vast goed! ik blijf voor je duimen, en hoop dat je snel een echo hebt, met duidelijkheid en een kloppend hartje uiteraard! je hoort het zo vaak..enne zolang het niet veel bloed verlies is zegt het niet zoveel! dus ik hou zeker goede hoop!
    @ alle nieuwe November Mama's van harte gefeliciteerd! op naar de eerste echo :)

Ikzelf ben al meer aan het genieten, en droom nu over meerlingen! het mot niet gekker worden!
    Zijn er meer meiden die door hormonen zwanger zijn geworden hier>> behalve Marisha?
    IK had met me behandeling 3 eitjes...vandaar mijn bezorgdheid! nou je we zullen het volgende week weten!
    Me buikje gaat al wel iets opzetten? bij jullie ook? s'avond veeeel erger dan s'ochtends trouwens. maar toch ;)
    verder alleen nog maar moe, en die vervloekte pijnlijke (.)(.).

9. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    dikke knuff van deze rot meid :)

10. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    3 eitjes jeetje meid een 3ling :confused: :)
    ik heb er geen verstand van met hormonen zwanger worden ik heb de eerste keer met mijn zoontje geluk gehad. en werd voor mijn besluit om aande hormonen te gaan zwanger van mijn zoontje.

over die buik. dat herken ik heel erg goed mijn man zegt ook echt dat je het echt kan zien dat ik zwanger ben, ik weet en heb hem ook gezegd dat het mijn darmen zijn die een beetje aan het rommelen zijn en een plekje zoeken om ruimte te maken voor de beeb strakjes

moe heb ik ook last van en een zwangerschapsbh helpt echt beter tegen de pijnlijke borsten. succes meid ;)

11. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hoi meiden,

wat betreft een echo bij de verloskundige, moet je hier eenb afspraak maken voor tussen de 10 en 12 weken, magje dus zelf weten wanneer, maar binnen deze tijd als het kan.

Oh meiden ik maak me z' on zorgen...
    Ik zitbij de acupunctuur en krijg daar ook poeder voor mee die ik 2 of 3 maal daags in moet nemen. Ze weet dat ik zwanger ben en houdt er dus rekening mee ivm schadelijke stoffen enzo. Alleen nu heb ik poeder waar ginseng inzit, staat op het doosje geschreven. En al ik dat intype bij google met zwangerschap, dan krijg je allerlei sites waar staat dat het vooral in de eerste periode van de zwangerschap af te raden is om ginseng te nemen. ze hebben bij ratten embryo's onderzoek gedaan en blijkt dat er misvormingen voorkomen bij gebruik van ginseng. Het is nog niet op mensen getest, maar dat lijtk me duidelijk. Ik neem dat al 1 week in....Bah ben nu zooo onzeler, ik heb haar al gebeld en ingesproken op de voice mail.
    Morgen de echo en daar ben ik al zo bang voor...zucht, ik wil zo graag een noevmber kindje, nee dit novemberkindje!

Sorry voor mijn gecshrijf maar moet het even kwijt.
    Liefs Kreeftje, heb ook minder last van de misselijkheid vandaag, maakt me ook onzeker.

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik heb net gebeld met de vk en ik kan op 8 april al komen. Heerlijk dat ik nu een datum hebt staan. :) :)

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Alle nieuwe mama's welkom meiden en gefeliciteerd.

14. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Kreefje, wat een verhaal! maar als het echt schadelijk was zouden ze je het echt niet voorschrijven...misschien ook de combinatie en de hoeveelheid wat een rol speeld! Snap je bezorgdheid maar denk niet dat je je daar druk om moet maken hoor, en misselijkheid iets minder, tja ups en downs! Houd moed, waarschijnlijk zie je spoken! morgen heb je zekerheid meid!
    zit vast helemaal goed :)

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord Edith, mijn man reageert hetzelfde hoor hi hi.
    En drie is wel entousiast he! maar toch mogelijk! het zal je maar gebeuren...AAAHHHHHH
    moet er maar niet teveel bij stil staan, me man werd vanochtend wakker en die lag helemaal in een deuk, had dus ook over een meerling gedroomd! hij zou het prachtig vinden! maar ja hij hoeft er ook het minst voor te zorgen ;)
    We zullen zien!
    Nou jij nogmaals succes met je broer en schoonzus!

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hey meiden,
    Ik ben de laatste dagen er misselijk en nog vermoeider. Vandaar dat ik er wat weinig ben.

@Sophie, ja ik woon in Antwerpen, maar ben Nederlandse :)

xxx

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Edith, neen, ik zou het ook niet over de telefoon doen hoor! Persoonlijk vertellen is toch wel veel beter! Fijn dat jullie zo'n close band hebben! En nog mooier dat jullie erover denken om eventueel draagmoeder te worden! Ze boffen maar met zo'n lieve zus ;)

Waarom, het zal je maar gebeuren he, een drieling :confused: Dat lijkt me toch een beetje te veel van het goede maar langs de andere kant... dan ben je er in een klap vanaf :)

Vind van mezelf trouwens ook dat ik al een buikje begin te krijgen 's avonds. Mijn darmen beginnen uit te steken :D

Deze middag ben ik dus op echo geweest! Het was super! Ons ukje is nu 7mm groot en we hebben het hartje gezien en gehoord! Het klonk echt als muziek in onze oren :D Het hartje klopte 133 BPM wat perfect is voor de periode/grootte van ons ukje! Onze gyn heeft bevestigd dat ik uitgerekend ben op 5 november dus ben morgen 7 weken! Ben echt super gelukkig nu... die lach krijgen ze vandaag niet meer van mijn gezicht :D

Nu mimi ook nog goed nieuws brengen!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Onze gyn heeft ons trouwens gezegd dat we ons niet voor niets zorgen maakten want dat ongeveer 1 op 7 slecht nieuws krijgt bij een 7 weken echo :confused: dat vond ik wel heel veel!

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik ben even snel bij mijn schoonmama aan het reageren op jullie.

@Marisha gefeliciteerd meis met je mooie echo.

Hier bij mij heb ik vandaag mijn echo gehad. Ik ben geen 7 maar 6 weken zwanger volgend de echo. het hartje klopt wel maar niet zo snel. Ons hummeltje is 3,1mm wel goed voor de 6 weken. Volgende week vrijdag weer een echo. En ik mag nog steeds niet werken omdat rond het dooierzakje bloed in de baarmoeder zit. Dat kan zelf oplossen of met het kan er nog uitkomen. Ik moet het zien als blauwe plek. Hier is alles nog onzeker maar we hebben goede hoop. Mijn ventje wil volgende week ook mee. Dat brengt geluk. :) Al die keren is hij alleen mee geweest toen het fout was en nu op afspraak. Mijn banner verander ik als ik thuis ben wel. Waarschijnlijk wat ik zelf denk ben ik nu niet 3 maar 10 november uitgerekend.

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    mimi, fijn dat jullie ook een kloppend hartje hebben gezien!

Nu moeten jullie het nog even rustig aan doen maar ik hoop dat je volgende week een super echo krijgt! Ik zou trouwens je mannetje zijn agenda al plannen dat ie zeker elke echo mee kan! Zo'n geluk moet je toch steeds bij de hand hebben!

Als ik me niet vergis heeft Conny vandaag ook een echo gehad. Hoe is het geweest?

Deel Deze Pagina