Noortje, ik heb precies hetzelfde. Voel helemaal niks. Niet eens een heel klein beetje misselijk ofzo! Ik heb alleen 's avonds wat krampen in m'n onderbuik als ik gezeten heb en dan ga staan. Ben ook zo bang dat het al mis is. Het is ook nog zo'n gevoelige periode. Erg he. Ik ga zo meteen naar de dokter en dan zal ik straks wel kunnen gaan bellen voor een afspraak bij de vk. Ik ben bang dat dat ook nog even gaat duren want ik ben nog niet zo ver en heb geen bijzonderheden waardoor het eerder zou mogen. PS: ik heb van mijn vriend een prachtig boek gekregen. Het heet "het grote wonder" Er staat tot in detail de zwangerschap beschreven van dag tot dag en heel veel mooie foto's. Echt een aanrader!
@ Linda, ik voelde me met 4.5 week ook nog kiplekker, nu anderhalve week later sta ik iedere morgen boven de pot van de misselijkheid en ben ik ontzettend moe. Dus het "kan" nog komen, hoeft natuurlijk niet..
ik had vorige week ook nog nergens last van en nu ben ik met vlagen misselijk en mag ik jullie gaan vragen naar dat heerlijke drankje (roosvicee ofzo toch?)...wat is het en waar kun je het kopen? Morgen mag ik eindelijk naar de Huisarts! pff zie er zo naar uit.
Zo, ik ben weer terug. Heb ook meteen een afspraak gemaakt bij de vk. Mag 31 maart komen voor een eerste gesprek. Het klinkt mischien gek, maar ik hoop dat ik snel misselijk word!
gerdien, het heet rosvicee laxo en staat bij ons in de supermarkt gewoon bij de limonade. Bij mij gaat het nu werken trouwens (heb het zaterdag gekocht) moest gisteren nog (pijnlijk maar niet meer heel erg) en vanmorgen weer! (bijna niet pijnlijk meer) ow enne....goedemorgen en sorry voor de details
Gerdien, dat is roosvicee laxo. Op basis van pruimen. Het is best lekker hoor, je kan het gewoon in de supermarkt kopen, het staat bij de olvarit enzo!
Hahaha goedemorgen allemaal. Meiden die vandaag een echo of afspraak hebben bij de vk of gyn. Heel veel succes. @Gerdien het is rosivicee laxo. Als je niet echt van siroop houd vind je dit ook niks hoor . Ik in iedergeval niet. Ik drink het wel maar daar blijft het bij hihi. @Timzijnmama, wat fijn dat het begint te helpen. Bij mij ook wel hoor maar ik moet niet vergeten het te blijven drinken. nu nog minimaal 1 per dag. (jak) @hanna1974, Bij ons weet sinds eergisteren heel de fam van mijn vriend het (moeder, broers en schoonzus). Mijn familie gaat het denk ik rond 24 april horen. Mits ik ze niet eerder ziet dan. Dan is namenlijk mijn neefje jarig en ben ik geloof ik rond de 11/12 weken. Mijn mannetje was er zo vol van dat zijn schoonzus een goede echo had (ze is 10 wk) dat hij het ook zei over ons. Hahah. Verder weet alleen mijn 3 vriendinnen het. Het is wel moeilijk om je mond te houden. Oja ook mijn buuf sinds gisteren. Ik kwam haar tegen en ze keek me aan en vroeg " moet je mij niet wat vertellen" HAhaha heb wel een leuke band met haar hoor. Ze zag het vorig jaar ook toen ik zwanger was. @All, sinds de echo gisteren lijkt het wel dat ik meer last van mijn (.)(.) begint te krijgen. Mijn buik doet nog steeds pijn maar anyway komt wel goed. Ik moet dus nu zo'n band gaan kopen voor mijn buik. Weten jullie waar je het precies kan kopen zodat ik in het weekend met mijn ventje en de auto kan. Of via internet? Alle sugesties zijn welkom
Je mag wel wat van mij hebben hoor.. toen ik nog niet misselijk was wilde ik het ook zijn "omdat het erbij hoorde" nou ben ik misselijk en nu wil ik er snel weer vanaf.
haha, bij mij is het nooit goed hoor. De eerste week had ik steeds buikkramp, dan denk je , ojee gaat dat wel goed? En nu denk ik, ojee ik heb bijna geen buikkramp meer, gaat dat wel goed? Als er ook maar iets is om me druk over te maken zal ik het ook niet laten!
DAt heb ik ook hoor , Ik weet dat de buikkrampen nu veroorzaakt worden door mijn bandenpijn en baarmoedertrekking. Nu ik bloed in de baarmoeder heb kan ik daar dus ook pijn van hebben. Hmmmz ik denk dat als het nu over is de pijn voor ik de echo gehad heb dan zal ik me ook zorgen maken.
even heeeel snel, heb het nog steeds razend druk! alle meiden met goede echo's, gefeli! en Mimi, ik blijf voor je duimen dat bij de volgende echo het bloed gewoon verdwenen is! ik lees wel af en toe mee, maar heb echt de tijd niet om te schrijven.. ook het lijstje lukt even niet. blijf maar gewoon gegevens sturen (PB), als ik vanmiddag even tijd heb verwerk ik ze in het lijstje!
@ukkepuk, dat wist ik eerst ook niet maar dat kan dus wel. Ik heb bij mijn dochter er pas rond de 3 maanden last van gekregen en nu heb ik het weer. Volgens mijn gyn kan dat dus wel eerder zijn als je meer kinderen krijgt. Met een beetje geluk word het minder met een beetje pech niet. @Saartje veel succes met je echo vandaag
Sophie : Heel veel succes en sterkte vandaag, je zal wel op zijn van de zenuwen meis, ik duim en blijf duimen voor je! dikke knuf! Kreeftje , Hummel , Saartje , Britm : veel succes vandaag en we hopen natuurlijk op goed nieuws! @Mimi: ik had t ook verkeerd begrepen van de echo, ik dacht dat t helemaal goed was.... maar iig duim ik heel hard voor je dat het helemaal goed mag gaan voor je! en doe rustig aan, ik denk aan je! @Ukkepuk: wat vervelend voor je dat je zo misselijk blijft zeg, is t al1 's ochtends of ben je echt heel de dag zo beroerd? ik ben 's ochtends zo misselijk en dan neem ik een kop thee als ik uit bed kom met een beschuitje en loop bijna heel de ochtend frisse kauwgum te kauwen en moet eerlijk zeggen dat dat bij mij wel helpt, misschien helpt t een beetje bij jou, ik hoop t voor je, en je hoor ook weleens dat een pepermuntje helpt? je kan t allicht proberen... @Hanna: bij ons weet alleen mn moeder het op dit moment en mn beste vriendin, vind t best moeilijk om mn mond te houden om heel eerlijk te zijn haha. @Noortje:ik had bij de zw van mn zoontjes letterlijk nergens last van, niet moe, niet misselijk, niks! en nu ben ik wel misselijk dan, maar ja, alle zw zijn anders zeggen ze, dus dat klopt dan wel, haha. @All: als ik iemand vergeten ben: sorry! en wens iedereen een fijne dag vandaag en hoop op goed nieuws van de dames die vandaag hun echo's hebben!
pfff, ik kan trouwens niet wachten totdat t dinsdag is en ik ook naar de vk mag, het duurt echt eeuwen voor mn idee, normaal vliegen de dagen en weken voorbij, maar die eerste 12 weken duren gewoon echt lang! sorry voor t echo berichtje, maar moest t even kwijt!
O meis ik begrijp precies wat je bedoelt . Dan wachten we samen toch . Jij tot de dinsdag ik tot de vrijdag komt helemaal goed meis. Ik zou nu het liefst mijn bed in duiken in coma raken en volgende week wakker worden.
goedemorgen allemaal meiden met een goede echo: Gefeliciteerd en de meiden die vandaag nog moeten succes!
@ AmyRose, Ik heb er eigenlijk de hele dag last van, s'ochtends is het wel het ergste. Tussen het aankleden en opmaken door ren ik zo'n stuk of drie keer naar de badkamer. Ik probeer nu telkens voordat ik uit mn bed kom een danoontje te eten maar dat ging vanmorgen ook mis, die kwam er binnen 5 min weer uit. kauwgum kauwen helpt niet, kan normaal ook geen kaugum kauwen, maar die peperemuntjes ga ik zeker proberen.