sophie, heel veel sterkte voor de komende tijd. goed dat je het al een plekje hebt kunnen geven, het verdriet zal toch eerst nog wel een paar keer om de hoek komen... ik hoop dat jullie snel weer op een roze wolk mogen zitten! *knuf*
Lieve Sophie, dit had ik niet verwacht! Heel veel succes en hoop zeker dat het deze maand op groen blijft staan voor jullie Gefeliciteerd met je meisje vandaag! en kom zeker nog langs..... hele dikke knuffel.. Nieuwe mama's in spe....van harte gefeliciteerd!
O Sophie, wat schrik ik van je berichtje... heel veel sterkte de komende tijd en laat af en toe nog eens wat van je horen. Ik hoop dat je snel weer mag meevliegen op de roze wolk. Alle nieuwe november mama's welkom.
oooooh Sophie! ik weet niet wat ik moet zeggen meis, vind het heel erg voor jullie! had zo gehoopt dat alles goed was voor je....... ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen in deze periode van verdriet. ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen zijn en dat dan alles goed mag zijn. ik hoop ook dat je als de tijd daarvoor is hier af en toe nog komt beppen. nou lieverd, heel veel sterkte en een mega dikke knuffel!
@ Sophie heel veel sterkte zeg @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik heb net gebeld voor een eerste afspraak bij de VK, 8 april intake en 10 april echo! Ben echt zoo benieuwd nu die 3 weken nog wachten pfff.. Verder gaat alles wel goed, verder weinig klachten nog gelukkig 's ochtends beetje misselijk en vooral s'avonds last van de borsten.
Lieve Sophie, wat een vreselijk nieuws. Knap van je dat je er al zo mee om kunt gaan. De natuur is toch maar een raar ding, maar soms is het maar beter dat het zo gaat. Hoe moeilijk dat ook is om te aanvaarden. Heel veel sterkte iniedergeval. Toch ook wel weer een hele mijlpaal vandaag, je kleine meisje alweer een half jaar...Wat dubbel lijkt me.
@Britm, van harte met je goede echo. @Harley, welkom @Hanna, gelukkig dat je hoed heel kan blijven Ik moest er wel om lachen. @ManonF, welkom. Ik duim voor je dat alles deze keer goed zal gaan.
Volgens de verloskundige is mijn datum de 31e ipv de 28e. Dus wie weet kom ik na de echo toch echt definitief bij jullie kletsen...
Sophie, wat erg van je miskraam Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Leven is toch niet altijd eerlijk ... gelukkig heb je je dochtertje die je al het mooie in het leven doet inzien. Doe rustig aan en hopelijk zien we je snel terug op die roze wolk. Knuffel Anneke
Sophie, ik vind het zo erg voor jullie, ik weet precies hoe je je voelt, heel veel sterkte! Hier sinds gisteren wat steken in mijn buik maak me toch een beetje zorgen, ben gisteren bij de gyn geweest en die zei dat alles er nog goed uit ziet. Dus gewoon maar afwachten. 25 april mag ik voor de 2de echo en nekplooimeting. ik ben dan 13 weken. Dus we moeten nog even geduld hebben voordat we ons kleintje weer mogen zien. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, mss is het een soort bandenpijn, wie heeft hier nog meer last van? Alle nieuwe novembermama's gefeliciteerd en welkom! liefs Shannen
Alleen vandaag nog werken en dan lekker 4 dagen vrij, ben er ook echt wel aantoe. Die misselijkheid hakt er wel in. iemand (weet even niet meer wie) nog bedankt voor de tip van peperemunt, heb het idee dat het wel iets helpt.
Sophie: heel veel sterkte. Wat hadden we het allemaal anders voor je gehoopt! Hopen maar dat je snel weer goed nieuws kan brengen!
sophie heel erg veel sterkte meid. en ik hoop dat je snel weer op die rose wolk mee mag vliegen. wel lekker te weten dat je man je groen licht heeft gegeven. nieuwe zwangere heel erg hartelijk welkom. ik heb zelf gister mijn broer en schoonzusje vertelt dat we zwanger zijn. ze pakte het een beetje vaag op. ze zei dat ze heel erg blij voor ons was, maar dat ik niet moest denken, dat ze er enige belangstelling in zou tonen. ik ben er verder niet op in gegaan en heb het maar lekker gelaten voor wat het was. ik had liever gehad dat ze gewoon eerlijk haar gevoel had getoont, daar kan ik wat mee. hier kan ik niks mee. mijn broer was wel echt oprecht blij voor ons. maar goed van mijn broer had ik het ook niet anders verwacht. dat is gewoon mijn kanjer. verder meiden heb ik een hoofd als een zeef ik weet het ff niet meer. groetjes edith
Wat zijn jullie toch lief xxx Heb net de verloskundige gebeld over gisteravond. Ze vroeg me als ik weer zwanger ben op tijd te bellen, omdat ik vanwege miskraam nu, dan al met 8 weken een echo krijg. Vind ik erg fijn om te weten Had vorige week een plek aangevraagd voor het kdv waar Sophie ook elke vrijdag naartoe gaat. Deed t zo op tijd, omdat we beide kindjes graag naar zelfde willen brengen. Gisteren kreeg ik per brief een contract binnen. Dus moest net bellen met mededeling van miskraam. Als ik weer zwanger ben, mag ik haar bellen. Dat is dan wel weer positief! Edithdeb, pfoeh lastig hoor, zo'n reactie van je schoonzus. Voor alle nieuwe zwangeren hier: gefeliciteerd! Ik houd jullie in de gaten en als ik nieuws heb, dan horen jullie 't ook x Sophie
sophie heel veel sterkte had het ook niet verwacht, maar 'gelukkig' ben je schoon. Harley, gezellig hoor dat je er bent, zijn we samen aprilmama 2007 en worden novembermama 2008, hihi
He meis. wat vervelend dat je wat last van je buik heb. Daar kan ik over meepraten hoor. Ik ben al aan het kijken voor zo'n buikband. Hoe vroeg het eigenlijk ook is jammer dan. Ik blijk volgens de gyn last te hebben van mijn banden en uitrekken van de baarmoeder. Dat is een heel irritant gevoel van steekjes. Heel vervelend en maakt je heel onzeker. Bij mij kan er ook bij zitten dat ik pijn heb omdat er bloed in mijn baarmoeder zit en dat er misschien een wondje zit waar ik last van hebben. Heb je ook niet veel aan he
@ Sophie Wat lees ik nu .... ben er even stil van. Wat erg voor jullie. Maar toch goed dat jullie nu zekerheid hebben. Heel veel sterkte de komende tijd en hopenlijk ben je snel weer zwanger. @ alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd. Het zijn er al weer aardig wat zo voor de maand november.
hallo allemaal, zo net klaar met werken, de kids hebben paaslunch op school en hoef ik dus niet op te halen, ze komen om twee uur uit school, zit nu even lekker lui achter de computer, dinsdag pas weer werken, heerlijk, heb echt zin om morgen lekker lang uit te slapen. met werken vanochtend een beetje last van mijn banden, ergens ook weer een gevoel van ja het is aan het groeien daarbinnen verder niet veel te melden, even snel hier thuis de boel doen en dan lekker even bank hangen. alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!