ook ik heb last van mijn buik. de ene dag wel en de andere dag weer niet. heel wisselend. een vreemd zeurend gevoel wat me best onzeker maakt moet ik zeggen. het zal er wel wat bij horen, maar toch! over 5 dagen de echo, dan weten we meer.....
@sophie wat erg meisje, ik denk aan je, een hele dikke knuffel voor jou en je gezinnetje. Neem de tijd om het een plek te geven. @Marisha, ik ben nagelstyliste en fulltime moeder. Ik heb een salon aan huis en ben daarom ook full time moeder. voor alle dames die gisteren een mooie echo hebben gehad, gefeliciteerd. Met mij gaat het met ups en downs, op eens kan ik heel erg misselijk zijn en zo is het weer over. Soms kan ik het nog steeds niet bevatten dat ik zwanger ben en over 7 maanden een prachtige baby in mijn armen heb. Gisteren ben ik met mijn vriendin mee geweest naar de gyn, zij is 19 weken zwanger en wij worden peter en meter. Onwijs gaaf om te zien hoe groot mijn petekindje al is. Echt heel erg leuk.
Edith (toch?) wat naar dat je schoonzus zo reageerde. Ik kan me voorstellen dat ze het vervelend vind om te horen, maar dat snap jij ook. Ze heeft toch aan je moeten zien hoe lastig je het vond om te vertellen. Geef haar even de tijd om het op zich in te laten werken, misschien trekt ze nog wel bij.... Fijn dat je zo'n lieve broer hebt.
@Edith: idd vervelend die opmerking van je schoonzus, maar het is ook een moeilijke situatie en idd zoals Timzijnmama zei: misschien trek ze nog wel bij. ik hoop het wel voor je. @Conny: leuk dat je mee mocht met de echo en dat je meter wordt! super meid! @Ukkepuk: That was me fijn dat het iets helpt meid! @Saartje: succes bij de vk morgen en breng ons goed nieuws, dikke kus voor jou meid! @Sophie: nogmaals veel sterkte meid! @ALL:Fijne dag nog allemaal en voor allemaal een dikke knuffel!
hey meiden, @sophie meis ik had het nog zo voor je gehoopt veel sterkte ermee. Hier gaat het ook niet best ben vanmorgen begonnen met helder rood bloedverlies. Wel het gevoel dat je een menstruatie hebt maar geen krampen en stolsel tot nu toe. Weet niet wat ik er moet van verwachten maar ben heel teleur gesteld omdat ik na de curretage eindelijk zwanger ben/was. Ik denk zelf dat het niet goed is maar moet gewoon afwachten want ze zien nu gewoon nog niets op een echo. Ik zal jullie op de hoogte houden mijn banner laat ik even staan nog tot dat ik precies weet hoe of wat. liefs Chantal.
Hey, Dank je wel ik heb de hoop toch een beetje op gegeven heb mijn banner maar vast aan gepast blijf wel ff hier hangen tot dat ik zeker weet dat het afgelopen is. Liefs chantal.
He Chantal wat vervelend meis. Heel naar als je zo in onzekerheid zit. Het hoeft nog steeds niks te beteken he. Ze zeggen wel dat rood bloed niet goed is maar het kan alsnog een adertje zijn die gekanpt is. Dan is het ook helder rood. Probeer rustig aan te doen en nog even hoop te houden. @Conny, dan ben ik ook fultime mama eigenlijk . Ik werk wel als oppas op een sportschool maar ik mag ten alle tijden mijn kind(eren) meenemen. Wij hebben een leeftijd tot 4 en in de vakantie tot 6 maar je eigen kinderen mag altijd. Als het allemaal goed gaat dan heb ik volgend jaar mijn diploma onderwijsassistent en dan wel volledig werken.
Dank je wel mimi, Maar denk het niet hoor dan is het wel een grote ader lijkt gewoon op een menstruatie maar dan geen krampen zeg maar en iets minder bloed maar je blijft stiekum toch een beetje hoop houden doordat er geen stolsels en krampen bij zijn. Liefs Chantal.
Hey dames.. Ik voel me zo raar, kan ik zo vroeg in de zwangerschap al vermoeidheids symptomen hebben? Ik heb niet echt dat ik steeds wil slapen ofzo maar alles voelt veel zwaarder.. Heb verder nergens echt last van alleen af en toe hele lichtje krampjes/steekjes maar voel me verder lekker. Het is alleen net alsof er 100 kilo steen aan me hangt, is dit een beetje herkenbaar?
Dat kan hoor meis. Je kan al vanaf het begin heel erg moe zijn. Hier word ik steeds erger onzeker nu. De pijn in mijn buik is niet zo leuk. Elke keer naar de toilet omdat ik gewoon verwacht dat ik ga vloeien. Ik ga zo lekker bankhangen en vanavond helemaal niks meer doen. Fijne avond en misschien tot morgen
Hmm, dat is inderdaad erg vervelend.. Lekker rustig aan doen, bankhangen en probeer je niet teveel zorgen te maken. Ik ga ook heerlijk bankhangen vanavond, maar eerst ff eten koken. Fijne avond allemaal.. O.ja ik had nog een vraagje rond de hoeveel weken krijg je meestal je eerste echo?
Hallo meiden, Ik heb in een vogelvlucht zowat alles gelezen en vind het gezellig om hier mee te komen kletsen. Saartje, ik stuur je even een PBtje voor de lijst. Ik had afgelopen woensdag mijn NOD,maar maandag al positief getest.Ik voelde vorige week donderdag al dat ik zwanger was! Ik heb nl normaal geen gevoel in mijn borsten. Ik voel gewoon niks als mijn vriend eraan zit, haha. Bij mijn vorige zwangerschap, die helaas geeindigd is in een miskraam, had ik ineens gevoel in mijn borsten (en niet zo'n beetje ook, haha). Vorige week donderdag waren we uit geweest en best wel wat gedronken. Toen we rond 4.00 uur in bed neerplofte, kreeg ik ineens steekjes in mijn tepels en toen wist ik: het is RAAK! We zijn echt superrrrrrrrrrrrr blij,maar ik vind het ook wel een beetje eng hoor, omdat het de vorige keer mis is gegaan.Gelukkig heeft mijn miskraam niet super veel pijn gedaan,dus ik heb er geen trauma aan over gehouden ofzo. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat het goed komt, Mijn kwaaltjes zijn 1. MOE (heb vandaag vrij en echt niks gedaan) 2. Pijnlijke en harde borsten 3. Ongesteldheidskrampjes, ook een beetje in mijn lies 4. 's Ochtends best erge darmpijn,net of je diarree hebt 5. 's Avonds (rond 21.00 uur) maagzuur en misselijk, nog niet overgegeven We hebben het nog aan niemand verteld. En dat laten we nog even zo! De vorige keer wist iedereen het, dus moesten we ook heel veel mensen vertellen dat het mis was gegaan. Aan de ene kant niet fijn,maar aan de andere kant ook weer wel (vooral op mijn werk erg veel steun gehad van leidinggevende en directeur). Maar goed, we gaan even een leuke manier verzinnen om het aan de aanstaande opa' en oma's en vier jonge ooms te vertellen! Die zullen we heel blij zijn! Nou meiden, we kletsen verder! Dikke kus
OOOOH Sophie, wat erg voor jullie... Ik zat vandaag op m'n werk en dacht nog, zodra ik thuis ben ga ik kijken hoe het afgelopen is met jou. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je snel weer op een roze wolk mag zitten! Chantal jij ook veel sterkte. Ik hoop echt het allerbeste voor je meid! m'n duimen draaien... Nou ik mocht gisteren wel roepen over m'n rechter(.) nu doet de linker ook mee! Verder had ik vandaag wat steekjes in het gebied van eierstok/eileider. Heeft iemand dat ook wel eens? Het is maar aan een kant
Ik vind ook helemaal niets vreemd aan fulltime moeder hoor (hoop dat je dat niet verkeerd opnam ) maar er staat moder ipv moeder en vond dat wel grappig! Mijn gevoel voor humor kan hier wel in twijfel getrokken worden Trouwens, zou met alle plezier ook fulltime moeder zijn... maar dan moet ik eerst eindelijk een kindje hebben Mimi, balen dat je zo'n last hebt van je buik. Die echo eergister en nu die pijn... logisch dat je je zorgen maakt! Nog een weekje zeker tot je terug voor een echo mag? Ik blijf voor je duimen hoor! Linda, toch fijn dat de rechter nu ook mee doet... is alles weer lekker in evenwicht Lievelief, ik had nog voor NOD het gevoel dat ik bij het minste lichamelijk uitgeput was... trappen deed ik super traag omdat ik zo snel buiten adem was en moe was! Je eerste echo krijg je volgens mij rond de 10 à 12 weken tenzij je vroeger een MK hebt gehad of in de MMM hebt gezeten... dan doen ze het al rond de 7 weken. Sjansie, hopelijk is het echt gewoon een bloedvatje of zo! We duimen voor je! Edith, ik kan me wel een beetje in je zus verplaatsen maar vind het wel jammer voor je dat je zo'n lauwe reactie hebt gehad. Voor je broer is het wel iets gemakkelijker om goed te reageren dan voor je schoonzus aangezien hij er lichamelijk minder mee bezig is (hoeft niet aan de spuiten, voor de punctie, en voelt nadien in de wachtweken niet ieder krampje in zijn buik). Geef je schoonzusje de tijd en ze draait wel weer wat bij! Vind het iig wel heel knap van je dat je het hen al persoonlijk hebt verteld! Heb mijn zus toen zij me het nieuws kwam vertellen ongeveer dezelfde reactie gegeven dus ik kan me er wel iets bij voorstellen @ alle nieuwe zwangere meiden: gefeliciteerd!
Chantal, ik duim voor je! Hopelijk heb ik t voor ons beiden gehad en kun jij gewoon lekker zwanger blijven! Linda, steekjes zijn heel normaal. Dat had ik bij zw. van Sophie ook. En ook wel wisselend wat kant betreft! Dootje, gefeliciteerd! Jouw verhaal geeft mij ook moed dat t snel weer raak is. Mimi, ik denk aan je en duim voor je. Doe heel rustig aan xxx Voor iedereen xxx Mijn man heeft een rood wijntje ingeschonken Ik ga even bankhangen. x Sophie
Hallo meiden, Ik wil even komen melden dat ik gisteren een mooie echo heb gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Foto's van de echo staan in mijn album. Liefs Hummel.