November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hummel, hoeraaa gefeliciteerd :D :p Ben heel blij voor je!

Ik vind het fijn je mooie echofoto's te zien. Klinkt misschien apart, maar bedacht vandaag dat t ook fijn geweest was als ik nog een echofoto had gehad van ons minimensje. Vlak voor de echo kreeg ik de miskraam. Nu kan ik door jouw foto een beetje een indruk krijgen van grootte etc (al weet ik niet tot wanneer ons minimensje gegroeid is) :oops:

x Sophie

2. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Sophie, jeetje meid ik zie nu net pas dat je een miskraam heb gehad.
    Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen.

Dikke knuf Hummel.

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hummel van harte met de mooie echo! ik ben evenver en vind het dus helemaal super om de echo's in je album te zien!

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hummel gefeliciteerd met je goede echo... :)
    leuk dat je het in je album hebt gezet!

ben nu net weer terug van mijn late dienst en heb heerlijk een kwart pizza naar binnen gewerkt net :oops:

nu zo lekker mijn bedje opzoeken :)

5. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Gefeliciteerd hummel! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

6. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Gefeliciteerd Hummel wat super zeg :D

7. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    "]I[quote="Marishak vind ook helemaal niets vreemd aan fulltime moeder hoor (hoop dat je dat niet verkeerd opnam ;)) maar er staat moder ipv moeder en vond dat wel grappig! Mijn gevoel voor humor kan hier wel in twijfel getrokken worden ;)

Edith, ik kan me wel een beetje in je zus verplaatsen maar vind het wel jammer voor je dat je zo'n lauwe reactie hebt gehad. Voor je broer is het wel iets gemakkelijker om goed te reageren dan voor je schoonzus aangezien hij er lichamelijk minder mee bezig is (hoeft niet aan de spuiten, voor de punctie, en voelt nadien in de wachtweken niet ieder krampje in zijn buik). Geef je schoonzusje de tijd en ze draait wel weer wat bij! Vind het iig wel heel knap van je dat je het hen al persoonlijk hebt verteld! Heb mijn zus toen zij me het nieuws kwam vertellen ongeveer dezelfde reactie gegeven dus ik kan me er wel iets bij voorstellen ;)

het gaat me er helemaal niet om, dat ze uit der stoel moet springen om me te feliciteren. dat had ik ook niet verwacht. ik had wel verwacht dat ze eerlijk tegen mij zou zijn. ik had liever gehad dat ze zou zeggen k*twijf waarom jij wel en ik niet. daar had ik wat mee gekunt.
    deze fase hebben we al eerder gehad, dat ik zwanger was van mijn zoontje, dus dit was echt de eerste keer niet dat ik dit moest vertellen tegen iemand die al jaren bezig is.
    de eerste keer was ze wel gewoon eerlijk en hebben we er goed over kunnen praten, maar goed, ik laat haar wel lekker in der sop gaar koken en zal verder wel zien wat ze gaat doen.

8. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    chantal heel veel sterkte meid. ik hoop dat het allemaal mee valt.

voor de nieuwe heel erg hartelijk welkom.

hummel lekker meid die mooie echo. gefeliciteerd :D

lievelief, ik had het ook al hoor voor mijn nod ik lag savonds om een uur of 8 al in mijn bed en rond een uur of 2 s'middags had ik een gaap uurtje 'tot een uur of 4 heel irri. tis nu wel iets beter maar nog niet veel beter.

linda lekker he die borsten. ik word afentoe gek van de pijn. ik kan me niet meer herinderen dat ik dit bij mijn zoontje ook zo erg had.

mimi mijn duimen draaien op volle toeren voor je meid.
    ik hoop zo dat het uiteindelijk allemaal mee valt. dikke knuf

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hummel, gefeliciteerd met je mooie echo! Ziet er idd fantastisch uit!

Ik vroeg me alleen nog even af. Volgens je banner was je gisteren 7 weken en 2 dagen maar op de echo staat 6 weken en 5 dagen. Heeft de gyn je uitgerekende datum bevestigd of ben je later uitgerekend? Ben niet nieuwsgierig hoor :D

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Lekker een vrije dag, vroeg uit bed, want ik zou gaan wandelen met mijn zus. Gaat het opeens keihard hagelen pfffffff, dan toch maar even thuis blijven!

Sophie, wat een vreselijk bericht zeg! Pfffff! Ik denk aan je!

Edith, laat je door die reactie niet uit het veld slaan he! Hup... op de roze wolk blijven:)

Mimi, ik duim voor je!

Hummel, gefeliciteerd met je geode echo. Leuk dat je ze in je album hebt geplaatst!

Lievelief, tja vermoeidheid, daar heb ik ook wel last van. Zeker aan het einde van de werkdag op school merk ik duidelijk het verschil! Maar ja..... het is voor een goed doel he! :)

Vanmiddag gaan we het vertellen aan de ouders! Ik ben toch zo benieuwd naar de reacties he! Ik heb er helemaal zin in!

11. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hanna dank je wel ;)

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hanna, veel plezier vandaag! Is idd wel heel leuk om het je ouders te kunnen vertellen... ze zullen wel in de wolken zijn!

Wij vertellen het mijn vader dit weekend (hij woont wat verder dus hebben niet zo'n regelmatig contact als met mijn moeder)!

Volgens mij hebben er vandaag enkele meiden een echo en een afspraak met de vk. Heel veel succes en hopelijk straks allemaal leuke verhalen en mooie echo's! :thumup:

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen dame's,

Ik heb vandaag lekker vrij en lig nog steeds in mn bedje, helaas was ik wel om half 6 al wakker, natuurlijk weer van de :oops:

Ga vandaag lekker lui doen, voel me niet echt top.

Alle nieuwe november mama's welkom en iedereen die vandaag voor een echo gaat, breng goed nieuws terug.

Dikke knuffel

14. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Chantal en Sophie, lees jullie nare bericht net pas. Heel veel sterkte, geef jezelf ff de tijd om het te verwerken en een plek te geven.
    Hoop dat jullie snel weer zwanger zijn!

Verder de nieuwe mama's welkom!

Ik ben hier vooral heel misselijk de hele dag door, met pieken na het ontbijt en vanaf 17 uur, bleh...

Liefs Kreeftje

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo meiden,
    Hier nog niets nieuws hoor geen krampen en geen stolsels lijkt wel een menstruatie!
    Snap er niets van maar goed wachten maar af.
    Ga in ieder geval ff een weekendje weg lekker relaxen met man en kids heb er zin in.
    Dus ik spreek jullie na de paas dagen wel weer.
    Dus fijne paas dagen voor jullie allemaal!
    Liefs Chantal.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Chantal. Een heel fijn weekend en neem goed je rust we zien je na het weekend wel.

@hummel wat fijn dat je een mooie echo heb meis gefeliciteerd.

@All, dankjullie wel voor de lieve woorden en oppeppers. :)
    Ik heb heerlijk geslapen en het gaat goed. Mijn darmen zijn jammer genoeg nu zo aan het opspelen dat ik soms het verschil niet meer merk van darmen of iets anders. Ik drink me kappot aan de rovicee laxo, maar helpt opeens niet echt meer. Ik eet ontbijtkoek sinaasappel (pers ik) aaaaaaarg. Ik word er gek van. Misschien dan meer ontbijtkoek.

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik kom ook even langs om iedereen succes te wensen en een fijne pasen!

18. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    goedemorgen Meiden!

Hummel wat een geweldige echo zeg! ha ha ha ha!
    Geniet er lekker van meid! ziet er goed uit! :)

Hanna...heel veel plezier vanmiddag! goed kijken naar de allereerste reactie...is het allerleukst! ha ha ha ha

Kreefje...heel veel succes meid met je misselijkheid! ook maar aan de pepermunt?

Chantal...wat een verhaal ook voor jou! zolang je idd geen krampen en stolsels hebt is er zeker hoop! een heel fijn weekend en geniet er lekker van!

Mimi..jij ook heel veel succes met de misselijkheid!

En natuurlijk voor alle meiden die vandaag voor een echo mogen, heel veel succes! en breng ons het goede nieuws en de mooie echo's net als hummel!

Voor iedereen een heel fijn paasweekend!

19. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Tinzijnmama!

Gefeliciteerd met je 8 wkn :)

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Goedemorgen meiden

Ik ben net met mijn dochter terug van het cb, alles was weer goed! Ik heb alleen het gevoel dat ik een marathon gelopen heb *gaap*

Ik heb trouwens ook regelmatig last van pijntjes in mijn buik. Toen ik zwanger was van Yara maakte ik me er erg veel zorgen om maar nu weet ik dat het erbij hoort. Het is gedeeltelijk het oprekken van de baarmoeder en gedeeltelijk mijn darmen (verstopt! auwauw!)

Edith jammer van de reaktie van je schoonzus.

Chantal sterkte meid. Geniet van je weekend en ik hoop dat alles nog goedkomt voor je.
    Ik ken iemand die de hele zwangerschap door bloedverlies hield maar die heeft wel een gezond kind gekregen dus het hoeft niet altijd een mk te betekeken. Mijn HA zegt ook dat het soms voorkomt dat vrouwen gewoon ongi blijven worden tijdens de zwangerschap zonder dat het problemen oplevert. Kun je anders niet langs de VK ofzo?

Voor iedereen die een mooie echo heeft gehad... :whistle: joepie!

Deel Deze Pagina