November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Bramtim...wat een super nieuws! Toevallig vertelde een collega van mij mij deze week dat ze exact dit heeft meegemaakt bij haar 1e zwangerschap.

@ Maxje...van harte met de goede echo...super!

2. Chantal en mimi, veel succes

Bramtim, wat een apart verhaal zeg! Heel bijzonder, gefeliciteerd! En sterkte met het verlies van het andere vruchtje

Ik was vandaag zo moe en emotioneel. Ben zo bang dat de echo straks niet goed zal zijn en ik allerlei onderzoeken moet ondergaan. Ik heb een brief gekregen van het AMC waarin mijn afspraak wordt bevestigd voor 2 april en daarbij een folder over prenatale onderzoeken. Als ik lees hoe zo'n vlokkentest of vruchtwaterpunctie gaat, bah, lijkt me niks. We gaan in ieder geval bloedtesten laten doen. Best spannend... Dan komt alles weer boven van vorig jaar. Toen ontdekten ze bij de 12-weken echo ernstige afwijkingen bij het kindje en hebben we de zwangerschap moeten afbreken. Dat was echt een vreselijke ervaring. Maar we hopen natuurlijk op het beste...

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Saartje gefeliciteerd zeg met je kleine grote vent! jammer dat je man weg moest! veel plezier morge met de echo!

Sophie, gewoon doen hoor, is wel een mooi idee om het te begraven.

mimi, vervelend zeg van je darmen, pppff heb ook geen oplossing voor je, ja, misschien pruimen eten?

Ik ben 4 dagenverder dan ik dacht, dus dat is weer mooi meegenomen!

4. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hoi allemaal,

wat een verhaal bramtim, mooi maar ook verdrietig, mooi omdat je nog een vruchtje draagt en verdrietig omdat je afscheid heb moeten nemen van een ander vruchtje.

ik heb net tranen met tuiten zitten huilen bij titanic, mijn dochter kende hem nog niet dus met haar zitten kijken, ben normaal helemaal niet zo'n emomuts bij films, maar nu... :D hormoontjes he.

ik ga naar bed, iedereen weltrusten!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Maxje: gefeliciteerd met je goede echo! :)

Bramtim: Ik zit hier samen met mijn mannetje je verhaal te lezen.
    kijken elkaar vol ongeloof aan! wat een wonder zeg!
    ik hoop dat alles goed blijft gaan. het heeft gewoon zo moeten zijn.

6. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Ik ken het, heb ook lekker een potje zitten janken en manlief zegt heel droog, deze film heb je toch al duizend keer gezien..

haha!

hier ook maar slapen,oogjes vallen dicht!

Slaap lekker en fijne paasdagen!

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Saartje, alsnog gefeliciteerd met Hamza!
    En succes bij de echo.

x Sophie

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Maxje, gefeliciteerd met je mooie echo :D :p

Manon, dat lijkt me idd een vreselijke ervaring. Ik duim voor je dat nu alles goed is en je snel duidelijkheid daarover hebt. Kan me voorstellen dat er van alles door je heen gaat als je dat hebt meegemaakt.

Titanic: zijn jullie bijgekomen ;)

Bramtim, ben benieuwd hoe je wakker werd vandaag :D :p

De zwangerschapstesten kwamen gisteren al binnen. Bloeden is al heel veel minder. Streep op test ook een stuk lichter. Volgende week nog een keer testen (raar dat je dan blij bent als je geen streep ziet :)) en dan hoop ik op een snelle eisprong ;)

Gezellig weekend allemaal

xx Sophie

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Saartje :oops: nog van harte met je zoon meis. heel veel succes bij de echo vandaag.

@Manon, Ik begrijp je onzekerheid nu hoor heel veel succes en ik duim met je mee dat alles goed is.

@Bramtim kan je het al een beetje geloven?

@Sophie, Het is niet raar dat je dan blij kan zijn met een negatieve test hoor. Ik denk dat ik het ook gehad zou hebben.

@all, leuk he die hormonen. Ik heb gisteren terwijl het helemaal niet zo zielig was. Mee zitten huilen met Mary van little house on the prairy of zoiets. Hihi was toevallig aan het kijken en ik dacht oja dat keek mijn oma vroeger. Hihi Mary haar verloofde ging weg. Snik snik.

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ maxje, gefeliciteerd met je mooie echo :thumup:

@ Saartje, alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon, en sucses bij je echo vandaag, ben benieuwd.

@ Bramtim, je hebt zeker gisteravond wel even een klein feestje geviert vanwegen het goede nieuws.

@ Sophie, ik zou dan ook blij zijn met geen streep hoor, des te eerder kan je weer beginnen toch.
    We duimen voor je dat het snel raak zal zijn.

@ iedereen, een fijn weekend en geniet ervan.

Een vriendin van mij is 18 maart bevallen van een stoere babyboy, gelukkig is alles goed gegaan :whistle: vanmiddag kadootjes kopen

11. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    WOW Bramtim! Van harte gefeliciteerd meid! wat een geweldig nieuws! wat een wonder.....:) ik ben reuze blij voor jullie!

Maxje, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo!

Saartje, gefeliciteerd met Hamza! jammer dat je man er niet bij kon zijn! Maar het is vast een groot feest geworden!

Jootje...wat een lieve slofjes...en een wat uitbundigere reactie verwacht..kan ik me wel wat bij voorstellen! maar waarschijnlijk ook een beetje geschrokken, en van blijdschap waarschijnlijk..met je eerdere miskraam in hun achterhoofd misschien! Ze zullen ongetwijfeld ontzettende troste opa's en oma's zijn!
    Leuk bedacht ook trouwens!

Sophie....wat een mooie afsluiting, ben trots op je hoor!

Verder alle nieuwe mama's in spe van harte!

have a great weekend!

12. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Manon,

Ik hoop zeker op goede resultaten bij de onderzoeken!
    Houd moed, het is vast prima in orde, en dan kun je pas echt genieten!
    veel succes meid!

13. Niet meer actief

Hallo november mama's..

Even niks van me gehoord.. heb donderdag echo gehad.. was 6 weken en 3 dagen, maar nog geen hartactiviteit :(
    Het was wel een uitwendige echo.. krijg nu as dinsdag een inwendige echo en hoop het dan te kunnen zien...

Iemand van jullie ook een uitwendige echo rond deze tijd gehad?

Bramtim ik lees het nu pas, wat een SUPER goed nieuws! Gefeliciteerd

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    JsztD:
    waarom hebben ze niet meteen een inwendige echo gedaan dan?

bij mijn eerste zwangerschap konden ze met uitwendige echo ook niks vinden, omdat mijn darmen ervoor langs lagen.
    met een inwendige echo konden ze wel meer zien.

ik hoop voor jou dat het goed zit!

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jsztd: ik heb een inwendige echo gehad. Ze zeiden bij mij dat ze met inwendige echo ook pas met 7,5/8 weken iets kunnen zien.

16. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ben ik weer eens! gisteren was idd Hamza jarig en idd kon hubbie er niet bij zijn. super balen, maar het was toch wel gezellie. ik heb mijn echo uitgesteld tot volgende week woensdag als Mo er weer is. zucht!

ten eerste: BRAMTIM, wat een supernieuws! ik heb met tranen in m'n ogen je bericht gelezen! wat een wonder en wat super dat je gewoon nog steeds zwanger bent.. ik ga je meteen weer op het lijstje zetten!

JsztD, 6 wkn 3 dgn is echt nog vroeg! idd zelfs met een inwendige echo is het nog niet zeker dat ze een hartje zien.. ik duim voor je dat je dinsdag een mooi kloppend hartje mag zien!

voor de rest ben ik het helemaal kwijt.. oh ja, Harley: ik heb idd bij de April 2007 mama's geschreven, maar kon het toen niet bijhouden! erg leuk dat we elkaar weer tegenkomen ;) en schreef Maxje nou ook bij de April mama's? tja, we waren ook met zoveel, sorry dat ik jullie niet goed herinner.. :oops:

ik ga de lijst weer eens aanpassen..

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland

bij een inwenige echo kunnen ze met 6 weken wel zien of het hartje klopt hoor..
    kijk maar naar mimi!
    maakt verder ook niks uit, ik hoop dat ze dinsdag meer kunnen zien op de inwendige echo.

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

1 november
    Britm, ? jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: zkh, fv/bv: fv

2 november
    Beppie1976, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten: nee, beroep: districtshoofd, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv

3 november
    Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

4 november
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Conny75, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: nagelstyliste en full time moeder, bevalling: zkh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts

5 november
    AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv
    Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk
    Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv

6 november
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

7 november
    Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv

8 november
    Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

9 november
    Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: adm. medewerkster, bevalling: zkh, fv/bv: weet nog niet
    Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: docente biologie, bevalling: ?, fv/bv: combi

10 november
    JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

11 november
    Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker

12 november
    Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

13 november
    Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: verzorgende, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: nee, beroep: huisvrouw, bevalling: hopelijk weer thuis, fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit, 34 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: thuis, fv/bv: bv

15 november
    GerdienD, ? jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten: , beroep: ?, bevalling: , fv/bv:

16 november
    Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv
    Aly, 36 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: postbezorgster, bevalling: ?, fv/bv: bv

18 november
    Juweeltje, 22 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: , beroep: ?, bevalling: , fv/bv:
    Daydreamy, 27 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: accountmanager, bevalling: zkh, fv/bv: bv

19 november
    Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv
    Cynthia1979, 28 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

20 november
    Harley, 29 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: werkt in parfumerie, bevalling: verwacht weer zkh, fv/bv: bv

21 november
    Linda26, 26 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: verkoopster, bevalling: thuis, fv/bv:

22 november
    Hanna1974, 33 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: lerares basisonderwijs, bevalling: zkh, fv/bv: weet nog niet
    Pamela, 27 jr, 3e kindje, denkt: ?, geslacht weten: misschien, beroep: verpleegkundige, bevalling: thuis, fv/bv: fv

24 november
    Anneke, 33 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

25 november
    Nash, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sjansie, 27 jr, 3e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: helpende, bevalling: zkh, fv/bv: fv

26 november
    Dootje24, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ?, beroep: teamleader balie, bevalling: hopelijk thuis, fv/bv: bv proberen

27 november
    Me85, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

28 november
    Lievelief, 20 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: student, bevalling: zkh, fv/bv: bv! absoluut!

Er zijn tot nu toe 45 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie

AGENDA:

22 maart
    Saartje echo
    25 maart
    AmyRose vk, Sybje echo fert. arts, Jootje echo 21.30
    26 maart
    Maxje vk, Sanna echo, H en J vk
    27 maart
    Corien vk.
    31 maart
    Beppie1976 vk, Sanna vk, Aly echo
    3 april
    Ukkepuk vk, Maxje echo vk
    10 april
    Lillebi vk
    14 april
    Anneke99 vk + echo 15.00
    15 april
    Sjansie28 gyn + echo
    16 april
    Noortje30 vk + echo
    17 april
    Tatlim gyn + echo 17.15
    21 april
    Ukkepuk termijnecho

Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!

19. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey meiden ik heb ook met mijn zwangerschap van mijn zoontje de eeste inwendige echo gehad met 6weken en 5 dagen. helaas was er nog geen hart activitijd ik moest toen een week later terug komen met 7 weken en 5 dagen en toen had ik wel hart activitijd, dus het kan soms zijn, dat het wat langer duurt ;)

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @Bramtim wat een bijzonder nieuws. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat dit mogelijk is.

@Sophie, wat bijzonder. Ik zou het gewoon doen als ik jullie was.

@Maxje, van harte met je goede echo!

@ManonF ik kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Ik zal voor je duimen dat het snel 2 april is ;)

Deel Deze Pagina