@JsztD: Dat zal inderdaad wel een dolle boel worden! Geniet ervan en veel plezier! Wow, wat een grote familie trouwens! @ Ukkepuk: 7 weken, inderdaad tijd voor een feestje Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Fijne dag!
@ukkepuk : jippie ook al weer 7 weken .....! @blub : huh dus als je veel misselijk bent en overgeeft is de kans op een meisje groter aanwezig ?
I hope so want wij zijn niet misselijk en hebben toch wel een voorkeur voor een jongetje. Met zo'n stralend zonnetje deze dag is zwanger zijn ineens extra leuk 8)
Meisje is trouwens ook welkom hoor! (niet dat jullie iets anders denken. Wat er nu nog inzit en knippert is meer dan welkom!)
grappig een voorkeur voor een jongetje .....hoop voor jullie dat het een jongetje word ........ het maakt mij eigenlijk niet uit ....denk zelf dat het een jongen word.....maar goed een meisje zou ook wel heel leuk zijn !
Vrolijk pasen allemaal! hier gaat het allemaal nog best goed. Alleen ben ik echt absurd moe...niet normaal. De afgelopen dagen ben ik s middags steeds ff gaan slapen. (en dat is echt niet normaal voor mij) en wat last van mijn darmen. (toch de tips van de ha maar ff opvolgen) Gelukkig niet misselijk. Hoe is het verder met jullie?
Fijne pasen allemaal! Ukkepuk van harte met je moeder. Ik heb het idee dat je het steeds meer gaat zien...en dan moet ik nog een week voordat ik het wil vertellen. Even kijken of ik nog wat 'verhullende' kleding heb liggen
Meiden bedankt voor de felicitatie's. zal ze overbrengen aan mn mama Ik ben echt lui vandaag zit nogsteeds in mn pyama Is dat zo dat als je veel misselijk bent je een grotere kans hebt op een meisje.. dat zou leuk zijn. Mijn voorkeur gaat eigenlijk ook uit naar een meisje.. maar op de eerst plaats moet het gezond zijn. @ Blub76, meis als het zo is dan zitten wij goed
vrolijk pasen allemaal! ik ben nu toch wel met vlagen misselijk... toen ik dat niet had dacht ik had ik het maar en nu heb ik het en denk ik liever niet! tis ook nooit goed hé heb net even een lekkere cake gebakken. en sinaasappeltjes geperst. straks gezellig naar mijn ouders. fijne dag allemaal!
volgens mij zijn het bakerpraatjes hoor, dat als je misselijk bent je een mei krijgt.. Ik ben nooit missleijk geweest en heb een prachtige dochter. En dat zou betekenen dat ik nu misschien wel weer een meisje krijf, voel me hetzelfde al bij mijn vorige zwangerschap! zou leuk zijn! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! ukkepuk gefeli met je moeder! bramtim, wat zul stralen zeg de hele dag, echt een wonder! fijn dat je over een week weer een echo hebt! ik ben ook zo moehoe! heb wel uitgeslapen maar ben alweer moe, de vorige keer duurde dat tot 16 weken, pfff dan moeten we nog even... naar ja is voor goed doel he!
ik heb trouwens het boek het grote wonder (weet niet meer wie het er over had...) is wel erg mooi hoor al die foto', heb ook de dvd.
ik geloof het ook niet, dat misselijkheid een meisje betekent.. ik ben maanden kotsmisselijk geweest met Hamza, en toch is het een jongetje.. en nu voel ik helemaal niets, en ik denk eigenlijk dat het een meisje wordt (is ook mijn voorkeur!). ik geloof wel, dat als je een hele andere zws hebt dan die ervoor, dat het wel van een ander geslacht zou kunnen zijn, omdat je lichaam mss wel anders reageert op een jongen/meisje. maar dat is dus zoiezo per persoon verschillend.. ik denk zelf, dat als je al 4 jongens hebt, de kans dat je nog een jongen krijgt, veeeeel groter is dan een meisje nieuwe dames, gefeli! willen jullie mij jullie gegevens voor het lijstje (in mijn onderschrift) door pb'en? dan zet ik jullie asap erbij! Bramtim, ben nog steeds zoooo blij voor je!
Hallo allemaal! Hier een nieuwe verse novermber-mamma!Ik ben Belinda.37 jaar en morgen 7 weken zwanger van onze eerste! Ik ben nieuw op het forum en moet alles nog een beetje ontdekken,dus hopelijk kunnen jullie me bijstaan met raad en daad! Vast veel voorpret,hopelijk valt het mee met alle kwaaltjes en tot forum! Groetjes,Belinda.
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Britm, ? jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: zkh, fv/bv: fv Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv 2 november Beppie1976, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten: nee, beroep: districtshoofd, bevalling: thuis, fv/bv: bv Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv 3 november Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 4 november Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv Conny75, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: nagelstyliste en full time moeder, bevalling: zkh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts 5 november AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 6 november Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: nee, beroep: soort zuster, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk 7 november Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv 8 november Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 9 november Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: adm. medewerkster, bevalling: zkh, fv/bv: weet nog niet Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: docente biologie, bevalling: ?, fv/bv: combi 10 november JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 11 november Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker 12 november Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 13 november Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: verzorgende, bevalling: zkh, fv/bv: bv Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: nee, beroep: huisvrouw, bevalling: hopelijk weer thuis, fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit, 34 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: thuis, fv/bv: bv GerdienD, 27 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: ambtenaar (div-er), bevalling: weet nog niet, fv/bv: bv 16 november Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv Aly, 36 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: postbezorgster, bevalling: ?, fv/bv: bv 18 november Juweeltje, 22 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: , beroep: ?, bevalling: , fv/bv: Daydreamy, 27 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: accountmanager, bevalling: zkh, fv/bv: bv 19 november Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv Cynthia1979, 28 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 20 november Harley, 29 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: werkt in parfumerie, bevalling: verwacht weer zkh, fv/bv: bv 21 november Linda26, 26 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: verkoopster, bevalling: thuis, fv/bv: 22 november Hanna1974, 33 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: lerares basisonderwijs, bevalling: zkh, fv/bv: weet nog niet Pamela, 27 jr, 3e kindje, denkt: ?, geslacht weten: misschien, beroep: verpleegkundige, bevalling: thuis, fv/bv: fv 24 november Anneke, 33 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 25 november Nash, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sjansie, 27 jr, 3e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: helpende, bevalling: zkh, fv/bv: fv 26 november Dootje24, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ?, beroep: teamleader balie, bevalling: hopelijk thuis, fv/bv: bv proberen 27 november Me85, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 28 november Lievelief, 20 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: student, bevalling: zkh, fv/bv: bv! absoluut! Er zijn tot nu toe 45 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie AGENDA: 22 maart Saartje echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts, Jootje echo 21.30 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk, Aly echo 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 10 april Lillebi vk 14 april Anneke99 vk + echo 15.00 15 april Sjansie28 gyn + echo 16 april Noortje30 vk + echo 17 april Tatlim gyn + echo 17.15 21 april Ukkepuk termijnecho 25 april Shannen echo, gyn + nekplooimeting Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!
hoi hoi allemaal, ben vandaag echt schandalig laat mijn bed uitgerold, heerlijk, lag er om half een in en kwam er tegen 12 uur pas weer uit. vandaag verder ook een luie dag, loop nog lekker in mijn joggingbroek het is echt een fabeltje hoor dat als je misselijk bent dat het een meisje wordt, ik heb drie dochters en bij alledrie niet misselijk geweest, nu bij deze ook niet. heb verder niks te melden, iedereen fijne paasdagen!
goede morgen meiden vrolijk paasfeest allemaal. ukkepuk gefeliciteerd met je 7 weken. over dat misselijk en dan een meid, daar geloof ik ook niet in hoor. mijn nichtje heeft bijde zwangerschappen alleen maar boven de pot gehangen en de hele dag door en heeft echt 2 jongens . ik dacht met yordi ook dat ik een meid zou krijgen maar het is echt een jongen geworden. ik ben trouwens vandaag 8 weken joe hoe
@Sybje sorry, nog niet welkom terug gewenst! las dat je een heerlijk relaxte vakantie hebt gehad nee nog niet.. wordt volgende week woensdag, nog anderhalve week dus. @Belinda gefeli en welkom @Edith gefeli met je 8 weken ikke morgen! @Lillebi jaloers :8 ikke wille ook tot 12 uur uitslapen