November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Vrolijk pasen allemaal!

xxx

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @JsztD: Dat zal inderdaad wel een dolle boel worden! Geniet ervan en veel plezier! Wow, wat een grote familie trouwens!

@ Ukkepuk: 7 weken, inderdaad tijd voor een feestje :)
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
    Fijne dag!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : jippie ook al weer 7 weken .....!

@blub : huh dus als je veel misselijk bent en overgeeft is de kans op een meisje groter aanwezig ?

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    I hope so want wij zijn niet misselijk en hebben toch wel een voorkeur voor een jongetje.

Met zo'n stralend zonnetje deze dag is zwanger zijn ineens extra leuk 8)

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Meisje is trouwens ook welkom hoor! (niet dat jullie iets anders denken. Wat er nu nog inzit en knippert is meer dan welkom!)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    grappig een voorkeur voor een jongetje .....hoop voor jullie dat het een jongetje word ........

het maakt mij eigenlijk niet uit ....denk zelf dat het een jongen word.....maar goed een meisje zou ook wel heel leuk zijn !

7. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    Vrolijk pasen allemaal!

hier gaat het allemaal nog best goed. Alleen ben ik echt absurd moe...niet normaal. De afgelopen dagen ben ik s middags steeds ff gaan slapen. (en dat is echt niet normaal voor mij) en wat last van mijn darmen. (toch de tips van de ha maar ff opvolgen) Gelukkig niet misselijk. Hoe is het verder met jullie?

8. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Fijne pasen allemaal!

Ukkepuk van harte met je moeder.

Ik heb het idee dat je het steeds meer gaat zien...en dan moet ik nog een week voordat ik het wil vertellen. Even kijken of ik nog wat 'verhullende' kleding heb liggen ;)

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Meiden bedankt voor de felicitatie's. zal ze overbrengen aan mn mama ;)

Ik ben echt lui vandaag zit nogsteeds in mn pyama :D

Is dat zo dat als je veel misselijk bent je een grotere kans hebt op een meisje.. dat zou leuk zijn.
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk ook uit naar een meisje.. maar op de eerst plaats moet het gezond zijn.

@ Blub76, meis als het zo is dan zitten wij goed :D

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    vrolijk pasen allemaal!

ik ben nu toch wel met vlagen misselijk...
    toen ik dat niet had dacht ik had ik het maar
    en nu heb ik het en denk ik liever niet!
    tis ook nooit goed hé ;)

heb net even een lekkere cake gebakken. en sinaasappeltjes geperst.

straks gezellig naar mijn ouders.

fijne dag allemaal!

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    volgens mij zijn het bakerpraatjes hoor, dat als je misselijk bent je een mei krijgt..
    Ik ben nooit missleijk geweest en heb een prachtige dochter.
    En dat zou betekenen dat ik nu misschien wel weer een meisje krijf, voel me hetzelfde al bij mijn vorige zwangerschap! zou leuk zijn!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

ukkepuk gefeli met je moeder!

bramtim, wat zul stralen zeg de hele dag, echt een wonder! fijn dat je over een week weer een echo hebt!

ik ben ook zo moehoe! heb wel uitgeslapen maar ben alweer moe, de vorige keer duurde dat tot 16 weken, pfff dan moeten we nog even... naar ja is voor goed doel he!

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb trouwens het boek het grote wonder (weet niet meer wie het er over had...:))
    is wel erg mooi hoor al die foto', heb ook de dvd.

13. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ik geloof het ook niet, dat misselijkheid een meisje betekent.. ik ben maanden kotsmisselijk geweest met Hamza, en toch is het een jongetje.. en nu voel ik helemaal niets, en ik denk eigenlijk dat het een meisje wordt (is ook mijn voorkeur!).

ik geloof wel, dat als je een hele andere zws hebt dan die ervoor, dat het wel van een ander geslacht zou kunnen zijn, omdat je lichaam mss wel anders reageert op een jongen/meisje. maar dat is dus zoiezo per persoon verschillend..

ik denk zelf, dat als je al 4 jongens hebt, de kans dat je nog een jongen krijgt, veeeeel groter is dan een meisje ;)

nieuwe dames, gefeli! willen jullie mij jullie gegevens voor het lijstje (in mijn onderschrift) door pb'en? dan zet ik jullie asap erbij!

Bramtim, ben nog steeds zoooo blij voor je!

14. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Hallo allemaal!

Hier een nieuwe verse novermber-mamma!Ik ben Belinda.37 jaar en morgen 7 weken zwanger van onze eerste!
    Ik ben nieuw op het forum en moet alles nog een beetje ontdekken,dus hopelijk kunnen jullie me bijstaan met raad en daad!
    Vast veel voorpret,hopelijk valt het mee met alle kwaaltjes en tot forum!

Groetjes,Belinda.

15. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

1 november
    Britm, ? jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: zkh, fv/bv: fv
    Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv

2 november
    Beppie1976, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten: nee, beroep: districtshoofd, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv

3 november
    Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

4 november
    Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: personeelsfunctionaris, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv
    Conny75, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: nagelstyliste en full time moeder, bevalling: zkh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts

5 november
    AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv
    Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk
    Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

6 november
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: nee, beroep: soort zuster, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk

7 november
    Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv

8 november
    Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

9 november
    Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: adm. medewerkster, bevalling: zkh, fv/bv: weet nog niet
    Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: docente biologie, bevalling: ?, fv/bv: combi

10 november
    JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

11 november
    Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker

12 november
    Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

13 november
    Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: verzorgende, bevalling: zkh, fv/bv: bv
    Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: nee, beroep: huisvrouw, bevalling: hopelijk weer thuis, fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit, 34 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: thuis, fv/bv: bv
    GerdienD, 27 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: , beroep: ambtenaar (div-er), bevalling: weet nog niet, fv/bv: bv

16 november
    Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv
    Aly, 36 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: postbezorgster, bevalling: ?, fv/bv: bv

18 november
    Juweeltje, 22 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: , beroep: ?, bevalling: , fv/bv:
    Daydreamy, 27 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: accountmanager, bevalling: zkh, fv/bv: bv

19 november
    Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv
    Cynthia1979, 28 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

20 november
    Harley, 29 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: werkt in parfumerie, bevalling: verwacht weer zkh, fv/bv: bv

21 november
    Linda26, 26 jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: verkoopster, bevalling: thuis, fv/bv:

22 november
    Hanna1974, 33 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: lerares basisonderwijs, bevalling: zkh, fv/bv: weet nog niet
    Pamela, 27 jr, 3e kindje, denkt: ?, geslacht weten: misschien, beroep: verpleegkundige, bevalling: thuis, fv/bv: fv

24 november
    Anneke, 33 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

25 november
    Nash, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:
    Sjansie, 27 jr, 3e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: helpende, bevalling: zkh, fv/bv: fv

26 november
    Dootje24, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ?, beroep: teamleader balie, bevalling: hopelijk thuis, fv/bv: bv proberen

27 november
    Me85, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv:

28 november
    Lievelief, 20 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: student, bevalling: zkh, fv/bv: bv! absoluut!

Er zijn tot nu toe 45 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie

AGENDA:

22 maart
    Saartje echo
    25 maart
    AmyRose vk, Sybje echo fert. arts, Jootje echo 21.30
    26 maart
    Maxje vk, Sanna echo, H en J vk
    27 maart
    Corien vk.
    31 maart
    Beppie1976 vk, Sanna vk, Aly echo
    3 april
    Ukkepuk vk, Maxje echo vk
    10 april
    Lillebi vk
    14 april
    Anneke99 vk + echo 15.00
    15 april
    Sjansie28 gyn + echo
    16 april
    Noortje30 vk + echo
    17 april
    Tatlim gyn + echo 17.15
    21 april
    Ukkepuk termijnecho
    25 april
    Shannen echo, gyn + nekplooimeting

Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!

16. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

ben vandaag echt schandalig laat mijn bed uitgerold, heerlijk, lag er om half een in en kwam er tegen 12 uur pas weer uit. vandaag verder ook een luie dag, loop nog lekker in mijn joggingbroek :D

het is echt een fabeltje hoor dat als je misselijk bent dat het een meisje wordt, ik heb drie dochters en bij alledrie niet misselijk geweest, nu bij deze ook niet.

heb verder niks te melden, iedereen fijne paasdagen!

17. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goede morgen meiden

vrolijk paasfeest allemaal.

ukkepuk gefeliciteerd met je 7 weken.

over dat misselijk en dan een meid, daar geloof ik ook niet in hoor. mijn nichtje heeft bijde zwangerschappen alleen maar boven de pot gehangen en de hele dag door en heeft echt 2 jongens .
    ik dacht met yordi ook dat ik een meid zou krijgen maar het is echt een jongen geworden.

ik ben trouwens vandaag 8 weken joe hoe

18. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    welkom belinda

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @saartje heb je nouje echo al gehad ?

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sybje
    sorry, nog niet welkom terug gewenst! las dat je een heerlijk relaxte vakantie hebt gehad ;)
    nee nog niet.. wordt volgende week woensdag, nog anderhalve week dus.

@Belinda
    gefeli en welkom

@Edith
    gefeli met je 8 weken ;) ikke morgen!

@Lillebi
    jaloers :8 ikke wille ook tot 12 uur uitslapen :D

Deel Deze Pagina