November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke op die manier ...was nieuwsgierig .......ja heb een heerlijke vakantie gehad ...moet helaas zo weer aan de bak ...bah

2. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    hahahaha,nee het zijn ook bakerpraatjes maar ik zal het uitleggen...........

ik heb 4 zoons en bij allevier ben ik de eerste drie maanden wel misselijk geweest maar niet tot spugen toe en bleef het bij een ochtendmisselijkheid.nu is het anders.ik spuug heel de boel bij elkaar en loop heel de dag met een kotsgevoel(solly voor het vieze praatje)dus vandaar dat ik zeg dat als het een meid is het spugen nog ergens goed voor geweest is. ;)
    als dit ook een jongen is dan heb ik 5 totaal verschillende zwangerschappen gehad en blijft er van die bakerpraatje helemaal niks meer over.het enige wat ik niet heb gehad is de buikstreep.als die ook nog komt en het word een jongen is het kompleet :) dan geloof ik nooooooooooooooooooooooooit meer in bakerpraatjes hahaha.

ukkepuk,ik zie je vrijdag

kus

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Belinda: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan, en welkom bij de novembermama's.

Nog even over het bakerpraatje: Mijn zus heeft 4 kinderen, 2 jongens en 2 meisjes en is bij allemaal echt 9 maanden ontzettend misselijk geweest.
    Dus.... niets is echt zeker he! Maar ja daar zijn het ook bakerpraatjes voor :):)

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    zo ben weer thuis van mn moeders verjaardag... heb echt schandalig veel lekkere dingen gegeten.. ze had veel te veel gekocht, vond zelfs de gevulde tomaat lekker :( normaal gesproken vindt ik die echt vies.. raar hahah

Alle nieuwe november mama's welkom en gefeliciteerd.

[-X Blub je hebt weer een discussie losgemaakt.
    ikzelf geloof er ook niet zo in hoor, mn zus heeft een meisje en is helemaal niet misselijk geweest..

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Snoepkont

Vraagje aan jullie medezwangeren: ik heb sinds vandaag last van een soort buikspierpijn. Herkennen jullie dat?

Oh en last van mijn rug terwijl ik niks heb gedaan want dat mag niet van VK vanwege de stoling in bm die nog vloeit af en toe. Als ukkie maar blijft zitten

6. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    dat is bandenpijn Bramtim, en heel herkenbaar ;) heb het ook vandaag. de bm is dan aan het uitrekken en dat trekt aan de banden in je lichaam. dat voelt als een soort buikspierpijn idd.. vervelend gevoel maar helemaal normaal!

ga nu slapen, ben zoooo moe

7. Ik heb die bandenpijn ook af en toe, is heel normaal.

Lievelief, ik geloof dat je bij 6 weken al het hartje kan zien kloppen op de echo. Bij mijn vorige zwangerschap was dit bij 6 weken en 2 dagen. Ik kreeg toen zo vroeg een termijnecho, omdat ik mijn cyclus niet wist. Ik was namelijk gelijk nadat ik met de pil was gestopt zwanger geraakt. Maar anders krijg je geloof ik pas met 11/12 weken de 1e echo.

8. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    Vrolijk pasen voor jullie allemaal. Ik lees bij meerdere dat ze allemaal zo ontzettend moe zijn, nou daar kan ik me bij aansluiten. Maar uitslapen ho maar. Soms lig ik om 5 uur 's morgens klaar wakker in mijn bed en zaterdag wilde ik echt perse uitslapen, maar dat lukte niet echt en daarna werd ik toch misselijk...Heb niet hoeven spugen, maar het scheelde niks. Bahbah. Ik had de avond van te voren nog tegen mijn man gezegd dat ik liever misselijk was, want dan wist ik tenminste zeker dat ik zwanger was. Heb verder nergens last van en dat maakt het zo onwerkelijk, maar toen ik die dag erna dus echt misselijk was had ik er meteen spijt van. Haha.
    Even een andere vraag. Hebben jullie ook meer afscheiding als normaal. Hoort dit erbij?
    Fijne avond nog en voor de mama's onder ons die moe zijn: Slaap lekker!
    Liefs

9. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    heel erg herkenbaar hoor bramtim ik had het ook heel erg en al vanaf voor mijn nod nu word het gelukkig minder maar ik was ook bang toen tot ik hoorde dat het je banden zijn.

ukkepuk lekker he dat rare eten. geniet er van meid tomaatjes zijn gezond voor je ;)

saartje weltruste meid en morgen gezond weer op ;)

lieve lief wat manon zegt klopt wel, maar moet er wel bij zeggen dat ik van mijn zoontje met 6.5 dagen nog geen hartje had zien kloppen en die zag ik pas een week later. dus klopt het nog niet, dan hoef je niet gelijk in de stres te springen, al kan ik me heel goed voorstellen dat dit heel moeilijk is ik had het ook hoor ;)

10. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik heb ook wat meer afscheiding hoor is normaal. zolang het niet stinkt of jeukt is er niks aan de hand

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Heb al een druk weekend gehad en 's avonds de fut niet meer om nog online te komen :(

Wil toch snel even een speciale vermelding voor Bramtim! Super zeg, kan me voorstellen dat jullie helemaal overdonderd waren!

Maxje, nog gefeliciteerd met jullie goede echo!

@ alle nieuwe zwangere dames: gefeliciteerd!

Ik kruip maar weer mijn bedje in... ben zo moe de laatste dagen :rolleyes:

12. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    weltruste meid slaap lekker ;)

13. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo meiden,
    Ik ben er weer van het weekendje weg.
    Echt heel vreemd ik vloei bijna niet meer :(
    Ik heb 2 dagen normaal gevloeid en vandaag bijna niets echt gek.
    En ook nog geen krampen of stolsels snap er niets van.
    Maar verder geen kwaaltjes ja beetje moe maar goed kan van de hormonen komen toch.
    Ik ga dinsdag ff een testje doen en kijken wat er uit komt.

Bramtim wat een verhaal zat het echt met ongeloof te lezen zelfs mijn man hahaha.Maar gefeliciteerd met het goede nieuws.

Saartje nog gefeliciteerd met je zoon :D
    En voor de nieuwe zwangeren geniet ervan tis echt een wonder voor je het weet...nou ja kijk naar mij.

Liefs Chantal.

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hoi Novembermama's!

Ik zal mij hier ook nog even voorstellen.

Het ziet ernaar uit dat ik mij bij jullie mag aansluiten! Mijn uitgerekende datum valt op 1 november. Maar 4 april hebben we de eerste vk & echo afspraken en wellicht komt daar toch nog iets anders uit...

Ik ben Christine, 34 jaar, heb een hele lieve vriend en aanstaande superpapa voor ons kind ;), werk parttime en ben druk bezig met afstuderen op een hbo-opleiding. Momenteel gaat alles voorspoedig (d.w.z. moe & misselijk en 100.000 andere toepasselijke kwaaltjes), voel dus aan alles dat ik zwanger ben, maar besef het nog steeds niet helemaal. Denk dat het pas echt tot mij doordringt als ik het met eigen ogen gezien heb. Hoe was/is dat voor jullie?

Anyway aangenaam kennis te maken en tot chats!
    groetjes Christine

Ps: we denken dat het een meisje wordt maar houden rekening met beide opties.

15. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    er is dus nog wel goede hoop als ik het zo lees. misschien ben je een van de weinige die ongi worden tijdens de zwangerschap :(:
    ow meid ik hoop het zo voor je. dikke knuffel
    ff verloskundige bellen dinsdag misschien kan ze erwat mee.
    succes meid ik duim voor je

16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey,
    Ik had vorige week de gyn al gebeld val onder hem omdat ik hiervoor een MA heb gehad.
    Maar ze kunnen nog niets want er valt niets te zien zeggen ze.
    Ik ging net naar de wc en dacht trek die tampon er ff uit en er zat alleen iets bruins aan niet noemenswaardig zeg maar(sorry rare praat van mij.)
    Maar goed voor hetzelfde geld begint het morgen vroeg weer ik wacht wel af en als het niet terug komt ga ik direkt bellen hahaha.
    Er blijft toch stiekum een beetje hoop.
    Ik ga naar bed....jullie horen het morgen wel van me liefs Chantal.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou hier nog een november mamma
    ik op mijn eigen verjaardag de 17e uitgerekend
    ga dinsdag verloskundige praktijk bellen voor afspraak.

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Welkom en gefeliciteerd en geniet ervan!
    Liefs Chantal.

19. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    chantal ik kan alleen maar kei hard voor je duimen en dat ga ik ook zeker doen. truste meid.

hey cristine en mirell heel erg hartelijk welkom hier
    en geniet van jullie zwangerschap ;)

mieden ik ga ook plat ;) weltruste allemaal

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Guapetona & mirell:
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom bij de novembermama's. Gezellig weer twee erbij!

Ga nu lekker slapen!

Deel Deze Pagina