hebben jullie het eigenlijk al allemaaal in je omgeveing vertelt ? we hebben morgen de echo en willen het woensdag gaan vertellen aan de fam ........... onze buurtjes weten het al ....en daar gaan we morgen een bakkie doen na de echo ......weet alleen niet of we het al aan de kleine meid moeten vertellen ........ze is 5 en ben bang dat als zij het weet de hele straat het weet ......haha
Mijn ouders en broer weten het en 1 stel vrienden. Vanmiddag nog een stel vrienden We willen het na donderdag vertellen als alles goed is. Ik zou het je dochtertje nog niet vertellen hoor, dan duurt het nog zoooo lang voor haar.
In verband met het werk wat ik doen heb ik het daar meteen de dag nadat ik positief teste moeten vertellen. Voelt een beetje raar, omdat dat natuurlijk niet de mensen zijn met wie ik het het LIEFSTE deel! Verder nog aan niemand verteld. Volgend weekend ga ik met vriendinnen het hele weekend de hort op en als ik geen alcohol drink val ik direct door de mand! Dus daar zal ik het zaterdag vertellen. Mijn ouders vertel ik het als ik 10,5 week ben: ook daar dan een gelegenheid waar het anders meteen opvalt als ik de wijn afsla! Schoonouders wonen in het buitenland, dus daar moeten we nog iets leuks voor verzinnen, maar dat zullen we denk ik doen zodra we ook mijn familie hebben ingelicht. Heb er nu al zin in!
Wij hebben het nu verteld aan mijn ouders en schoonouder en aan mijn zus& zwager. Verder ga ik het nog vertellen een mijn vriendin en daarna wachten we even tot een mooie echo. Op het werk pas bij 3 maanden ofzo.
Ik heb het aan onze buren (goede vrienden), broer, beste vriendin en beste colelga verteld. Vooral ook omdat zij allemaal belden vrijdag of ik een mooie lege bm had. Tja dan kan ik er niet omheen draaien. Voor de rest houden we het stil en willen we het pas vertellen als we verder zijn. Mijn schounfamilie vertellen we het bij 11,5 week omdat er dan een familiegelegenheid is. Mijn moeder vertellen we het ook rond die tijd. Wil haar het verdriet van een eventuele miskraam niet aandoen zo vlak na het overlijden van mijn vader.
het is het dochtertje van de buren ...maar net zo goed bijna de onze ! maakt niet uit .... veel hebben het al verteld zeg ....nou ja we moeten er ook maar aan geloven .....
@bramtim dat is zeker een mooie gelegenheid zeg om het te vertellen ........! zou het idd je moeder ook nog even besparen zal best wel moeilijk zijn voor dr denk ik of niet ? tenminste ze zal wel blij zijn met de beeb die er nog zit .....maar de mk zal wel zwaar vallen ...
Ik bedoelde eigenlijk dat mocht het mis gaan alsnog met beebje twee dan zal ze ontroostbaar zijn en dat wil ik haar niet aandoen. Ze zal veel te gelukkig zijn dat er nog een kleinkind komt en daarnaast ook verdrietig dat pap het niet meer mee kan maken. Ik was toch zijn kleine meisje. Oh en die andere gelegenheid voor schoonfamilie is het huwelijk van de zus van mijn man. Misschien flauw omdat het eigenlijk haar dag is maar van de andere kant is dan wel de hele familie bij elkaar en anders moeten we heel zuid limburg af gaan crossen. We hebben nauwelijks (lees eens per jaar) contact met onze schoonfamilie dus niet de moeite waard om extra te gaan rijden als je elkaar toch nooit ziet.
Hier ook weer eens een berichtje van mij, ik ben misselijk ondanks de medicijnen en het vocht binnenkrijgen is echt een crime momenteel maar komt goed hoor, verder ben ik ontzettend moe maar dat komt mede omdat ik schildklierproblemen heb maar herken het allemaal nog van de zwangerschap van onze oudste dus komt allemaal wel goed hoop ik. Verder heb ik het nog niet veel mensen verteld, mijn ouders, schoonouders, 2 collegas en 2 vriendinnen....de rest moet mooi nog even wachten want ik heb niet de leukste opmerkingen na de laatste miskraam gehad dus heb er gewoon geen zin in om dat vragenvuur weer te krijgen en wil daar eerst wat sterker voor zijn. Mijn baas weet het ook ivm een nachtdienst maar dat loopt allemaal nog niet lekker dus daar moet ik morgne maar weer eens even achteraan. Groetjes brit @alle nieuwe zwangeren, welkom en van harte gefeliciteerd.
Hallo allemaal, Heb vandaag een heerlijk dagje sauna achter de boeg met manlief. Voorzichtig al een beetje zitten dromen, maar we durven nog niet super veel naar voren te kijken, want er kan natuurlijk nog van alles misgaan. Ben nu na al dat relaxen wel echt kapot! Wij hebben het nog aan niemand verteld. Willen eigenlijk wachten tot na de echo. Heel misschien vertellen we het één stel vrienden. Zij heeft twee miskramen achter de rug en we hadden afgesproken dat we deze keer allebei voor goud zouden gaan. Ben dus ook benieud of zij zwanger is, is wel zo gezellig. Liefs
Nou, wij wilden het expres nog een tijdje 'geheim' houden. Het is nog zo pril allemaal! Maar wat er gisteren gebeurde.........We gingen gourmetten bij mijn ouders samen met mijn broertje en zijn vriendin. We hadden afgesproken om nog niks te zeggen. Gewoon nog even ons geheimpje. Toen we 10 minuutjes zaten met een lekker stukje taart,vroeg mijn broertje: Wie rijd er terug? Dus ik zei: Ik. Toen vroeg hij met een enorme BIGSMILE: Hoezo,mag je niks drinken? En ik houd normaal van een wijntje, haha! Dus ik schrok zo van zijn vraag (en vooral de manier waarop),dat ik veel te fel reageerde: Tuurlijk mag ik wel drinken, hoezo zou dat niet mogen dan.En daarna werd ik echt knalrood. Omdat ik me rood voelde worden verschool ik me achter mijn hond,die ik op schoot had. Dus mijn broertje begon te lachen en roepen: Jajajaja.Mijn vriend probeerde het nog met een smoesje goed te praten,maar helaas.Mijn moeder begon al half huilend: Is het echt, is het echt? Dus toen moesten we wel JA zeggen! Ik werd daarna helemaal doodgeknuffeld en we hebben echt een super gezellige avond gehad! Dus deze week maar een keertje naar de schoonfamilie, want die moeten het nu natuurlijk ook weten! Moet dus nog een knuffelsessie ondergaan, haha! Wel leuk hoor!
Hahahaha Dootje24, ik heb hier echt zitten lachen om je verhaal! Tja, je verzint weleens wat he, maar de uitvoering kan toch wel eens anders uitpakken. Wel een leuke reactie voor jou gelukkig!
Ik zie nu pas dat je mij een vraag heb gesteld. Volgens de groote van het kindje ben ik idd iets minder lang zwanger, maar de verloskundige zei dat dit ook kon komen doordat ik zo vroeg de echo heb. Ik kon voorlopig nog gewoon de normale datum aanhouden en met de 12 weken echo wordt de echte termijn echo bepaald. Het kindje is met 7 weken nog erg moeilijk op te meten, vandaar dat het nu nog afwijkt. (zo is mij verteld tenminste) Met de 12 weken echo kan ik dus gewoon weer op mijn eigen uitgerekende datum terugkomen, dus vandaar dat ik de banner nog maar even zo laat staan. Hopelijk snap je het allemaal wat ik getypt heb. Liefs Hummel.
Wij hebben het ook al verteld aan mijn ouders, ze waren super enthousiast! En een collega van mij weet het ook, zij vertelde mij het en toen kon ik niet anders dan het ook maar vertellen. Ze is iets verder dan ik, en achteraf maar beter want zij heeft een echo op de zelfde dag een half uur later!
Hey meiden, Ik was vandaag op een verjaardag. Alles was super en ik voelde me prima. Totdat ik even in de keuken stond en al het bloed uit mn gezicht voelde wegtrekken. Ik ging flauwvallen. Gelukkig kon mn man me nog net opvangen ! Was ff schrikken Morgen even naar de dokter om mn bloeddruk op te meten en zometeen naar bed... xxx
Hummel, bedankt voor je uitleg! Was heel duidelijk hoor! Ik kan begrijpen dat het idd op dit moment tamelijk moeilijk is om er een echte datum op te plakken en enkele dagen verschil zie je ook niet zo snel. Wij hebben het gisteren ook aan mijn vader verteld. Hij verschoot helemaal niet. Hij zei me dat hij het twee weken ervoor al aan mij had gezien maar dat hij blij was dat ik het nu bevestigd had Maar hij was natuurlijk wel super blij voor ons! In het totaal hebben we het dus aan onze ouders, aan mijn zus en mijn schoonzus en aan de grootouders van mijn man. Al heb ik wel al begrepen dat mijn mama (die helemaal in de wolken is met twee kleinkinderen dit jaar) het al aan enkele mensen heeft verteld! Ik heb een echt luierweekend achter de rug maar ben dus echt kapot. Ik ben natuurlijk wel blij met dit kwaaltje want anders zou ik nog gaan twijfelen of ik wel zwanger ben Ik kruip maar weer in mijn bedje want moet morgen om 6u30 op de luchthaven staan om in te checken. Slaapwel dames!
Nog even snel de meiden die morgen aan de beurt zijn succes wensen! Sybje en Jootje, veel succes met de echo's morgen! Hopelijk krijgen jullie een mooi kloppend hartje te zien! AmyRose, veel plezier bij de vk morgen! Hopelijk mag je ook snel voor een echo gaan!
marisha, veel plezier, wara ga je heen? sybje en jootje, veel plezier morgen bij de echo! tatlim, ik ben ook duizelig af en toe, gister met winkelen ook, was ook steeds bang dat het niet goed ging. bij helpt het wel om regelmatig te eten. wij hebben het nu trouwens aan meer mensen verteld, en ik heb het op hyves egzet, kijken hoe snel mensen er acher komen