hoi hoi allemaal, jakkie de luie dagen zijn over morgen weer werken tot aan vrijdag, ben zo lui de laatste week dat ik dus helemaal nergens zin in heb, ja lekker hangen en in huis vertoeven bij het kacheltje, ben ook zo'n koukleum morgen ga ik de Vk even bellen om te vragen of ik eerder een echo mag krijgen, heb zelf het idee dat ik iets verder ben of ik groei erg snel, dat kan ook, voel mijn baarmoeder echt werken af en toe is dat wel een vervelend gevoel, maar ook een goed teken. bij de andere meiden kreeg ik ook al eerder een echo om te zien of het er een was of twee, aan mijn vaders kant zitten tweelingen, dit is een nieuwe vk praktijk dus ik weet niet wat zij hiervan zeggen. verder niks te melden, succes met de echo morgen jootje en sybje! ik duik zo lekker mijn warme bedje in, trusten.
Suc6 met de echo's morgen! Wij hebben het gelijk aan onze ouders verteld toen we de test hadden gedaan. Dit omdat ze zo meeleefden met ons. Ook vinden we het fijn als zij het weten, mocht het mis gaan. We hebben vorig jaar erg veel steun gehad van hen. Ook hebben we het onze beste vrienden verteld. Ik zit nog te twijfelen of ik het nu al op mijn werk ga vertellen. Ik denk dat het wel goed is, omdat ik misschien onderzoeken ga krijgen, waarvoor ik mijn werk moet afzeggen. Dan zijn mijn collega's alvast voorbereid. Het enige nadeel daarvan is dat ik op een instelling werk, waar we veel mensen kennen en verhalen als een lopend vuurtje gaan. Vorig jaar moest ik het ook al vroeg vertellen, omdat ik met een cliënt werkte die aardig agressief kon zijn. (Dus wilde ik niet meer met hem werken, nu werk ik ergens anders en is dat gelukkig niet aan de orde). Toen wist dus gelijk iedereen het en werden we gefeliciteerd in het dorp door veel mensen. Als het dan mis gaat, dan krijg je later nog vragen van hoe is het met je zwangerschap, en dan moet je elke keer het nare verhaal vertellen. Dus ik ben er nog niet over uit.
Goedemorgen! @Sybje en Jootje: Veel succes vandaag bij de echo! Ik ga vandaag eens bellen met de vk om te kijken of ik al een afspraak kan maken. Fijne dag allemaal!
Hey Meiden, Sybje en Jootje veel succes bij de echo vandaag zal voor jullie duimen voor een goede uitslag (maar ik weet dat ze goed zijn) Hier nog niets bijzonders die ene druppel die ik vanmorgen ben verloren tijdens het plassen was ook niet noemenswaardig dus het blijft wachten. Liefs Chantal.
Hoi hoi! Mag ik er ook bij? Ben 25 jaar, woon in Duitsland en dit wordt ons eerste kindje. De 2e echo staat gepland op 8 april! (Ben nog mega onzeker!) Uitgerekend op 10 november! Iedereen succes met alle kwaaltjes.
Welkom Chebu! en gefeliciteerd natuurlijk! Ik ben ook megaonzeker hoor! En vele met ons Sybje en jootje : veel plezier en succes met de echo. Hier nog steeds niet echt kwaaltjes. Heb nu alleen wat last van bruine afscheiding. Maar dat hoeft niet perse erg te zijn heb ik al gelezen. sjansie, toch fijn dat het bloeden heeft opgehouden! lillebi : spannend joh! mischien zijn het er wel twee!
Chebu: welkom hier! Gezellgi, weer een novembermama erbij! Ik heb net de eerste afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik krijg 16 april de eerste echo. Erg spannend allemaal. Nog een paar weekjes wachten!
hey, Ja prettig dat het bloeden is op gehouden maar het maakt je erg onzeker hahaha. Ik ga ff testen morgen kijken of het streepje donkerder of lichter is als de eerste test en dan weet ik iets meer. jullie horen het wel van me...liefs Chantal.
Hallo Novemberdarlings: Did you miss me? hahaha, ik jullie wel hoor. zondag hadden we een brunch bij mn moeder, was keigezellig, en gister diner bij mn vader thuis, ik had mn vader nog niks verteld, maar hij deed de deur open en keek me aan.....en zei: volgens mij word ik weer opa! haha, ik stond echt verbaasd te kijken, en natuurlijk heb ik eerlijk antwoord gegeven, mn zussen waren er ook, dus ik kreeg echt een knuffelmarathon, zo leuk! en mn jongste zusje vertelde aan me dat ze ook hard aan het knutselen is, dus wie weet! zal wel heel leuk zijn! ik ben nogal nerveus zeg....bij mn vorige 2 zw moest ik ook zo vroeg in de zw naar de vk en bij beide kon ze het hartje al horen toen, dus ik hoop dat dat vanmiddag weer zo is, ik weet wel dat er grote kans is dat het nog niet lukt, maar hoop toch van wel, dat scheelt toch een hoop voor je zenuwen, maar als het goed is krijg ik een verwijskaart voor de echo mee en meestal is dat binnen 2 wkn, dus dat valt nog mee natuurlijk, maar oooooooooo wat duren die 1e 12wkn lang zeg! had wel alles bijgelezen, maar ben het eigenlijk allemaal weer kwijt om eerlijk te zijn vast en zeker zwangerschapsdementie haha. voor de rest heb ik nog steeds zere (.)(.), en wat misselijk in de ochtend, bandenpijn, rugpijn en nog steeds heeeeeel erg moe, maar ja, we doen het voor een goed doel natuurlijk! hebben jullie trouwens ookal dat je broeken niet meer dichtgaan? ik heb gewoon al echt een buik! Ik vind het niet erg hoor, maar vind het zo snel, bij mn oudste zag je pas iets met 5 a 6 mnd en bij mn jongste met 4 mnd ongeveer, maar ik ben er wel blij mee, lijkt me wel weer leuk zo'n dikke buik! nou jullie horen het wel hoe het was bij de vk vanmiddag, ik hoop dat het droog blijft, ik moet namelijk met mn jongste samen op de fiets en hagel lijkt me niet zo prettig voor mn jochie! liefs,
o ja: Sybje en Jootje: veel succes en veel plezier met de echo's, hoop dat jullie ons goed nieuws mogen brengen!
AmyRose: Jij ook veel succes en plezier bij de echo vanmiddag. En inderdad maar hopen dat het niet gaat hagelen!
Ik ben dus vanochtend naar de dokter geweest (ivm flauwvallen gister). En het blijkt dat mn bloeddruk te snel daalt bij het opstaan. Daar valt niks aan te doen, behalve rustig opstaan hehe... Ik was gister ook rustig opgestaan en stond al 5 minuten in de keuken, maar dan nog kon het volgens de dok anyway verder dus gelukkig geen te lage of hoge bloeddruk. Ik was helemaal niet duizelig op dat moment en had net 5 minuten ervoor gegeten. Ik voelde het helemaal niet aankomen, zakte gewoon ineens inelkaar. Verder eet ook ik elke 2 uur iets hoor, anders voel ik me niet ok.
Hallo dames ik heb niet alles terug gelzen hoor. . Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom. Vrijdag mijn tweede echo. Ik knijp hem wel hoor. Hahaha het is ook nooit goed he. Heb nu alleen nog last van darmen na het eten en verder geen buikpijn (gelukkig) maar dat maakt me weer onzeker omdat ik dan verderniks voel. Pffffffffff hihi. Hopenlijk heeft iedereen een leuk pasen gehad. Hier bleef ik onverwachts eten bij mijn schoonzusje. Ik kreeg van haar een 9 maanden dagboek. Die had ze dubbel . Ik heb haar echo gezien ozo leuk. Heb heerlijk gegeten. ossehaas(goed doorbakken) met gebakken aardappelen en groente jammie jammie. Ik kan zo genieten van eten als ik zelf niet hoef te koken. Heb wel met haar in de keuken gestaan hoor hahaha. Maar dat is toch anders. Dan doet zij meer dan jij he.
hey meiden ! ik heb goed nieuws ...... de echo was goed , volgens de fert arts een echt fotomodel ....het lag er goed voor , je zag heel mooi de vruchtvliezen en een beginnende placenta , en een heel mooi knipperlichtje ....hartje klopte goed ! we zijn nu helemaal in de wolken ...heb het eerste kadotje voor de beeb ook gekregen , een lekker zacht kroelpopje ! ik zal zo de foto van de echo plaatsen ... oh ja ben trouwens 8 weken zwanger
@ Sybje, Gefeliciteerd met je goede echo... echt fijn voor je. Weer een klein zorgje minder. Dikke Knuffel