November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Sybje: Gefeliciteerd! wat fijn dat je echo goed is meid!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    gefeliciteerd meis met je mooie echo.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankej wel meiden!

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hey,
    Een MA is een missed abortion en een MK is een miskraam.
    Bij een MA is de zwangerschap niet goed maar komt niet vanzelf los in ieder geval bij niet en ben gecurreteerd en MK gaat meestal wel natuurlijk.

Liefs Chantal.

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Sybje,
    gefeliciteerd met je geweldige echo!
    Liefs Chantal.

6. Niet meer actief

hallo allemaal, hopelijk wordt ik ook een november mama.
    tot nu toe wordt het geschat op 28 november

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    gefeliciteerd meis.

8. Niet meer actief

lieve sybje,
    hoe kan ik ook zo'n perfecte banner maken

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik zal je effe een link sturen in een pm !

10. Niet meer actief

shandro: welkom en gefeliciteerd!

nou ladies, ik ga me klaar maken om zo met zoontje lief op de fiets te stappen richting vk,
    tot wat later in de middag!

11. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    @ Sybje gefeliciteerd met je echo. Is zeker echt geweldig om dat hartyje te zien knipperen!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan!

Ben nu op mijn werk en heb echt al heel de dag geen zin. Balen zeg, maar goed nog een half dagje en gelukkig is dit maar een kort weekje.
    Liefs

12. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb vanmorgen met de huisarts gebeld ivm de misselijkheid.. gelukkig belde ze net terug en liggen de medicijnen vanmiddag klaar bij de apotheek.

Liever had ik het ook niet opgevangen met medicijnen maar drie tot vijf keer per dag spuugen lost ook niet veel op, hou zoweinig binnen.

Hoop dat ik me dan snel weer wat beter gaat voelen

@ AmyRose Sucses straks... en breng goed nieuws

@ shandro, gefeliciteerd en welkom !

@ sjansie28, bedankt voor de uitleg, nu is het duidelijk

13. Niet meer actief

dank jullie wel allemaal

14. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Shandro gefeliciteerd metje zwangerschap!

Sybje, gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn gevoel he?

Pff ik ben hier steeds ozneker, als de kwaaltjes minder ijn. Nu al 2 dagen minder misselijk. Ga dan meteen twijfelen, irritant.

Vandaag 8 weken, joepie!
    Morgen komt MvM, dus weer een test.

Liefs Kreeftje

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Kreeftje :) een mijlpaal zeg ik maar. Feli meis de 8 weken alweer.

Vandaag ben ik voor de tweede keer (dacht het vorige week ook namenlijk) alweer 7 weken. JOEhoeeeeeeee voor mij een mijlpaal. Ik vloei niet :)

16. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

@ sybje, gefeliciteerd met je mooie en goede echo!

ik heb net mijn vk gebeld en het verhaal gedaan, nu moest ik daarna de andere vk bellen( zij zitten in het ziekenhuis en doen de echo's) ik vertelde weer mijn verhaal, en zij vond het heel normaal dat je 7 dagen na je eisprong al een positieve test had, dat hoort zij ze, ik zeg nou dit word mijn vierde en ik heb nooit zo vroeg positief getest als deze keer, dus ik ben of wat langer zwanger of maybe toch een tweeling, aangezien mijn famillie, nou dat vond ze zo onlogisch, ik zat met kromme tenen aan de telefoon, dus ik zeg, u bent mijn VK niet, ik hoef met u alleen maar een afspraak te maken voor een echo, dat vond ze niet zo'n leuke opmerking maar het werkte wel ;) toen maakte ze de afspraak, ze zitten helemaal vol, dus ik kan pas 9 april, balen, maar ja dat is niet anders, 10 april heb ik dan de afspraak voor bij mijn VK. Spannend allemaal weer.

ik ga even mijn huisje doen, met de franse slag daarna mijn jongste dochter uit school halen en dan lekker bank hangen :D mijn meest favo hobby op dit moment.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Is dat zo 7 dagen na je eisprong positief testen? dat vind ik raar hoor. Ik had anders toen ik mijn nod had moeten krijgen 25 februarie ook positief moeten testen maar het ging niet van harte. Met de matcare was ik dat ik op 1 maart pas een redelijke positest had. Dat klopt ook wel omdat ik volgens de echo ook een week achterloop.

Vind wel dat ze raar reageren hoor hahaha. Zal zij even gekke bekken getrokken hebben toen je dat zei. hihi

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hey,
    Ik wou toch ff reageren op vroeg positief testen.
    Ik heb met mijn 2de en 3de zwangerschap 8 dagen voor nod positief getest en iedereen verklaarde me voor gek want dat kon niet.
    nou de 2de zwangerschap is een gezonde zoon en helaas de 3de een MA maar het kan wel hoor.
    Liefs Chantal.

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Tweede echo is geprikt: 3 april in de avond. Nu maar hopen dat het hartje nog steeds klopt en liefst wat sneller en dat het gegroeid is.

Weer zooooo onzeker.

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Haal ik net mijn dochter op van school hoor ik van haardat haar juf zwanger is 10 weken. Hahaha zegt ze tegen mij. Mama waarom krijgt de juf wel een baby en jij niet. Uhm misschien dat mama dat binnenkort ook wel krijg dat weet ik niet. slik slik hahahaha. Pffffffffff.

Elke keer zit het op het puntje van mijn tong om het tegen haar te zeggen. Maar voor mij wil ik het nog even wachten. Misschien als vrijdag alles goed is dat we het tegen haar vertellen zodat ze het wel weet. Maar uhm. Hihi ze loopt gelijk als mijn vriendinnetje. Ik feliciteerde haar met haar zwangerschap.

Deel Deze Pagina