November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Jootje, gefeliciteerd meid met een goede echo! heerlijk! en snap zeker dat je opgelucht bent!

Harley, hoop dat je dochter je vanacht een beetje laat slapen!

Schildje, heel veel succes meid!

Chantal, wat een onzekerheid allemaal! hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor! en een positieve natuurlijk!

Sophie...bedankt voor je berichtjes!
    Ik hoop ook dat het streepje heeeel snel mag verdwijnen ja, en dat je snel een mooi eitje hebt!
    Ik duim voor je!
    knuffel!

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    he Sybje....14,5 mm? wanneer was jullie kleintje zo klein? ha ha ha ha

Hoe groot waren de kleintjes van de rest eigenlijk?
    mijn hummeltje 1 cm met 7 wkn. en jullie?

heb trouwens gisteren een heel mooi boek gekocht, niet het grote wonder maar een nieuwe versie ervan met hele mooie 3d foto's van de groei! geweldig om te zien, en zeker om te zien hoe snel zo'n vruchtje de eerste weken groeit joh!
    Nou ik ben benieuwd!

3. Niet meer actief

goeie morgen allemaal,

ik heb even een vraag voor de mensen onder ons die meer van zwanger zijn afweten.

ik had dus gister die nog wat vage uitslag, nu doe ik morgen nogmaals de test.
    stel (dat denk ik tenminste wel) hij is echt positief, wat moet ik dan.
    kan ik dan gelijk een verloskundige bellen om me in te schrijven of moet ik nog langs mijn ha.
    ik weet het niet dus help me aub.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @shandro : een streep is een streep , je ebnt erg pril zwanger dus hij zal alleen maar donkerder worden.

@ waarom: 14,5 mm gisteren bij 8 weken ...ze zei ook dat het een beetje groot is ....... :oops: haha een groot beebje , weet niet of het er mee te maken heeft maar we zijn beiden niet klein .....

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen Shandro, Ik heb gelijk de ha gebeld en die vond het niet nodig om langs te komen, antwoord: je bent niet ziek, en de testen van tegenwoordig zijn behoorlijk betrouwbaar.

Ik heb 4 dagen voor mn nod getest, en heb dus eerst even afgewacht of ik toch niet ongi werd, daarna heb ik de vk gebeld om een afspraak te maken.
    Je zou gelijk kunnen bellen, dan heb je tenminste al een datum staan.

Dikke knuffel

6. Niet meer actief

goodmorning ladies:

Jootje: gefeliciteerd met je mooie echo!

Schildje: beterschap met je zoontje! je hebt ook van vsm ( voor als de poeder niet helpt) soort van gel die je erop aan kan brengen, dat hielp fantastisch bij mijn jongens toen tegen de jeuk, weet zo gauw de naam niet, maar de apotheek weet dat vast wel!

Shandro: je hoef niet langs de ha, je moet m wel even telefonisch inlichten! want als je dan ziek ben ofzo dan weet ie wat je wel en niet mag qua medecijnen, je kan gewoon de vk bellen en die maakt een afspraak voor de intake en de echo en de rest hoor je allemaal van de vk wat je allemaal te wachten staat op het gebied van afspraken enz.

Waarom: leuke banner heb je meid!

ALLE DAMES die een echo hebbben vandaag: succes en breng ons goed nieuws!

@iedereen die ik vergeten ben sorry, ik ben op het moment net een vergiet, voel me een soort van verstrooid haha.

7. Niet meer actief

super dank jullie wel, wacht de test van morgen af en als hij nog meer positief is geworden(dat weet ik bijna zeker)
    dan regel ik het gelijk

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Gefeliciteerd met de mooie echo's!
    En voor degene die vandaag gaan : veel succes/plezier!

Shandro: tis moeilijk te geloven he meid! :) ik ben nu ook al een dikke week en drie testen verder en ik kan het af en toe nog niet helemaal geloven haha

9. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Goede morgen meiden,
    Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor maar aan gezien ik 2 dagen na nod een licht streepje had en de volgende dag de bloeding begon wou ik nu gewoon ff kijken of het streepje donkerder is geworden gewoon voor mezelf.
    Want het hcg neemt wel af dus de streepjes worden toch lichter?
    Daar gaat het mij dus om even kijken wat de streepjes doen.
    En verder moet ik toch afwachten tenminste nog een week en dan wil ik een echo wil graag weten wat er bij mij binnen gebeurd hahaha.
    Meiden die vandaag voor een echo gaan veel succes!
    Liefs Chantal.

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en de meiden met een mooie echo ook gefeliciteerd.

Chantal. Ik hoop voor je dat de test morgen nog donkerder is meis.

alle meiden die een echo hebben heel veel succes vandaag.

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,
    heb weer even bij gelezen en wil iedereen met een mooie echo feliciteren.

Ik zelf ben onwijs beroerd, de misselijkheid is nu bijna de hele dag aanwezig. Zo erg dat ik klantjes af heb moeten bellen omdat ik nu even geen nagels kan zetten. Ik lees hier wel mee maar reageren wordt nog wat moeilijk, over een paar weken wordt dat wel beter.

chantal ik wil je veel sterkte wensen en iedereen die ik vergeet :oops:

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Sybje, ik was ook aan het denken al 14,5 mm :confused:

De onze was bij de eerste echo 7mm (was toen 6 weken en 5 dagen zwanger). De gyn zei me dat het perfect was (ook in het boek stond dat het tussen de 7 en de 9mm moest zijn)!

Heb deze morgen trouwens gebeld voor een volgende afspraak en mag over 3 weken weer komen op echo. Ik ben dan 11 weken en 1 dag! Ik heb er nu al zin in... nog 3 weken geduld :rolleyes:

Shandro, tot de eerste echo blijft het moeilijk om te geloven hoor! Geniet er maar van!

Schildje, beterschap met je zoontje!

Iedereen die vandaag een echo/geprek met vk heeft: Succes en we wachten op jullie mooie verhalen!

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Conny75, vervelend dat je je zo beroerd voelt, ik kan erover meepraten, ben al misselijk vanaf de 5de week.

Ik heb gisteren emesafene van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid, misschien de moeite waard om het met je huisarts te bespreken als je zo beroerd blijft.
    Het is niet schadelijk voor het vruchtje

Dikke knuffel

14. Niet meer actief

ja het is moeilijk te geloven ja.
    ik twijfel ook wat ik nu moet aanhouden.
    had de 20ste mijn 28ste dag.
    alleen gister test ik pas positief.

ben ik dan gisteren 4 wk
    of vandaag 5 wk

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik wil ook een kloppend hartje! Nog 2 weken wachten :(

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wanneer was je eerst dag van je laatste menstruatie ?
    Vanaf daar kan je voorlopig gaan tellen, en dan hoor je bij de eerst echo wel of het klopt.

17. Niet meer actief

22 februari

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zou als ik jou was dan maar gewoon tellen vanaf de 22e.

Ik teste ook pas positief 5 dagen later. Bij de echo was het wel dat mijn kleintje niet 7 weken was maar toen 6 weken. Maar het zegt niets hoor.

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Dan ben je nu ongeveer 4 weken en 5 dagen.

20. Niet meer actief

klopt kijk maar onder mijn banner.
    daar heb ik al 22 februari aangehouden

Deel Deze Pagina