ik moet jullie even verlaten, ga mijn paardjes even rijden. ben misschien na de middag er nog even weer, maar zet gerust je bericht hier neer. lees straks alles nog wel een keer door
Hoi allemaal, Op de valreep..volgens de kalenders 29 november! Ik kan het zelf nog niet eens geloven! Afgelopen zaterdag positief getest! Ik ben bijna 35 en in de eerste ronde was het gelijk raak! Wat spannend allemaal! Ik heb gezien dat er hele mooie banners zijn van bonita, ik kan ze niet vinden op de site..wie kan mij helpen? Ben helemaal nieuw hier...en zo blij!
@ Marbo, Gefeliciteerd en welkom bij de November mama's Voor die banner moet je hier even kijken http://women.evenhealth.com/image/cgi-b ... ickers.cgi dikke knuffel
Sybje maak je geen zorgen over de grootte hoor, ons beebje was met 7w4d 15,2 mm....dit kwam volgens de echo overeen met 8w1d geloof ik. Er zit altijd ene zekere marge qua meten in want het is maar net waar ze het kruisje precies zetten, ik doe zelf ook mm werk en dan scheelt het bijv al op je het kriusje op de lijn of er net boven/onder zet. Hoop dat ik je beetje gerust heb kunnen stellen. Groetjes Brit
Gefeliciteerd met je zwangerschap meis en welkom hier bij de november mama's. Ik heb hier een paar sites voor je. Je hebt er meer hoor maar deze worden het meest gebruikt. http://tickers.baby-gaga.com/birthday.php http://www.bump-and-beyond.com/ http://lilypie.com/birthday.php?r=27743 http://www.i-am-pregnant.com/ticker/goodies.php
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Toch weer een geruststelling, vond ik in ieder geval wel. Ons kleintje was met 7 weken en 1 dag 9,8 mm. Nog een week en dan hebben we weer een echo, spannend!
Ik heb morgen mijn eerste echo. Nergens staat dat ik met volle blaas moet komen, kan ik er dan vanuit gaan dat ik een inwendige echo ga krijgen?
Maak je geen zorgen Sybje, dat was niet mijn bedoeling! er zit idd een marge tussen! Ik ben hetzelfde als Manon zie ik ook bijna een cm met 7 wkn.. Daarom ben ik juist benieuwd hoe groot die van jullie zijn?! En sybje, je hebt het hartje horen kloppen! dat is het allerbalangrijkste hoor!
ps sybje ....maak je niet druk! Mijn beebje is een stukje kleiner als die van jou hoor! ha ha ha...jij bent alweer 8 wkn zie ik! Lekker...wanneer mag je weer voor echo!
Vorige week toen ik dacht 7 weken te zijn was ons hummeltje 3,1 mm en een zwak hartgeklop. Vandaar dat ze zei dat we 6 weken waren en niet 7 weken. Zij maakte zich geloof ik zorgen maar ik had een late positest dus ik had dat eigenlijk wel verwacht. Wat is norm dan qua mm of cm per week? Ik ga denk ik wel even op internet zoeken
Ik denk dat het wel goed is hoor Mimi...als je ziet hoeveel ze groeien in de eerste weken, dat gaat echt per dag. No worries! Voor 6 wkn zat je prima op schema! en het hartje klopt nu krachtiger ook
@waarom . maak me geen zorgen hoor , schrok alleen maar ! nou heb het effe niet naar mijn zin ...we zouden het vanavond gaan vertellen aan de fam want het is een behoorlijk last toch wel om iedere keer te moeten liegen ......we zijn zo bang dat mensne er naar gaan vragen ......maar nou zijn mijn schoonouders er vanavond niet .......tenminste ze zijn er wel ......maar hebben fam over de vloer ......ik baal zo .....
bij 6w2d was onze frummel 4,2 mm en toen zei de echoscopiste ze groeien mm per dag, de gyn vorige week zei dat ze cm per week groeien....dit is dus al 3 mm verschil per week.....zelf probeer ik zo min mogelijk te googlen enzo want i kword er anders echt gek van. Net zoals ik gister en vandaag wat minder moe en misselijk ben...ja hoor de stress is weer toegeslagen, gelukkig volgende week donderdag weer een echo maar oooooooooo wat duurt dat nog lang (maar ik mag niet klagne er zijn er hier genoeg die dan hun eerste echo dan hebben). groetjes Brit
He bah Sybje, je verheugd je zo om het goede nieuws te gaan vertellen en dan kunnen ze niet Kun je dat bezoek niet boycotten? of ervoor of erna langs gaan? Wat de grootte trouwens betreft zei iemand hier ook dat het heel moeilijk was om ze juist te meten als ze zo klein zijn he! Zolang je ukje er zit en je het hartje ziet/hoort loopt volgens mij alles perfect! Pfff, moet werken vandaag maar ben zo moe en met momenten ook misselijk dat het mij niet echt goed afgaat. Denk dat ik maar wat sneller naar huis ga vandaag!
@sybje, vervelnd dan meis. Is het niet dan een idee om dan je schoonouders apart van de andere familie het te vertellen. Hier weet mijn moeder het pas sinds vrijdag terwijl mijn schoonmoeder het eigenlijk al weet vanaf het begin. @Waarom, ik dacht ook dat ik ongeveer op schema zat hoor ook al is de norm 5 mm met 6 weken. Mijn meisje was ook een beetje aan de kleine kant alleen rookte ik toen en nu niet. Vanmorgen kwam ik mijn ene buurvrouw tegen (niet die het al weet). Ze vroeg hoe het met me ging en met een domme opmerking over dat ik toch vorig jaar plannen had om een kind te nemen. Uhm ik zo nou ja nemen nee proberen te krijgen. Het is een lieve meid hoor maar dat vond ik zo stom hoe ze het zei . Vorig jaar zat mijn dochter met haar dochter samen op zwemles en toen reed ik met haar mee. Ze kreeg toen een beetje alles mee. Ben maar eerlijk geweest ook omdat ik geloof ik nogal een kleur kreeg. Heb ik weer. Hahaha kan ookniet mijn mond houden ook he. Zegt ze. Wel vroeg he om te vertellen , zegt ze er wel achteraan dat zij ook zo vroeg was hoor. Ik ja ach wist je dat nederland 1 van de weinige landen is waar vrouwen tot de 12 weken. Ja dat wist ze wel. Zegt ze goh dan ben je toch dik een jaar bezig geweest dan duurde dat ook lang. Vind het wel leuk dat het eindelijk gelukt is om zwanger te worden zegt ze. Geniet ervan want voor je het weet is het er al. Ja ach. Ik en mijn grote mond.
@ mimi : we zouden het eerst aan mijn schoonouders vertellen en daarna aan zwager en schoonzus ......dus eerst naar de schoonouders en dan verder .....maar dat gaat niet door ...stuur wel een kaartje als het geboren is ....word hun 3e kleinkind dus speciaal zal het toch niet zijn ....
Bij mij nam het hcg pas af nadat ik het vruchtje verloren was. Dag voor miskraam (vierde dag bloeding) had ik een enorme vette streep. De meest vette tot dan toe. Maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je test hoor. Zou ik ook doen. (Of het verstandig is, is een tweede). Ik blijf hier heel hard voor je duimen. x Sophie
He sybje zo moet je niet denken hoor Ik weet dan dat mijn dochter een heel speciaal plekje bij opa heeft. Niet omdat ze de eerste is van de 3 kleinkinderen hoor (is ze wel). Maar meer omdat ik nog 1,5 jaar thuis ben komen wonen en mijn vader toen oppas was. Mijn nichtje heeft dat nu ook met opa omdat hij weer oppas is. Mijn moeder werkt zelf namnelijk dus meer met opa trekt ze op. Bij elk kleinkind dat er kwam waren mijn ouders heel blij en ook omdat ze bij alle drie de dochters een kind kwam. Dan is het toch anders. Je schoonouders zullen juist blij zijn omdat ook hun andere zoon een kind krijg.
Hoe zit dat eigenlijk dan. Als je test en je kleine heb je nog dan test je altijd positief. Maakt dat nog uit of het leeft of niet? test je dan altijd dik positief?