November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

moet jullie even gaan verlaten.
    ik moet de paarden nog even rijden en het is nu zo'n lekker weer

2. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Goede morgen.
    Hier alles goed. Vandaag wel misselijk, scheeld per dag.
    @shandro: ik zie dat jij ook op 17 april voor het eerst naar de verloskundige moet. Vind jij dat wachten ook zo lang duren.

Groetjes MarielleB

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @alle nieuwe meiden gefeliciteerd allemaal.

@Noortje, dat is het dus. hihi :) ik heb van de week yoghurt op maar niet de link gelegd dat ik ook daardoor naar de toilet kon. Hahha ik dacht dat het kwam door de rosivicee wat ik erdoorheen gooide.

@shandron een streep is een streep hoor meis. Ook al is de controlelijn donkerder of lichter dat maakt niet uit. En eindelijk een afspraak kunnen maken. Begin je al een beetje te geloven dat je mama word :)

@all, Hier nog wel een beetje onzeker nu. Slaat nergens op. Mijn (.)(.) doen niet veel pijn. Mijn buik doet alleen pijn als mijn darmen vervelend zijn. S'morgens een beetje misselijk nu ook. Alleen hmmz. Ik knijp hem wel hoor. morgen weer een echo en ik ben zo bang dat het een foute echo is. pfffffffffffff. Het is ook nooit goed he. Ik ben nu al zenuwachtig dat word dus weer laat mijn bed in gaan zodat ik gelijk in slaap val.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ mimi : ik ga heel har dvoor je duimen dat je een mooie echo hebt ...!
    @mariel : hier is de misselijkheid ook elke dag anders ....ik geef niet elke dag over ...vanmorgen wel ......na 1 glaasje sinaasappelsap .... :confused:

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Alle misselijke meiden! heel veel succes dames heb met jullie te doen!

Mimi! Ik ga ook heel hard voor je duimen natuurlijk, maar het is vast wel goed hoor! de vorige keer een zwakke hartslag, je was er natuurlijk ook wel errrrrug vroeg bij, wees blij dat hij klopte :)
    Het komt vast goed!

6. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ik had even een vraagje over de echo`s. Is het echt zo dat je er maar 2 krijgt?

7. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Als er geen medische reden is wel...
    Je zou dan een pretecho kunnen laten maken, maar verder krijg je er in principe maar 2.

Het is nog niet zo lang dat je er 2 krijgt, de 20 weken echo was eerst ook niet standaard.

Mochten ze op het einde niet kunnen voelen hoe de kleine ligt of hoe groot ie is, maken ze nog weleens een echo, maar als je bij de verloskundige onder controle blijft zijn het er standaard 2. Wel gaan ze bij elk bezoek naar het hartje luisteren.

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi Sybje: ik heb nog niet overgegeven gelukkig hopelijk blijft dat zo.

Hoi Mimi : die onzekerheid ken ik ook, Heb de zelfde verschijnselen als jij. En soms denk ik, ik droom en ik word dadelijk gewoon ongi. Erg irri.

groetjes MarielleB

9. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bij mij overheest de stemming: eerst zien, dan geloven.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhhh apart zeg maar 2 echo's......nou heb ik volgende week mijn intake in zh .....en dan 2 weken later worden alle uitslagen met de gyn besproken en dan hoor ik of ik naar de gyn ga of naar de vk .....
    mag het niet hopen maar hoop dat ik dan bij de gyn mag blijven ...
    er zijn nu momenteel wel wat dingetjes waar ik over in zit .......
    bijv mijn lage cholestrol , lage bloedsuiker , hoge bloeddruk ......tja weet niet of dit nu nog van toepassing is tijdens de zwangerschap ....
    en als ik zo misselijk blijf als nu ben ik bang dat het niet de goede kant op gaat ....
    mag je eigenlijk wel cola drinken of niet ? dat helpt wel tegen misselijk zijn .....

11. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ben ik ook weer eens, mis hubbie vreselijk. nieuwe mama's gefeli!

Mimi, ik duim voor je morgen!

heb weinig zin om te forummen dus even een kort berichtje. hopelijk in de loop van de dag zin om het lijstje bij te werken, dan is dat ook weer gedaan!

12. Niet meer actief

hoi allemaal,
    heb de foto's van zwangerschapstest net in mijn album gezet.
    als jullie willen kun je hem beoordelen en evt beoordelen.
    je moet de dipstick hebben en cassete van dichtbij

13. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    cola mag wel, alleen moet je oppassen dat je niet teveel drinkt omdat er caffeine in zit..

14. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ja hoor Shandro, ik had rond die tijd ook zulke testen ;) no worries! moet je voor de lol over een week nog maar eens testen, dan zal je zien hoe dik de streep dan is!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @saartje oke bedankt ..ja cafffeine beperk ik wel ...misschien dat ik wel effe caffeine vrije cola ga scoren ...heb heel lang geen cola gedronken ....toen we in de mmm zaten mocht ik geen cola drinken ...dit heeft nl invloed op het zwanger raken ...
    wanneer komt je hubbie weer thuis ?

16. Niet meer actief

kan iemand mij een goed advies geven.
    wanneer is het verstandig om kraampakket aan te vragen.
    moet het voor 8ste week doen in principe maar dan heb ik pas de afspraak bij vk

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    kraampakket als met kraamverbanden en zo ? lijkt me vroeg ....maar misschien dat ik het mis heb ...ik ga vandaag bij de prenatal de blijde doos bestellen ....haha alleen de titel al ..blijde doos ...

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    kraampakket kan je nu al bestellen of nog even wachten.. ligt aan de verzekering!

en die dozen.. ga ik ook weer aanvragen! hoewel de meesten vol zaten met reclame, zaten er toch altijd wel leuke dingetjes in!

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar de vk geweest. Echo gehad en alles is goed! hartje zien en horen kloppen.....super!

Voor mijn gevoel ben ik nu pas echt zwanger! :)

20. Niet meer actief

je bedoelt die gratis dozen van kruidvat en felicitas en prenatal.
    die heb ik vanmorgen al aangevraagd

Deel Deze Pagina