zover zou ik nu ook graag willen zijn corien. dat je het gezien hebt geeft ze denk ik wel veel meer rust. maar oke nog 3 wk wachten en dan is ons moment
ff een "domme" vraag hoor, maar het is weer tijd voor de kapper. En nu vraag ik mij af, mag je je haar nu wel verven of niet als je zwanger bent? Groetjes, Gerdien
Haar verven tijdens zwangerschap is geen probleem ik heb het 2 weken geleden gedaan en twijfelde, heb de verloskundige gebeld. Nu ook een boekje mee kregen waar het in staat.
Gerdien, alle haarverven zijn nu veilig tijdens de zws.. het enige waar je rekening mee moet houden, is dat de kleur anders uit kan vallen dan je had gedacht. dit komt door de hormonen. maar gevaarlijk is het niet!
kan iemand mij een goed advies geven. wanneer is het verstandig om kraampakket aan te vragen. moet het voor 8ste week doen in principe maar dan heb ik pas de afspraak bij vk
ummm.. overheen gelezen? ik had al antwoord gegeven hoor je kunt even bellen naar je verzekering wanneer je dat aan kunt vragen!
He Saartje, ....wanneer komt je mannetje weer thuis? en nog even volhouden dan mag ook jij om een mooie echo! Spannend!
pffff Waarom.. zondag pas! ben het wel zat hoor, mis hem en ben het ook zat om alleen voor Hamza te moeten zorgen.. nu al 2 weken bijna!
heb net contakt gehad. ze adviseren om het voor 8 wk te doen, dat staat ook op internet. maar tussen 8ste week en 10de kon ook nog maar sobiso voor 12 wk anders kunnen ze weinig meer voor je doen. aangezien ik ook rond sinterklaas ben uitgeteld en dan de kerst ook al dichtbij komt.
wanneer ben je uitgerekend dan Shandro dat je zegt rond sinterklaas? en over watvoor pakket heb je het? volgens mij hoeft dat namelijk helemaal niet zo vroeg, anders hadden ze iedereen daar wel op geattendeerd, en zeker mij in het zh?
28 november. dus 7 dagen overtijd en het is een sinterklaas kado. mijn verzekering+verloskundige hebben me dat gezegt omdat in de grote stad het vaak druk is en weinig verloskundige hier in de buurt zitten
Dat zou idd een sinterklaas kadootje kunnen worden! Wellicht is het als je in de stad woont anders ja! Ik wist echt niet dat het moest, maar joh doe wat je gezegd wordt, ik moet nog een verloskundige zoeken, morgen maar is bellen!