November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Parels, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat heerlijk dat het gelukt is na zo'n lange tijd. Geniet ervan!

2. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben over dat onderzoek samen erg lang gepraat, zo lang, dat we allebei met tranen in de ogen zaten. Ik was toen nog niet eens zwanger, maar we realiseerden ons allebei, dat als het mocht lukken zwanger te worden, we dan niet vor die keuze gezet wilden worden.

Ik wil niet hoeven na te denken of ik mn kindje ga laten weghalen. Dan neem ik die beslissing liever niet...Misschien wel de weg van de minste weerstand, maar zo denken wij er over. Het kindje is welkom, met of zonder handicap, want we zijn ons er zeker wel van bewust dat het kan gebeuren.

We zijn wel ook samen met de VK alle risicofactoren langs gegaan en we vallen overal buiten...

Keuze gemaakt. Wij laten dat onderzoek niet doen!

Even een andere vraag: voor wanneer moet je eigenlijk bloed laten prikken? Ik heb het formulier voor het lab al klaar liggen, maar weet niet voor wanneer ik bloed moet laten afnemen...Enig idee?

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou meiden hier ben ik dan weer.
    Alles was goed! Het hartje klopte!

Maar er is iets bizars hoor, ik ben 3 weken en 1 dag verder dan ik dacht! Dat betekend dat ik gewoon mega ongesteld geweest ben tijdens de eerste maand (3 tot 4 dagen)
    Daarom ben ik maar blij dat ik niet voor NOD getest heb, zo heb ik mezelf een hoop leed bespaard.

Ik kom af en toe nog wel eens ff koekeloeren bij jullie, maar meekletsen heeft niet zo'n zin meer....

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    gelukkig timzijn mama dat alles geod was, wat een wonder dat je opeens zoveel langer zwanger bent, nu is het ook gelijk een stuk dichterbij dat je beebje komt, super hoor! Lekker genieten nu he!

5. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Wauw Timzijnmama,opeens al 12 weken,super! Ga lekker genieten.

Waarom, ik heb met 7wk en 1 dag wel een echo gehad waar ze het hartje lieten luisteren heelk kort dat wel, maar niets gezegd over dar het kwaad kan, dan zouden ze hetr ook niet doen lijkt me?
    helemaal omdat ik al 2 ma/mk heb gehad.

Nog steeds beroerd hier, maar doe het met alle liefde nog 12 dagen tot de 10 weken echo....spannend weer.

Liefs Kreeftje

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Timzijnmama: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en nu al 12 weken zwanger! Kijk dat schiet lekker op :)

7. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Meiden,
    @de nieuwe mama's gefeliciteerd!
    @timzijnmama geweldig zeg 12 weken hahaha das een meevaller.
    Hier nog geen nieuws hoor wel zijn er weer symptomen op getreden voel me borst weer en heel moe en met vlagen misselijk en veel plassen.
    Maar het blijft een dubbel gevoel,ook worden de testen donkerder.....
    Maar goed afwachten tot 8 april voor de eerste echo spannend.
    Ik ga toch mijn oude banner er weer neer zetten voel me zwanger dus.
    En mocht het niet goed zijn dan verander ik hem wel weer hahaha positief blijven.....liefs Chantal.

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ timzijnmama : wat bijzonder dat je al zoveel verder bent. Wel lekker hoor dat je de 12 weken nu al hebt bereik! feli met de mooie echo.

9. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey,
    Ik heb even een vraagje hoe krijg ik foto's in mijn album hij geeft aan dat mijn foto te groot is?
    Liefs Chantal.

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    timzijnmama; wow dat is appart! gewoon al 12 weken! Fijn dat alles goed was zeg!
    Nu lekker genieten!

Mijn geheugen is een vergiet, ben de rest al weer vergeten, sorry!

Ik ben vandaag voor het eerst echt beroerd geweest, bijna flauwgevallen een paar keer, en zoooo misselijk, pfffff

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi!

In het menu staat een kopje foto verkleinen. Daar kan je hem verkleinen en dan is ie groot genoeg voor in het album.
    Succes!

12. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Timzijnmama, zo dat is toch eens goed nieuws, fijn dat je de eerst drie maanden voorbij bent. Gefeliciteerd

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik vraag zelf pas het kraampakket aan bij de verzekering als ik bij de vk bent geweest en als ik de eerste echo heb gehad. Als alles goed is dan vind ik het pastijd om dit door tegegeven aan de verzekering, ook voor de kraamhulp. Het kan nog mis gaan, niet dat ik er van uit ga, maar je weet maar nooit. :(

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Dank je wel het is gelukt eindelijk en het is zo makkelijk hahaha.
    Liefs Chantal. :D

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Goede morgen meiden,
    hier gaat alles goed geen bijzoinderheden.
    @alle meiden die vandaag een echo hebben succes.
    Ik zou persoonlijk ook pas alles gaan regelen als ik zeker wist datalles goed is dus na de echo?
    Bij mijn andere zwangerschappen ook gedaan en toen ging je pas met 12 weken naar de vk dus tijd genoeg hoor.
    Liefs Chantal.

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Timzijnmama, ik zou persoonlijk heel blij zijn als ik opeens 3 weken verder zou zijn :) Dan ben je in een keer uit die gevaarlijke periode en kan je het meteen aan iedereen gaan vertellen! :D

Maar fijn dat de echo zelf ook goed was!

17. Niet meer actief

goeie morgen allemaal, hier al lekker last van allerlei zwangerschapskwaaltjes.
    en het weer is ook al heel grauw hier, niet iets om echt vrolijk van te worden.

18. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hier ook een hoop kwaaltjes.. veel lichte steekjes gehad vannacht in mn onderbuik(net boven schaambeen..) heel licht hoor, kwam niet eens in de buurt van ongipijn ;) maar maakte me toch een beetje zorgen..

Iedereen die vandaag echo heeft: succes!

19. Niet meer actief

had ik gisteren ook, en volgens de andere op deze pagina is dat heel gewoon.
    kan bandenpijn zijn

20. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    kreefje wat leuk dat je het hebt gehoord ook zo vroeg. Het verschilt ook gewoon per zh.
    heb het even opgezocht, en sommige laten de foetes in zo'n vroeg stadium liever met rust, hopelijk de volgende echo kan ik het wel horen.

heeft er nog niemand over die testen nagedacht voor het downsyndroom en openrug?
    ik vind het lastig en ben het eigenlijk wel met seilenna eens? val ook niet in de risico factor en je hebt ook no een kans dat het in een miskraam eindigt, ben veel te blij dat uberhaupt zwanger ben :)

alle echo's vandaag....succes meiden!
    Mimi we duimen!

Deel Deze Pagina