ja edith, je hebt gelijk, t beppen gaat lekker vandaag, ach erg gezellie toch? denk idd ook dat dat je baarmoeder of banden zijn, alles moet mee gaan rekken he, beetje vervelend gevoel af en toe, maar t is goed te doen
Het is hier gewoon niet bij te houden. Ik zit soms stiekem op mn werk ff op het forum te neuzen (sssst mag eigenlijk niet) Ik heb al de hele middag een beetje licht gevoel in mn hoofd, en heb toch goed gegeten vandaag. Heb 2 koppen thee met suiker op misschien dat het helpt... ...
zwanger zeker ? ben op het moment ook niet al te snugger dus het kan ook aan mijn omschrijving liggen ......
ja natuurlijk gezellig als het beppen lekker doorgaat, maar wel lastig om iemand te antwoorden. ik ben het steeds kwijt maar ja komt ook wel weer goed, als ik op iemand niet reageer is het echt perongeluk ik denk dat we er allemaal wel last vanhebben hahahaah.
Thanks AmyRose, dat ga ik eens proberen, ga wel ff in de tas van mn collega neuzen, dit altijd wel wat te snoepen in....
allemaal lekker verstrooid en dement, hahaha, lang leve de zwangerschapshormonen! hihi, zolang we er maar om blijven lachen is t goed toch? mimi had vandaag wel de gouden kroon verdiend met t booschappen doen, haha. mimi meid vond t wel grappig.
ik ga straks lekker macaroni maken denk ik, heb er zo'n zin in! lekker met een augurkje erbij en parmezaanse kaas, jummmie jummie...
ik mag naar de mac vandaag, dat had ik mijn buurmeisje belooft als haar moeder was bevallen zouden wij naar de mac. nou gister is mijn buuf bevallen van een dochter dus mag ik met de oudste en mijn eigen zoontje naar de mac ik vidn het niet erg hoor. lekker makkelijk \/ 2 kids gelukkig wat wil ik nog meer
volgens mij mag je het ook hebben hoor. ja de mac is echt vet lekker als je zwanger bent hahaha. ik weet nog met de zwangerschap van mijn zoontje zeurde ik steeds om een mac kroket. na lang zeuren had ik er 1. en wat denk je moest ik hem niet meer. koorde al door de lucht hahahaha. nu zegt mijn man als ik iets vraag.... ja net als die mac kroket zeker hahaahah