November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja edith, je hebt gelijk, t beppen gaat lekker vandaag, ach erg gezellie toch?
    denk idd ook dat dat je baarmoeder of banden zijn, alles moet mee gaan rekken he, beetje vervelend gevoel af en toe, maar t is goed te doen

2. Niet meer actief

@sybje:
    hahahahaha, had ik t even verkeerd begrepen, sorry, soms ben ik niet altijd even slim hahaha

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Het is hier gewoon niet bij te houden.

Ik zit soms stiekem op mn werk ff op het forum te neuzen (sssst mag eigenlijk niet)

Ik heb al de hele middag een beetje licht gevoel in mn hoofd, en heb toch goed gegeten vandaag.
    Heb 2 koppen thee met suiker op misschien dat het helpt... ...

4. Niet meer actief

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zwanger zeker ? ;) ben op het moment ook niet al te snugger dus het kan ook aan mijn omschrijving liggen ......

6. Niet meer actief

mm, misschien een zoutdropje of bouillon ukkepuk, dat wil ook weleens helpen?

7. Niet meer actief

ja sybje dat zal t zijn, we gooien t gewoon op de hormonen hahaha

8. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ja natuurlijk gezellig als het beppen lekker doorgaat, maar wel lastig om iemand te antwoorden. ik ben het steeds kwijt :D
    maar ja komt ook wel weer goed, als ik op iemand niet reageer is het echt perongeluk :rolleyes:
    ik denk dat we er allemaal wel last vanhebben hahahaah.

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Thanks AmyRose, dat ga ik eens proberen, ga wel ff in de tas van mn collega neuzen, dit altijd wel wat te snoepen in....

10. Niet meer actief

allemaal lekker verstrooid en dement, hahaha,
    lang leve de zwangerschapshormonen! hihi,
    zolang we er maar om blijven lachen is t goed toch?
    mimi had vandaag wel de gouden kroon verdiend met t booschappen doen, haha. mimi meid vond t wel grappig.

11. Niet meer actief

handig zo'n collega! hoop dat t helpt meis,

12. Niet meer actief

ik ga straks lekker macaroni maken denk ik, heb er zo'n zin in! lekker met een augurkje erbij en parmezaanse kaas, jummmie jummie...

13. Niet meer actief

en de jongens vinden dat ook altijd heerlijk( gelukkig)

14. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik mag naar de mac vandaag, dat had ik mijn buurmeisje belooft als haar moeder was bevallen zouden wij naar de mac.
    nou gister is mijn buuf bevallen van een dochter dus mag ik met de oudste en mijn eigen zoontje naar de mac ;)
    ik vidn het niet erg hoor. lekker makkelijk \:D/
    2 kids gelukkig wat wil ik nog meer :D

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @amyrose je mag toch geen parmezaanse kaas eten ?

16. Niet meer actief

ja de mac is idd ook niet verkeerd, lekker zo'n bigmac, oooooo, krijg er gewoon trek in!

17. Niet meer actief

sybje:
    is toch geen schimmelkaas? toch? en anders mag t gesmolten toch wel? dan is t verhit?

18. Niet meer actief

brie mag je ook eten als je t goed verhit, dus stokbr met gesmolten brie uit de oven mag wel enzo.

19. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    volgens mij mag je het ook hebben hoor.

ja de mac is echt vet lekker als je zwanger bent hahaha.
    ik weet nog met de zwangerschap van mijn zoontje zeurde ik steeds om een mac kroket. na lang zeuren had ik er 1. en wat denk je :oops: moest ik hem niet meer. koorde al door de lucht hahahaha.
    nu zegt mijn man als ik iets vraag.... ja net als die mac kroket zeker hahaahah

20. Niet meer actief

hahahaha, ja zo raar is dat he? heb je dr zo'n zin in en dan hoef je t in 1 keer niet meer hahaha

Deel Deze Pagina