Ik lees het nu pas, vreselijk zeg, echt afschuwelijk voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Hoe heten die pillen van vsm en kan je die gewoon bij de drogist of apotheek kopen ? Ik denk dat ik deze ook maar eens ga proberen dan.. misschien helpt het wel.. thanks voor de tip.
Hey, Ik denk zelf dat het gewoon per zwangerschap verschild hoor ik heb er bv nu ontzettend veel last van terwijl bij mijn eerste zwangerschap bijna geen last had. Ik zou me er niet zo druk om maken hoor je maakt je zo helemaal nerveus. En je hoort wel vaker dat de een het in het begin erg heeft en de ander juist weer wat later. En sommige hebben het helemaal niet. Liefs Chantal.
@lot23 welkom en gefeliciteerd! geniet ervan en veel klets plezier en idd we gaan allemaal voor een gezond hummeltje in november Liefs Chantal.
@all bedankt voor de felicitaties ! voel me nog niet helemaal topfit ...heb vandaag al weer een hoop overgegeven ......vind het zo raar dat er zelfs een glaasje water weer uitkomt ...nou ja zal wel goed zijn .... heb gisteren al een luieremmer voor mijn verjaardag gehad en een badcape waarop staat ikke loves mama ! en mijn mannetje kreeg een slaabetje waarop stond toevallig is mijn papa de allerliefste ! erg leuk ...maar vind het nog wel eng ...... heb zelf nog steeds niks gekocht ....ja 2 positiebroeken ... @lot welkom ! gezellie dat je mee komt kletsen
ik heb ook van die ongikrampjes al bijna de hele zwangerschap. Nu heb ik tot vandaag nog stolsel verloren van de mk en vandaag zou ik eigenlijk ongi moeten worden. Heb meteen een onzeker gevoel en ben er van overtuigd dat het mis gaat maar zolang het niet bloed en ik de echo heb gehad donderdag blijf ik in onzekerheid. Zelf heb ik het gevoel dat ukkie gisteren is gestopt met leven maar goed. ......
sybje vervelend dat alles eruit komt hopelijk hou je snel wat binnen. bramtim wel spannend bijna een echo succes en duim voor je dat het hartje mooi klopt! Ik heb nog niet echt krampjes gehad maar meer wat steekjes en dan voel ik dat vooral ongeveer 4 a 5 cm boven mijn schaambeen en dan links en rechts, vraag me ook wel af wat dat zal zijn?
Hoi meiden! "Gelukkig" doen mijn borsten vandaag weer meer pijn dus ben weer een beetje gerustgesteld dat alles nog goed zit! Ben vanmiddag op verjaardagsfeestje van mijn schoonzusje geweest die een jaartje geleden bevallen is van haar eerste en waar ik dus heel wat goede tips heb van gekregen Wel fijn dat ik er met haar over kan praten! Trouwens, ik heb overdag niet zo veel steekjes maar vooral bij bepaalde bewegingen voel ik het opeens dit zal wss ook bandenpijn zijn? Ik begin trouwens nu echt wel al een buik te krijgen en vrees dat tegen volgend weekend ik uit mijn grootste broeken gegroeid ben. Dragen jullie al positiekleding? Denk dat ik volgend weekend een broek of twee zal gaan kopen. Lot, gefeliciteerd met je zwangerschap! Altijd fijn om een MMM meid te mogen verwelkomen! Nu zijn we al met 5 bij de November bevallinglijst!
hoi hoi, herkent iemand ook duizeligheid tijdens de zwangerschap? vanaf dat ik vanmorgen wakker ben geworden ben ik al duizelig... Het maakt me bang, heb dit echt nog nooit gehad. De dokter heeft een paar weken geleden mijn bloeddruk gemeten en deze was 95/60. Dit is dus wel wat laag maar volgens de dokter is dat wel normaal aan het begin van de zwangerschap. heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen? Groetjes
Je moet niet teveel piekeren hoor! Ik denk niet dat je baarmoeder nu nog groter is door de vorige zwangerschap. Dat wordt heel snel weer normaal na een mk. Maar elke zwangerschap is anders, dus ook de kwaaltjes. Die krampjes hebben denk ik gewoon te maken met het groeien van de baarmoeder.
Duizelig ben ik ook wel eens als ik te snel opsta. Maar dit heeft gewoon te maken met een lagere bloeddruk, heb ik ook en is heel normaal in het begin van de zwangerschap en niet gevaarlijk voor het kindje. Een hoge bloeddruk kan wel gevaarlijk zijn.
Klopt, ik heb ze bij de DA drogist gekocht. Het kruidvat verkocht ze niet hier. Alle nieuwe novembermama's welkom en gefeliciteerd!
zo weer een nieuwe dag...pff nog steeds moe, maar weer aan t werk. blij om te lezen dat dat gevoel bandenpijn moet heten..weer iets geruster. fijne dag allemaal
Goede morgen meiden, Allemaal weer een dag dichter bij de echo Het weer speelt niet mee vandaag dus dat wordt weer binnen zitten met de kids bah. Ik hoop dat het gauw mooi weer wordt kunnen we weer lekker buiten zitten. Ik ga mijn zoon naar school brengen en de andere naar de peuterspeelzaal en dan ff genieten van mijn rust hahaha. Meiden die vandaag voor echo gaan succes Liefs Chantal.
Wauw, een weekendje weg geweest en bekijk net even mijn banner: het begint nu toch wel op te schieten! Volgende week (10 april) mijn eerste echo en intake gesprek, ben echt zo benieuwd! Ben als het goed is dan 7 weken zwanger, weet iemand of er dan al iets te zien is? Of je bijvoorbeeld het hartje al kan zien kloppen?