November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    @annelies wat een slecht nieuws zeg, hopelijk ben je snel weer zwanger.

Hier: een beetje misselijk. Net zijn ze van moeders voor moeders langs geweest. Ik heb genoeg hormonen in mijn urine dus ik mag mee doen.
    Was wel fijn even een bevestiging van mijn zwangerschap. Nu nog hopen dat we snel een echo krijgen en dus een hartje horen/zien kloppen.

Groetjes MarielleB

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Marlieke van harte gefeliciteerd.

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Annelies, ik wil je ook heel erg veel sterkte wensen, weet wat je doormaakt!

Marlieke, gefeliciteerd meis, super voor jullie, enne... 3x is scheepsrecht hoor!

hier gaat alles lekker, mijn dochter is morgen jarig dus lekker druk met alles regelen!
    voel me verder goed, alleen moe, en wat steekjes in mijn buik

4. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Goedemiddag,

Nou, ik voel me weer goed vandaag. Heb eigenlijk echt weinig last van kwaaltjes (behalve dan moe en gespannen boobies). Mag van mij wel blijven zo! Ik merk wel dat mijn buik 's avonds echt dik is, maar dat zijn echt mijn darmen die opzetten. Moet wel mijn best doen om het te bedekken, want heb gewoon een normaal figuur en daar klopt die dikke buik niet bij! Heb ook het idee dat collega's ernaar kijken (ik werk van 12.00 tot 20.00).

Ik heb net de verloskundige gebeld en heb donderdag 24 april om 11.00 uur de intake en echo. Ben dan 9 weken. Ik mocht wel eerder ivm vorige keer miskraam, maar dan was er een kans dat er op de uitwendige echo nog niet zo veel te zien was. Aangezien ik liever geen inwendige echo heb, zei ik: doe mij maar een weekje later dan! Spannend blijft het toch wel de komende weken, mijn mijlpaal is de 7 weken en 3 dagen, toen begon ik voor het eerst bloed te verliezen.

(saartje ik stuur ik je een PBtje voor het lijstje)

Fijne dag allemaal!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Haha marielle! bij mij zijn ze net ook van moeders voor moeders langs geweest en voor dat ze bij mij kwam had ze een afspraak in Best vertelde ze dat was jij dus! haha de wereld is klein!

xxxx

6. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Gelukkig! Ik heb je gemist meis !

7. Niet meer actief

Hoi dames..
    Hoop dat iemand mij hier misschien een beetje kan helpen/tips geven:

Ik ben iedere ochtend zo ontzettend misselijk en vanochtend kwam het zelfs tot overgeven.
    Nu heb ik morgenvroeg om 09:00 een tentamen en daar zie ik dus door de misselijkheid enorm tegenop..
    Moet ik nou juist wel of niet van te voren eten? Want toen ik dat vanochtend dus deed kwam alles er gelijk weer uit..

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Klein wonder, zie hieronder Edith's tip voor jou:

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemiddag meiden,

Ik kan nog niet zeggen dat ik me weer top voel.
    Ben gestopt met de medicijnen, die helpen bij mij niet.
    Ben gistermorgen door mn baas naar huis gestuurd.. tja als je 2 x gaat spugen waar hij bij staat vind ik dat niet gek.
    (er staat tegenwoordig een emmer onder mn buro :( )

@ Kleinwonder, idd iets eten en dan even blijven liggen op je bed.

@ Annelies, heel veel sterkte de komende tijd en we gaan hard voor je duimen dat je snel weer zwanger mag worden.

@ Marlieke, Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.. dat is inderdaad heel erg snel gegaan.

@ Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom

10. Niet meer actief

Hmm.. vóórdat ik opsta?
    Dat gaat moeilijk want als ik een cracker wil pakken moet ik het hele huis door en ben ik dus meteen hartstikke wakker. En voordat ik die cracker op heb en weer terug in bed lig, heb ik de cracker er alweer uitgegooid. (Tenminste, zo ging het vanochtend :( )
    Heb nu niets meer durven eten, voel me zo slecht :(

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Als je niets eet en je gaat spugen, spug je gal en dat is helemaal niet lekker.

Je kan beter je eten eruit gooien dan dat je gal gaat spugen.

Mn ventje brengt s'ochtens een bakje met blanke vla, beter dat eruit dan spugen met een lege maag.

Misshien een idee om het s' avonds al naast je bed te leggen !

Ik weet hoe je je voelt, heb het al vanaf week 5 en het wordt niet minder en bij mij helpt niets.

12. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Kleinwonder, je kan de crackers ook nast je op het nachtkastje zetten of je man eropuit sturen ;)
    Succes ermee, ben ook hele dag misselijk,maargeen overgeven, 2 keer tot nu toe.

Seilenna, he wat een naar bericht! Dikke knuf voor jou.

Marlieke, jopie dus alweer zwanger. Tis ook mijn 3e nu na 2 miskramen, hopelijk klopt het 3 keer is scheepsrecht!

Zo moet zo werken, du sweer geen middagtukkie.

Liefs Kreeftje

13. kreeftje76

23 mrt 2007
    46
    0
    0
    Hee wat raar, mijn banner loopt nu weer een dag achter en vorige maand opeens een dag voor.

14. Niet meer actief

Thnx voor de tips.
    Vanille vla lijkt me inderdaad wel goed 's ochtends.
    Had vanochtend inderdaad dat vieze galspugen, verschrikkelijk.

Voel me echt ziek, alsof ik de griep heb..
    Maar, het is voor een goed doel he!

15. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Hoi!

Ik mag me hier ook bijvoegen...ik ben uitgerekend op 8 november!

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!

Voor de andere november mama's: GEFELICITEERD met jullie zwangerschap, dat november maar veel mooie en gezonde baby's mag krijgen!

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Van harte aan de nieuwe november mama's!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...

had vandaag de intake in het zh ......
    heb weer een echo gehad en heb de kleine weer gezien ....hij doet het hel goed , groeit goed je zag al een stuk beter beginnende armen en benen ....
    heb ook zetpillen mee gekregen voor het overgeven en misselijkheid ...volgens haar moest ik oppassen met overgeven anders moet ik op genomen worden voor een vocht infuus ...vond het nog al een overtrokken reactie ......maar goed ...
    de kleine maakt het oged dat is het belangrijkste ...ik word wat beter in de gaten gehouden omdat er veel aangeboren hartafwijkingen in de familie voorkomen ....

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Sybje, wat leuk dat je weer een echo hebt gehad.. gelukkig dat alles goed gaat.

Ik zou me niet te druk maken over dat vochtinfuus.. idd beetje overtrokken reactie..
    Zolang je genoeg drinkt is er niets aan de hand

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    lekker hoor Sybje dat alles weer gied was, stelt je weer een beetje gerust he?!

Ik ben eens aan het kijken voor echobureau's. we willen rond 17 wk een echo om te kijken of het geslacht al zichtbaar is en een 3d echo met 26 weken.
    Zag ik ergens een aanbieding, dan krijg je met 17 en 34 weken een 2d echo en met 26 weken een 3d/4d echo voor 150 euro in totaal, is niet duur volgens mij

20. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    @ Kleinwonder, Ik ben de laatste tijd ook vaak misselijk en moet ook overgeven. Ben vandaag weer gaan werken en heb die pilletjes van Puur Mama gehaald. Dit in combinatie met de afleiding (ik ben leerkracht van kinderen met gedragsproblemen) ging het al weer een beetje beter. Als je rust houdt wordt het alleen maar erger.
    Hopelijk heb je hier iets aan.

Nieuwe novembermama;s gefeliciteerd en leuk dat jullie ook komen kletsen!
    Liefs

Deel Deze Pagina