Dootje, dat is schrikken. Ik duim voor je, sterkte! xxx Kleinwonder, je baarmoedermond is extra gevoelig en alles extra doorbloed. Kan me voorstellen dat het komt doordat je er met je vinger aan hebt gezeten. x Sophie
@saartje ben benieuwd naar je echo ..... @all heb nachtdienst merk wel dat het wat pittiger is nu .... @dootje : jeetje meis hoop dat het goed blijft gaan ....
Ooo,hele diepe zucht, het wordt erger....en het type bloed (om het zo maar even te noemen) is hetzelfde als met de miskraam. Bij de menstruatie is ie altijd wat waterig en komt het in het maandverband. Nu is het veel dikker en slijmeriger (om het maar even heel vies te beschrijven) en komt het ook niet echt in je maandverband. Nou ja, ik laat het maar over me heen komen. Heb ook geen zin om jullie 'bang' te maken met mijn nare verhaal. KleinWonder niet bang worden hoor. Heel veel meiden hebben nu inderdaad met niesen of vrijen of de grote boodschap bloedverlies. Dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn als je down under even hebt gevoeld, haha!
@ Dootje, hoop voor je dat het goed blijft gaan, duim voor je. @ Saartje, ben benieuwd naar je echo... waar ben je ... Had vanavond eigenlijk met mn collega's en een paar klanten uit eten gemoeten, maar heb s'avonds al moeite met mn avondeten... heb me er maar niet aan gewaagt.. ga de volgende keer wel weer mee. Heb net bij de drogist die zwangerschapsgranules gehaald... hoop dat het een beetje werkt. Yes nog een nachtje slapen en dan mn eerste afspraak bij de verloskundige.. maar mn ventje gaat mee.
Hmm.. Ik weet niet wat ik moet denken.. Ben net even onder de douche geweest en had een tampon in gedaan om te kijken of het nou echt veel bloed was. Toen ik hem er weer uithaalde was het inderdaad rood bloed en ook zat er een heeeel klein stolseltje bij. Het was dus niet alleen helder bloed.. Maar ik heb absoluut geen buikpijn.. ik weet het echt niet meer
Jeetje Klein wonder, das inderdaad ook niet fijn. Kan me voorstellen dat jij je nu ook zorgen maakt. Al denk ik nog steeds een beetje dat het komt omdat je even gevoeld hebt. Bij mij is het gewoon ineens gekomen en ik heb een lichte ongipijn. Dus doe maar even rustig aan en probeer je niet zo veel zorgen te maken! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. We slepen elkaar er wel doorheen!
Thanks.. Zie ook dat we precies gelijk lopen qua zwangerschap! Hoop voor ons beiden dat het goed blijft gaan.. Ga nu maar even lekker op de bank of in mn bedje liggen, even rusten. Heb vandaag ook een behoorlijk stressige (is dat een nederlands woord hihi?) dag gehad.. Even bijkomen. Zo stom, barstte net al in huilen uit. Het ene moment schrik je je dood omdat je erachter komt dat je zwanger bent het volgende moment krijg je de schrik van je leven omdat je bloed verliest.. Duim voor ons meid. Knuffel!
dootje en kleinwonder, heeeeeel erg veel sterkte met afwachten, hoop dat alles goed blijft gaan! Hier is het vandaag feest, mijn dochter is 1 geworden! wat gaat dat toch weer snel, pffff. Gister een jaar geleden was ik aan het bevallen, en om 00:03 is ze geboren op 2 april! hoop wel dat deze bevalling beter gaat, heb een behoorlijk trauma overgehouden wel leuk feest gehad, veel kado's, ze is helemaal weg van haar teletubbie huis en popjes, hihi, zooo schattig!
Dankje voor je medeleven ! Fijn dat jij voor het eerst eens niet gespuugt hebt, wat een verschillen in symptomen toch zo he...
Dankje voor je medeleven! Hihi mijn boobs puilen ook uit Gerdien, Dootje en Kleinwonder, sterkte meiden ! Ik hoop echt dat alles goed komt voor jullie, insallah ! Sybje, wederom gefeli met je goede echo en succes met je nachtdiensten pfff wat zal dat lastig zijn zeg... Ukkepuk, veel plezier morgen bij de VK Maxje, gefeliciteerd met je dochtertje, wat leuk dat het zo'n fijn feest was ! Saaaaaaaaaaaaaartje, waar ben je nou ? Hoe was je echo meis ? Pff het is alweer weer tijd voor avondeten. Heb er echt geen zin in
Meiden met bloedverlies, ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan! Sterkte! Maxje, gefeliciteerd met je dochter Saartje, ik kwam even kijken hoe je echo was. Ben zo benieuwd. x Sophie
Hoi Dootje, Wat erg dat je ook een naar voorgevoel hebt! Ik heb ook bloed bij afvegen, de ene keer rosig, dan fel rood en dan bruin, de ene dag wel en de andere dag weer niet..maar geen krampen. Mij is verteld dat de helft van de zwangerschappen gepaard gaat met bloedverlies, dus het hoeft nog niets te betekenen..! Ik hoop dat je gevoel verkeerd zit en het maar tijdelijk is..ook voor klein wonder. Wij duimen voor jullie!
Dootje en Kleinwonder: Ik duim voor jullie! Hopelijk zit het allemaal goed! Saartje: Hoe was de echo vandaag? Gisteren had ik echt het low-point qua misselijkheid. Ik ben de tel kwijtgeraakt van de hoeveelheid dat ik boven de pot heb gehangen, ook op mijn werk bleh! 's Nachts heel slecht geslapen, en ook weer misselijk. Nu heb ik pilletjes van de dokter om het wat beter te laten worden. Heb net de eerste ingenomen, en hopelijk helpt het, want zo verdwijnt de roze wolk wel heel snel. Heel de dag denk ik.. hmm zal ik dat nu eten of niet? Zal ik wat drinken of begint het dan weer? Nou ja, tot nu toe gaat het vandaag redelijk! Laten we hopen dat het zo blijft! **** einde klaagzang***** Ik ga nu lekker voetbal kijken en wens jullie een fijne avond!
Hey Meiden, @maxje gefeliciteerd met je kleine meid. @kleinwonder duim ook voor jou alleen zou ik niet meer aan je baarmoeder prutsen hoor kan idd daarvan komen ik deed het laatst ook en ja hoor bloedverlies alleen weet ik niet of het daarvan komt maar ik blijf er nu uit de buurt hahaha. @saartje en en en hoe was je echo ben zo benieuwd? @meiden die morgen voor een echo gaan heel veel succes en we duimen voor mooi kloppende hartjes. Ik ga lekker bank hangen en straks naar bed.....weltrusten voor later liefs Chantal.
Hmm.. maar dat ieniemienie kleine stolsel dan, kan dat ook door het 'frutselen' aan baarmoeder komen? Heb trouwens totaal geen buikpijn en het bloed ook niet echt meer, alleen heeeeeeeeel licht bruinig bij het afvegen zonet (je kon het bijna niet zien zo licht..) Vind het hartstikke eng, hoop zo dat het niets is..
Hi mede-novembermama's Allereerst sterkte voor Kleinwonder en Dootje! En een vraagje aan Ram1978: Hoe kan het dat je nog maar 166 dagen te gaan hebt als je pas 6 weken zwanger bent? Ik ben zelf reuzenerveus voor de eerste echo. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover! Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant ben ik toch een heel klein beetje bang dat het hartje misschien niet klopt ofzo.. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen, mijn buik is al zichtbaar (ong. 10 cm gegroeid). Ik begin me steeds meer af te vragen of ik niet al veel verder ben? Vraagje aan anderen die ongeveer even ver zijn als ik: hebben jullie ook al echt buikjes? kunnen jullie ookal je eigen broeken niet meer aan? Groetjes, Christine
Doortje en kleinwonder, rustig aan doen! Hopelijk heeft het niets te betekenen en blijven jullie gewoon lekker zwanger! Saartje, ik hoopte goed nieuws van je te lezen over je eerste echo! Alles is toch goed hoop ik? Of kon het vandaag weer niet door gaan Hier alles goed maar moe dus ik kruip weer mijn bedje in! Slaapwel meiden!
ja, dat vraag ik mij ook af, wanneer ga je het een beetje zien? Ik heb nu al het idee dat mijn buik tegen het einde van de dag opgezet is. Ik ben erg klein, misschien heeft dat er ook een beetje mee te maken..